Завдання для учнів з 16.03.2020 по 03.04.2020 року

6 клас українська література

Дата

Тема

Опрацювання

Домашнє завдання

17.03

Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Роздуми про уяву,фаетазію у житті сучасної людини

С. 178 -180, дати відповіді на запитання с.180

Опрацювати с.178-180, читати і переказувати с.178-193

20.03

Література рідного краю. Анна Коршунова. «Комп і компанія»

Опрацювати біографію письменниці

Прочитати твір, дати характеристику головних героїв

31.03

Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне товариство боягузів…» - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності ТЛ.: сюжет, його елементи

с. 194-196, дати відповіді на запитання с.196

с.196-212. Читати і переказувати

03.03

Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне товариство боягузів…». Клим Джура – рятівник світу, його друзі й вороги

Дати характеристику головним героям, виконати тестові завдання

Читати і переказувати с. 196-212, дати відповіді на запитаннч с. 211

Завдання для учнів з 16.03.2020 по 03.04.2020 року

6 клас українська мова

Дата

Тема

Опрацювання

Домашнє завдання

16.03

Прикметник. Систематизація та узагальнення вивченого

с.128-159, виконати вправу422, 427

с.128-159, виконати вправу421 с. 158

17.03

Прикметник. Систематизація та узагальнення вивченого

с.128-159, виконати вправу 334, 319, 320

с. 128-159, виконати завдання с.160-161

19.03

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

с. 164-167, 431, 432

с. 264-167, виконати вправу437 с.167

30.03

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Виконати вправу 433, 436 с.166-167

Повторити правила, виконати вправу 434 с. 166

01.04

Числівники кількісні і порядкові

с.168-170, виконати вправу 440, 441 с. 160-161

с. 168-170, виконати вправу

02.04

Числівники прості, складні і складені

С. 170-174, виконати вправу 453, 455

Повторити

Математика. 6 клас.

Дата

Тема

Завдання

16.03.2020

Множення раціональних чисел.

П.28; № 1265;1267

17.03.2020

Розв’язування вправ.

П.28;№1270;1273

18.03.2020

Розв’язування вправ.

П.28; № 1279;1282

19.03.2020

Ділення раціональних чисел.

П.29; № 1316;1321

30.03.2020

Розв’язування задач.

П.29; № 1324;1326

31.03.2020

Розв’язування задач.

П.29; № 1330;1332

01.04.2020

Розв’язування задач.

П.29; № 1335;1340

02.04.2020

Розв’язування задач. Домашня самостійна робота №8.

Біологія 6 клас

Дата

Матеріал для опрацювання

Домашнє завдання

18.03.2020

Голонасінні. Лабораторне дослідження будови пагонів і шишок хвойних рослин.

Опрацювати §42; мал.179 с. 186; записати нові терміни в зошит;

скласти сенкан шишка; завдання письмово «заповнити таблицю» с.189

20.03.2020

Покритонасінні (Квіткові)

Опрацювати §43, повторити – 42; завдання письмово «заповнити таблицю» с.193

01.04.2020

Покритонасінні (Квіткові)

Повторити §43, §44.

03.04.2020

Практична робота 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.

Повторити § 39, 41, 43.

Виконати завдання на картках.

6 клас.Основи здоров`я.

20.03

Безпека в побуті. Правила користування водогоном, тепловими мережами.

с. 110-112

03.04

Правила користування електричними приладами.

с. 112-114

Виконати проект с.114

«Бережемо електроенергію»

Зарубіжна література 6 клас

Дата

Тема

Завдання

16.03

Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату»Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.). Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

Опрацювати матеріал с. 197 - 201

19.03

Твір за розділом «ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ»

Написати твір за однією з тем с.205

30.03

ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ Р. Д. Бредбері «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні.

Опрацювати матеріал с. 208 - 215

02.04

Р. Д. Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору

Дати відповіді на питання с.215

Завдання для учнів 6 класу з 16.03.2020 по 03.04.2020 року.(географія).

Шановні учні! Опрацюйте усно відповідні параграфи, потім складіть конспекти в робочих зошитах( та спочатку запишіть число і тему), письмові завдання також виконуйте в зошитах.

6 клас

Дата

Тема

Завдання

17.03.2020

Пороги і водоспади. Живлення і водний режим річок.

Підручник В.М.Бойко.

Опрацювати п.47-48;скласти конспект;накреслити схему «Елементи річки».

19.03.2020

Озера, їх різноманітність.

Опрацювати п.49; скласти конспект; виписати у зошит найбільші озера України.

31.03.2020

Болота. Штучні водойми.

Опрацювати п.50-51; скласти конспект; накреслити схему

« Утворення болота».

02.04.2020

Льодовики. Багаторічна

мерзлота.

Опрацювати п.52; скласти конспект.

План роботи щодо засвоєння учнями 6 класу навчального матеріалу з англійської мови

Дата

Тема

Опрацювати

Домашнє завдання

16.03.2020

Громадський транспорт

Впр.5, с.104 (усно), впр1, с.105 (читати) впр 2, с.105 (письмово), впр 3, с.106 (читати)

Впр.6, с.104 (письмово), вивчити слова, с.105,

18.03.2020

Подорожі поїздом

Впр.4, с.107 (усно), впр 5,6, с.108 (усно), впр2,3, с.109, 110 (усно)

Впр.7, с.108 (письмово),впр.1, с.109 (усно), впр.5, с.111(письмово)

20.03.2020

Поїздки по місту

Впр.2, с.113 (читати), впр 4, с.114 (читати), впр 5 , с.114 (усно)

Вивчити слова с.112, впр.6, с.114 (письмово)

30.03.2020

Велика Британія. Лондон. Визначні місця Лондона

Впр 1, с.120 (усно), впр 2, с.121 (читати), впр.4, с.121 (усно)

Впр.3, с.121 (усно), впр.5 с.121 (письмово)

01.04.2020

Віртуальна мандрівка Лондоном

Впр.1,2, с.123 (усно), впр 4, с.124 (читати), впр. 5, с.125 (усно)

Впр.3, с.124 (усно), впр6, с.125 (усно)

03.04.2020

Музеї Лондона

Впр1, с.127 (усно), впр.2, с.128 (читати), впр.3 с.128 (письмово)

Впр.1, с.130 (усно), впр.4,6, с.132 (письмово)

6 клас Етика

1

20.03

Коли доречно користуватись телефоном?

Скласти і записати невилику розповідь про користування телефоном.

2

03.04

Які є основні правила невербального спілкування?

Виписати в зошит етикетні вислови, та запамятати їх значення.

6 клас .Географія. Індивідуальне навчання з учнем 6 класу Морозом Володимиром.

Дата

Тема

Завдання

13.03.2020

Болота.

Підручник В.М.Бойко.

Читати п.50.

20.03.2020

Льодовики.Багаторічна мерзлота.

Читати п.52.

03.04.2020

Штучні водойми. Підземні води.

Читати п.53.

Завдання для учнів 6 класу на період карантину з 06 по 24 квітня 2020 року вчителя математики та інформатики Лазебного А.С. Всі матеріали можна знайти за гіперпосиланням на сайті вчителя : wym-1585830779374

Географія. Завдання для учнів з 06 по 24 квітня 2020 року розміщені на персональному сайті вчителя географії та біології Лазебної Л.Л. за гіперпосиланням:http://liudmyla-lazebna.edukit.sumy.ua/( Розділ " Контактна інформація". Підрозділ " Дистанційне навчання"; інформаційно-освітня платформа Edukit).

Зарубіжна література.6 клас. Завдання з 06 по 24 квітня 2020 року.

Дата

Тема

Завдання

06.04

Р. Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві

Підготувати на матеріалі інтернет – ресурсу виступ з теми «Життєвий і творчий шлях казкаря Р. Шеклі».

https://naurok.com.ua

Переглянути презентацію про творчий шлях Р.Шеклі за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zarubizhno-literaturi-na-temu-robert-shekli-storinkami-biografi-40621.html

09.04

Р. Шеклі «Запах думки». Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму

Прочитати оповідання Р. Шеклі «Запах думки». Підготувати відповідь на питання « В чому полягає гуманістичний зміст оповідання «Запах думки»?

13.04

Р. Шеклі «Запах думки». Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму

Скласти розповідь «Майбутнє людства і людини за версією Р.Шеклі»

16.04

А. Ліндґрен «Міо, мій Міо» Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах А. Ліндгрен.

Підготувати добірку цікавинок з інтернет – ресурсу «А. Ліндґрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах». Прочитати статтю про Ліндгрен у підручнику.

20.04

А. Ліндґрен «Міо, мій Міо» Моральні цінності у творі А. Ліндгрен.

Прочитати твір «Міо, мій Міо» А. Ліндгрен. Визначити у чому полягають моральні цінності твору.

23.04

А. Ліндґрен «Міо, мій Міо» Образи головних героїв

Написати твір «Мій улюблений герой твору А. Ліндгрен «Міо, мій Міо»

6 клас .Географія. Індивідуальне навчання з учнем 6 класу Морозом Володимиром з 06 по 24 квітня 2020 року.Завдання розміщені на персональному сайті вчителя географії та біології Лазебної Л.Л. за гіперпосиланням:http://liudmyla-lazebna.edukit.sumy.ua/( Розділ " Контактна інформація". Підрозділ " Дистанційне навчання"; інформаційно-освітня платформа Edukit).

Завдання для учнів з 06 по 24 квітня 2020 року з історії України, Всесвітньої історії

08.04

Коли і як виникло Християнство?

Опрацювати тему 5

09.04

Практичне заняття «У чому цінність культури Стародавнього Риму?»

Опрацювати тему 5

15.04

Чому занепала Західна Римська Імперія?

Опрацювати тему 5

16.04

Практичне заняття «Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя , і духовний світ давніх слов’ян?»

Підготуватися до узагальнення знань

22.04

Узагальнення із теми: «Римська імперія»

Повторити тему 5 «Римська імперія»

23.04

Причини зникнення стародавніх цивілізацій

Опрацювати тему 6

6 клас Етика

10.04

Чому одяг є виявом індивідуальності?

Скласти порівняльну таблицю на тему «Мода та етикет»

17.04

Що треба пам’ятати відвідуючи хворого?

Скласти пам’ятку « Правила відвідування хворого»

24.04

Якими є особливості поведінки в дні смутку і печалі?

Вивчити поняття

Завдання для учнів з 06.04.2020 по 24.04.2020 року

6 клас українська література

Дата

Тема

Опрацювання

Домашнє завдання

07.04

Леся Воронина . «Таємне товариство боягузів…». Еволюція Клима від боягуза до героя

с. 194 -212, дати відповіді на запитання с.210

Опрацювати с.194 - 212, читати і переказувати

10.04

Леся Воронина . «Таємне товариство боягузів…». Роль родини у формуванні життєвих переконань людини

с. 194 -212, аналіз твору

Прочитати твір, дати характеристику головних героїв

14.04

РМ. Написання листа літературному герою

Написати лист літературному герою

Скласти висловлювання «Світ літературних новин»

17.04

Жанрова різноманітність гумористичних творів.

с. 214 -216

Читати і переказувати

с. 214-216

21.04

Леонід Глібов – визначний український байкар. ТЛ.: гумор, сатира, байка

с. 214 -218

с. 214 -218, виконати завдання с.218

24.04

Леонід Глібов «Щука». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника

с. 218-219, дати відповіді на запитання с.219

Повторити теоретичний матеріал, вивчити вірш напам”ять «Щука»

Завдання для учнів з 06.04.2020 по 24.04.2020 року

6 клас українська мова

Дата

Тема

Опрацювання

Домашнє завдання

06.04

РМ. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень

Опрацювання теоретичного матеріалу с.234 - 236

Виконати вправу 604 с. 237

07.04

Відмінювання числівників

с.168-170, виконати вправу 452,453 с.171

с. 128-159, виконати завдання с.160-161

08.04

Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках

с. 171-174, 454, 456 с 172 - 173

с. 171-174, виконати вправу 457 с.173

09.04

Роздільне написання складених числівників

Виконати вправу 465, 466 с.174-175

Повторити правила, виконати вправу 467,470 с.176

13.04

Написання разом порядкових числівників з - тисячний

с.177-181, виконати вправу 473, 474 с. 177-178

с. 177-181, виконати вправу475

с. 178

15.04

Узгодження числівників з іменниками

с. 181-184, виконати вправу 485, 486 с.181-182

Повторити правила про числівник, виконати вправу 487 с.183

16.04

Узгодження числівників з іменниками

с. 181-184, виконати вправу 488, 489 с.183

с. 181-184, виконати вправу 491, 492 с.183-184

21.04

Узагальнення вивченого матеріалу про числівник

с. 184-187, виконати вправу 495, 496 с.184 -185

с. 184-187, виконати вправу 498, 499 с. 185-186,

22.04

Займенник

с. 190-192, виконати вправу 502, 503 с.190 - 191

с. 190-192, виконати вправу 504, с.192

23.04

Розряди займенників за значенням

с. 191-193, виконати вправу 505, с.192

с. 191-193, виконати вправу 506 с.193

6 клас. Англійська мова.

Дата

Тема

Опрацювати

Домашнє завдання

06.04.2020

Обираємо маршрут

Впр.1, с.130 (записати фрази з перекладом), впр3, с.131 (читати, перекладати), впр 2, с.105 (письмово), впр 5, с.132 (усно)

Написати твір «Цікаві місяця Лондону», вивчити слова с.130

08.04.2020

Парки Лондона

Впр.1, с.133 (читати, перекладати, записати вставлені слова у правильному порядку), впр 2, с.134 (читати, перекладати), впр. 3, с.134 (усно)

Впр.5, 6 с.135 (письмово)

10.04.2020

Україна. Київ. Визначні місця Києва

Впр.1, с.138 (усно), впр.2, с.138 (читати, перекладати, записати підставлені речення), впр.3, с.138 (письмово)

Впр.5,с.139 (читати, перекладати), впр.6, с.139 (письмово)

13.04.2020

Мандрівка Києвом

Впр 1, с.140 (письмово), впр 3, с.141 (читати, перекладати)

Впр.4, 6 с.142 (письмово)

15.04.2020

Києво-Печерська Лавра

Впр.1, с.143 (читати, перекладати, дати письмові відповіді на питання після тексту),

Впр.3, с.144 (читати, перекладати), впр. 5, с.145 (письмово)

17.04.2020

Запитуємо про напрямок

Впр1, с.145 (вивчити фрази) впр.2, с.146 (письмово)

Впр.4, 5, с.148 (письмово)

22.04.2020

Вуличний рух

Записати до словника та вивчити слова, с.149, впр1, 2 с.149 (письмово), впр.3, с.150 (читати, перекладати)

Впр.5, с.151 (письмово), вивчити слова, с.149

24.04.2020

Візит до Києва

Впр.2, с.152 (прочитай, підстав слова з рамочки, запиши), впр.3, с.152 (читати, перекладати)

Впр.4, с.153 (письмово), впр.6, с.154 (письмово)

6 клас. Біологія. З 06 по 24 квітня.

Дата

Матеріал для опрацювання

Домашнє завдання

08.04.2020

Практична робота 4. Вибір кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.

Опрацювати с. 210-211; виконати практичну роботу в зошиті;

скласти сенкан квітка.

10.04.2020

Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури)

Опрацювати §45, с.196-200 (до життєвих форм ); повторити – 42; скласти схему екологічні форми рослин

15.04.2020

Життєві форми рослин. Рослинні угрупування.

Опрацювати §45 с. 200-201; §46 розг. мал.с. 198-205; скласти схему до мал.206 с.208.

17.04.2020

Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини

Повторити § 39-46.

Підготувати повідомлення з даної теми

22.04.2020

Контрольна робота. (Картки-завдання)

Повторити §38-46

24.04.2020

Гриби. Особливості живлення, життєдіяльність грибів.

Опрацювати §47, розгул. мал. с.207, переписати в зошит таблицю с.218; скласти сенкан «гриб»

6 клас. Основи здоров'я.

10.04

Правила безпечного користування газовими приладами

Опрацювати

§25

Скласти пам’ятку: «Дотримання правил користування газовими приладами»

1
7.04

Безпека під час користування засобами побутової хімії

Опрацювати

§26

Дати відповіді на питання в кінці параграфа

24.04

Пожежна безпека оселі. Причини вини кнення, стадії розвитку пожежі. План евакуації з будинку. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. Засоби пожежогасіння

Опрацювати

§27

Скласти кросворд по даній темі.

Індивідуально (6 клас)

українська література (Мороз Володимир)

03.04

Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера». Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків.

с. 179-193

10.04

Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Побудова байки.

с. 216-222

17.04

Степан Руданський. Коротко про письменника. Показ кмітливості народу у співомовці «Добре торгувалось».

с. 223-225

Індивідуально (6 клас)

українська мова (Мороз Володимир)

06.04

Роздільне написання складених числівників

опрацювати

с.179, впр. 478 (письмово), 479(усно)

07.04

Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

опрацювати

с. 180, впр. 483, 485

13.04

Узгодження числівників з іменниками

опрацювати

с. 185, впр. 497

14.04

КТР №3. Прикметник. Числівник.

виконати тестові завдання

21.04

Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

с.190, вивч.правило, с.192, впр. 504

6 клас музичне мистецтво

09.04

Зустріч з увертюрою. Характерні ознаки жанру увертюри. Історія розвитку жанру. Увертюра як самостійний жанр симфонічної музики. Композиційна будова (форма) увертюри. Г.Свиридов. Оркестрова увертюра до фільму «Час, уперед!»; В.Дашкевич. Увертюра до фільму «Шерлок Холмс та Доктор Ватсон». «Козацька пісня» муз. та сл. А.Мігай. Проект «Моя колекція телевізійних увертюр»

Заспівайте «Козацьку пісню» разом з рідними.

16.04

Концерт для друга. Характерні ознаки жанру концерт. Види концерту. Композиційна будова (форма) концерту. К. Сен-Санс. Концерт №2 для ф-но з оркестром ІІІ ч.. «Цвіт землі» муз. О.Золотник, сл. М.Сингаївського. Проект «Концерт для друга»

Підготувати повідомлення про М.Равеля

Співати пісню «Цвіт землі»

23.04

Симфонічні варіації. Характерні ознаки жанру симфонічної варіації. Композиційна будова (форма) поеми. М.Равель «Болеро» - фрагменти. «Цвіт землі» муз. О.Золотник, сл. М.Сингаївського. Проект «Танцювальна музика»

Знайти цікаву інформацію про «Балеро» М.Равеля.

6 клас трудове навчання

06.04

Виготовлення деталей листівки. Поняття про шаблон. Інструменти для розмічання. Виготовлення листівки (клейовим способом).

Провести самооцінку виготовленої листівки

13.04

Остаточна обробка виробу. Захист проекту. Самооцінка виготовленого виробу.

Підготувати повідомлення про бісероплетіння.


Дистанційне навчання учнів 6 класу

з фізичної культури на період

з 06 квітня по 24 квітня 2020 року

Шановні учні та батьки!

З метою попередження дитячого травматизму, будь ласка, зверніть увагу на техніку безпеки під час проведення фізичних вправ. Більша частина завдань мають теоретичний характер, тому самостійно організовуйте свою рухову активність протягом дня. Не забувайте, що активний рух – запорука здоров’я людини!

Щоденно рекомендовано виконувати комплекс вправ ранкової зарядки:

Стоячи на місці, руки внизу, ноги повинні знаходитися на ширині плечей. Робимо вдих, потягуємося, руки піднімаємо вгору і злегка прогинає спину. Видихаючи - у вихідне положення (чотири-шість разів).

Ноги знаходяться на ширині плечей, стоячи на місці, дихання не затримуємо, руки на поясі. Робимо головою спокійні кругові рухи в сторони (в одну, потім в іншу). У кожну сторону повторюємо 6-8 разів.

Руки на поясі, дихання спокійне, ноги повинні бути розташовані на ширині плечей. Робимо нахили в різні сторони - назад (обережно), вперед, вліво, вправо. У кожну сторону нахиляємося 4-8 р.

Ноги ставимо на ширині плечей. Вдихаючи, піднімаємо вгору руки і прогинаємося. Видихаючи, нахиляється вперед, по можливості намагаємося пальцями рук торкнутися підлоги, повертаємося в ІП (темп спокійний, 6-8 р).

Руки вперед, ноги ставимо на ширині плечей. Піднімаємо ногу так, щоб носком дотягнутися до долоні. Повторюємо вправу іншою ногою. Вправу повторюємо кожною ногою 4-6 разів, темп спокійний.

Руки на поясі, ноги при цьому на ширині плечей, роблячи вдих робимо ногою крок уперед і згинаємо її. Видихаючи, повертаємося в ІП. Кожною ногою повторюємо 6-8 р.

Лежачи на спині, плечі притиснуті до підлоги щільно, руки вздовж тулуба (долоні повинні дивитися вгору). Від підлоги піднімаємо ноги і імітуємо їзду на велосипеді. Темп середній, вправа виконується близько 30 секунд.

Робимо різноманітні стрибки, стрибаємо, в тому числі через 5-10 сантиметрів. предмети, дихання не затримуємо. Робимо близько тридцяти стрибків.

Трихвилинна спокійна ходьба. На голові можна додатково тримати коробку. Щоб зберегти рівновагу, голову потрібно тримати прямо.

Дата

Тема уроку

Завдання для виконання

07.04.2020

Футбол.

Прискорен­ня та ривки з м'ячем.

Фінт «випадом».

Удари по м'ячу ногою у русі.

Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

По можливості виконувати вправи з відео.

https://youtu.be/igfh4tI0Ke0

https://youtu.be/unnLwvWHyxw

08.04.2020

Техніка пересування: поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами.

Удари по нерухомому м’ячу внутрішньою, середньою та зовнішньою частинами підйому. Зупинка м’яча підошвою.

Жонглювання м’ячем.

Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

По можливості виконувати вправи з відео.

https://youtu.be/uAu5Bh8fZl8

https://youtu.be/v-lhfTzFuFU

09.04.2020

Відпрацьовувати техніку ведення м’яча.

Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом».

Вдосконалення вивчених способів відбирання м'яча.

Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

По можливості виконувати вправи з відео.

https://youtu.be/e3lavmO8FC4

https://youtu.be/TXcJ4Wqn9Oo

14.04.2020

Відпрацьовувати техніку ударів по нерухомому м’ячу різними частинами підйому.

Техніка гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення м’яча без падіння.

Відпрацьовувати техніку ведення м’яча .

Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом».

Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

По можливості виконувати вправи з відео.

https://youtu.be/CQy7Qp1T904

15.04.2020

Відпрацьовувати техніку ударів по нерухомому м’ячу різними частинами підйому.

Техніка гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення м’яча без падіння.

Відпрацьовувати техніку ведення м’яча .

Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом».

Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

По можливості виконувати вправи з відео.

https://youtu.be/Ufatw0GoKMk

16.04.2020

Удари по м'ячу ногою на точність.

Фінт «ударом ногою» з прибиранням м'яча під себе.

Елемен­ти гри воротаря: кидки м'яча рукою.

Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

По можливості виконувати вправи з відео.

https://youtu.be/Ufatw0GoKMk

https://youtu.be/CQy7Qp1T904

21.04.2020

Удари по м'ячу ногою на точність.

Укидання м'яча з різних вихідних положень.

Елементи гри воротаря: ловін­ня, відбивання, переведення м'яча без падіння.

Вибір позиції у захисті.

Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

По можливості виконувати вправи з відео.

https://youtu.be/uAu5Bh8fZl8

22.04.2020

Естафета з м'ячем.

Удари по м'ячу ногою на точність.

Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом».

Укидання м'яча з різних вихідних положень.

Вибір позиції у захисті.

Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

По можливості виконувати вправи з відео.

https://youtu.be/jwioTUyOZdE

23.04.2020

Прискорення та ривки з м'ячем.

Жонглювання м'ячем ногою, стегном, головою.

Контрольний норматив із передач м'яча з місця на точ­ність партнерові з відстані 7м.

Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

По можливості виконувати вправи з відео.

https://youtu.be/e3lavmO8FC4

https://youtu.be/TXcJ4Wqn9Oo

Увага! Завдання для учнів 6 класу з усіх предметів з 27 квітня по 08 травня 2020 року!

Математика. Завдання для учнів 6 класу на період карантину з 27 квітня по 08 травня 2020 року вчителя математики та інформатики Лазебного А.С. Всі матеріали можна знайти за гіперпосиланням на сайті вчителя : wym-1585830779374.

Географія. Завдання для учнів 6 класу (також індивідуальне навчання ) з 27 квітня по 08 травня 2020 року розміщені на персональному сайті вчителя географії та біології Лазебної Л.Л. за гіперпосиланням:http://liudmyla-lazebna.edukit.sumy.ua/( Розділ " Контактна інформація". Підрозділ " Дистанційне навчання").

Біологія. Завдання з 27 квітня по 08 травня.

Дата

Матеріал для опрацювання

Домашнє завдання

29.04.2020

Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Розмноження та поширення грибів.

Опрацювати § 48, повторити § 47, перемалювати мал. 209 с. 219, розглянути мал. 210 с. 219, скласти коротенький конспект, записати в зошиті та вивчити нові поняття. Дати відповідь усно на питання в кінці параграфа с. 221.

06.05.2020

Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби.

Опрацювати §49, розглянути мал. 211-214 с. 222-223. Скласти казку про гриб.

08.05.2020

Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів.

Виконання лабораторного дослідження за завданням яке буде розміщено на гуглкласрум за посиланням https://classroom.google.com/c/NjgxODE4MjI2OTJa; повторити §48, §49.

Англійська мова.

Завдання для учнів 6 класу на період з 27 квітня по 08 травня 2020 року.

Дата

Тема

Опрацювати

Домашнє завдання

27.04.2020

Мандрівка Києвом

Впр.2, с.155 (читати, перекладати), впр 3, с.155 (письмово)

Впр.6, с.157 (письмово)

29.04.2020

Шкільне життя. Шкільні предмети. Розклад уроків

Впр.1, с.160 (з’єднай назви шкільних предметів з картинками, запиши), впр 3, с.161 (читати, перекладати), впр. 4, с.161 (письмово)

Впр. 6 с.162 (читати, перекладати, записати підставлені слова)

04.05.2020

Географічні цікавинки

Впр.1, с.167 (з’єднай слова з картинками, запиши), впр.2, с.168 (письмово)

Впр.1,с.171 (з’єднай слова з їх визначеннями, запиши), впр.2 с.171 (письмово)

06.05.2020

Урок фізкультури

Впр 1, с.174 (з’єднай слова з картинками, запиши), впр 2, с.175 (читати, перекладати)

Впр. 3, с.175 (письмово)

08.05.2020

Урок фізкультури

Впр.4, с.176 (читати, перекладати, записати підставлені слова)

Впр.6, с.177 (читати, перекладати, записати підставлені слова)

Зарубіжна література.

27.04

А. Ліндґрен «Міо, мій Міо»Перемога добра над злом.

Скласти план уривку казки з теми «Перемога добра над злом», переказувати цей уривок

30.04

К. Нестлінґер . «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

Прочитати твір К. Нестлінґер . «Конрад, або Дитина з бляшанки»

04.05

К. Нестлінґер . «Конрад, або Дитина з бляшанки».Конрад і його становлення у світі.

Охарактеризувати образ Конрада

07.05

К..Нестлінґер . «Конрад, або Дитина з бляшанки».Конрад і його становлення у світі.

Скласти розповідь про становлення Конрада у світі

Українська мова та література ( індивідуальне навчання, Мороз В.).

6 клас українська література

Індивідуально (Мороз Володимир)

08.05

Павло Глазовий. Стисло про письменника. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

с. 229-233

6 клас українська мова

Індивідуально (Мороз Володимир)

27.04

Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійний, вказівні; питальні й відносні; заперечні; означальні й неозначені

с. 194, впр.508

28.04

Відмінювання займенників

с.195, впр.511;

с.197, впр.517(усно)

04.05

Відмінювання займенників

с.201,впр.525(усно);

с.203,впр.528

05.05

Приставний н у формах особових і вказівних займенників

с.205,впр.537(усно);

с.206,539

Історія України. Всесвітня історія

29.04

Сучасні цивілізації на мапі світу, головні ознаки Європейської цивілізації та її історичне підгрунтя

Опрацювати параграф 55, ст. 209

30.04

Практичне заняття «Добрати інформація про правила і переконання, а також елементи побутової культури запозичені українцями в давніх греків і римлян?»

Опрацювати параграф 56, ст. 212

06.05

У чому особливості цивілізацій Стародавньої Індії?

Повторити параграф 20, ст. 82



07.05

Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії?

Опрацювати параграф 20, с.83-84

Образотворче мистецтво 6 клас

Дата

Тема

Завдання

28.04

Битва на морі

Намалювати композицію «Битва на морі»

05.05

Жанри об’єднуються

Створити композицію за власним задумом

Образотворче мистецтво 6 клас (за індивідуальною формою навчання з Морозом Володимиром)

Дата

Тема

Завдання

04.05

Тематична композиція

Виконати тематичну композицію «Птахи – наші друзі»

6 клас українська література

Дата

Тема

Опрацювання

Домашнє завдання

28.04

Контрольний твір за літературною спадщиною Лесі Ворониної. «Клим Джура - рятівник світу»

Написати твір за літературною спадщиною Лесі Ворониної «Клим Джура - рятівник світу

Скласти висловлювання «Роль гумору в житті українців»

05.05

Леонід Глібов. Повчальний зміст байки «Муха і Бджола», «Жаба і віл»

Опрацювати біографію Л.Глібова, прочитати і зробити аналіз байок

Прочитати твір, дати характеристику головних героїв байки (за вибором)

08.05

Позакласне читання. Гумористичні та сатиричні твори. «Козацькі жарти» Павла Ребра

Опрацювати

П. Ребра. Читати і аналізувати твір

Читати і переказувати твір, написати продовження твору «Козацькі жарти…»

6 клас українська мова

Дата

Тема

Опрацювання

Домашнє завдання

27.04

Контрольна тестова робота. числівник

Опрацювати тестові завдання

Повторити правила про числівник, скласти завдання для товаришів до даної теми

29.04

РМ. Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі

Опрацювати теоретичний матеріал с.239-240

Написати твір «Нам жити на цій планеті»

30.04

РМ. Аналіз контрольних робіт

Опрацювати помилки, допущені в контрольних роботах

Скласти висловлювання «У чому полягає гідність людини»

04.05

Розряди займенників за значенням

Виконати вправу 513, 514 с.196 -197. Повторити правила про займенник

Повторити правила с. 190-199, виконати вправу 518 с. 199

05.05

Відмінювання займенників усіх розрядів

Виконати вправу 519,521

с.199 -200. Повторити правила про займенник с.200

Повторити правила с. 190-200, виконати вправу 523 с. 200

06.05

Приставний Н у формах особових і вказівних займенників

Опрацювати с.200-209, виконати вправу 541, 543 с. 206-207

Повторити правила с. 200-200, виконати вправу 547 с. 208

07.05

Приставний Н у формах особових і вказівних займенників

Опрацювати с.200-212, виконати вправу 548, 549 с. 209-210

Повторити правила с. 200-212, виконати вправу 551 с. 211

6 клас музичне мистецтво

30.04

Шляхами симфонії. Характерні ознаки жанру симфонії. Історія розвитку симфонії в музичному мистецтві. Композиційна будова (форма) квартету. П.Чайковський. Симфонія №6, І ч., експозиція. «На безіменній висоті» муз. В.Баснера, сл. М.Матусовського, переклад Д.Луценка. Ппроект «Музика крізь століття»

Дізнайтесь в інтернеті , або у дорослих – що значить національне свято яке відбудеться 8 травня – День памяті та примирення. Складіть свою музичну програму до цього свята.

07.05

Українська симфонічна поема. Характерні ознаки жанру симфонічної поеми, фантазії. Особливості композиційної будови (форми) фантазії. С.Людкевич. Дві симфонічні поеми – «Дніпро», і «Пісня юнаків»; Н.Шульман. Фантазії на теми пісень Великої Вітчизняної війни.«На безіменній висоті» муз. В.Баснера, сл. М.Матусовського, переклад Д.Луценка. Проект «Пісні воєнних років»

Співати пісні воєнних років.

6 клас трудове навчання

27.04

Проектування підставки методом фантазування. Графічне зображення.

Виконати графічне зображення підставки.

04.05

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення підставки.

Повторити правила техніки безпеки при роботі з ножицями.

6 клас Основи здоров'я

24.04

Пожежна безпека в оселі. Причини виникнення, стадії розвитку пожежі. План евакуації з будинку. Практичне завдання.

Опрацювати

§27

Скласти невеликий конспект по даній темі.

08.05

Проживання у промисловій зоні. Види небезпечних промислових об’єктів.

Опрацювати

§28

Записати в зошиті ознаки виникнення аварій на підприємстві.

Увага! Завдання для учнів 6 класу з усіх предметів з 12 по 29 травня 2020 року!

Зарубіжна література

12.05

Позакласне читання №3 Джанні Родарі «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.

Прочитати Джанні Родарі «Листівки з видами міст»

14.05

Розвиток мовлення №2(у.) Створення листівки літературному герою

Написати листівку улюбленому літературному герою

18.05

Контрольна робота №3 Розгорнуті відповіді на запитання

Повторити роздід «Людські стосунки». Написати у зошиті визначення понять «художня деталь», «підтекст».

21.05

Аналіз контрольної роботи Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

Повторити роздід «Поетичне бачення світу». Скласти сенкан «Басьо»

25.05

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

Повторити розділ «Образ майбутнього в літературі»

28.05

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

Записати у зошит завдання для читання на літо

Увага! Завдання для учнів 6 класу з усіх предметів з 12 по 29 травня 2020 року!

Англійська мова

Дата

Тема

Опрацювати

Домашнє завдання

13.05.2020

Урок англійської мови

Впр.1, с.178 (з’єднай слова з картинками, запиши)

Впр.3, с.179 (письмово)

15.05.2020

Урок англійської мови

Впр.4, с.179 (письмово)

Впр.6, с.180 (письмово)

18.05.2020

Контроль аудіювання

Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Instagram та Google classroom 18 травня)

20.05.2020

Контроль письма

Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Instagram та Google classroom 20 травня)

22.05.2020

Контроль читання

Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Instagram та Google classroom 22 травня)

25.05.2020

Контроль говоріння

Оцінка буде виставлена по поточним оцінкам учнів до карантину

27.05.2020

Узагальнення та систематизація

Повторити правила вживання Present Simple та Present perfect

Повторити слова по темі «Шкільне життя»

29.04.2020

Підсумковий урок

Повторити правила вживання модальних дієслів

Математика. Завдання для учнів 6 класу на період карантину з 12 по 29 травня 2020 року вчителя математики та інформатики Лазебного А.С. Всі матеріали можна знайти за гіперпосиланням на сайті вчителя : wym-1585830779374.

Географія. Завдання для учнів 6 класу (також індивідуальне навчання ) з 12 по 29 травня 2020 року розміщені на персональному сайті вчителя географії та біології Лазебної Л.Л. за гіперпосиланням:http://liudmyla-lazebna.edukit.sumy.ua/( Розділ " Контактна інформація". Підрозділ " Дистанційне навчання").

6 клас Основи здоров'я

15.05

Безпека руху велосипедиста

Контрольна робота.

Опрацювати

§29

Вивчити правила їзи на велосипеді

22.05

Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Повідомлення рятувальним службам.

Опрацювати

§30

Скласти алгоритм виклику рятувальних служб

29.05

Враження електричним струмом, попадання хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП.

Дотримуватись правил техніки безпеки в побуті та на вулиці під час літніх канікул

6 клас трудове навчання

18. 05

Виготовлення підставки під гарячі предмети (горнятко).

Підготувати розповідь про догляд за волоссям.

25.05

Зовнішній вигляд волосся. Предмети та засоби догляду за волоссям. Догляд за волоссям.

Правильно доглядати за волоссям.

6 клас музичне мистецтво

14.05

Симфонічна сюїта. Характерні ознаки жанру симфонічної сюїти. Особливості композиційної будови (форми) сюїти. М.Римський – Корсаков. Симфонічна сюїта «Шехеразада» (фрагменти) . «Пісня про Україну» сл. і муз. Н.Май. Проект «Альбом музичних казок»

Слухати пісню Н.Май «Пісня про Україну»

21.05

Звучить симфонічна музика. Узагальнення знань. Повторення основних понять і термінів, які вивчалися протягом року. Ф.Ліст. Концерт №1 для ф-но з оркестром (фрагменти). «Пісня про Україну» сл. і муз. Н.Май. Проект «Моя фонотека» (завершення). Тестові завдання

Співати пісню Н.Май «Пісня про Україну»

28.05

Урок – концерт. Музична вікторина. Виконання пісень.

Виконувати пісні за бажанням.

Індивідуально (6 клас)

українська література (Мороз Володимир)

1

15.05

Павло Глазовий. Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів

с. 214-235 (повторити)

2

22.05

КТР № 4. Творчість Леоніда Глібова, Степана Руданського, Павла Глазового

Скласти сенкан на тему: «Література»

3

29.05

Остап Вишня. Дотепне висміювання ледарів, неуків, хвастунів у гуморесках

Індивідуально (6 клас)

українська мова (Мороз Володимир)

1

12.05

Приставний н у формах особових і вказівних займенників

опрацювати

с.195,впр.509(письм.)

2

18.05

Написання займенників

опрацювати

с.196, впр.514; с.205,впр.537(усно);

с.206,впр.539(письм.)

3

19.05

КТР №4. Займенник

Скласти кросворд «Частини мови»

4

25.05

Повторення в кінці року

виконати тестові завдання

5

26.05

Повторення в кінці року

Біологія 6 клас

Дата

Матеріал для опрацювання

Домашнє завдання

13.05.2020

Практична робота 5. Розпізнання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

Опрацювати § 50, § 51 (скласти конспекти), опрацювати та виконати пр.. роботу 5 на с.247 та за завданням, яке буде розміщено на гуглкласрум за посиланням https://classroom.google.com/c/NjgxODE4MjI2OTJa; виконати завдання письмово 1, 2 с. 234

15.05.2020

Сапротрофні – цільові гриби, дріжджі.

Опрацювати §52, розглянути мал. 228-233 с. 235-238. Завдання 1-4 с.239 (усно)

20.05.2020

Паразитичні гриби (на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини)

Опрацювати §53, розглянути мал. 234-236 с. 240. Запитання № 2 с. 242 письмово.

22.05.2020

Лишайники

Опрацювати §54, повторити §53. Розглянути мал. 243-241 с. 243-245. Запитання 1-4 с. 247 усно.

27.05.2020

Значення грибів у природі та житті людини.

Опрацювати матеріал розміщений на гуглкласрум за посиланням https://classroom.google.com/c/NjgxODE4MjI2OTJa

29.05.2020

Узагальнення.

Будова і життєдіяльність організмів.

Опрацювати матеріал розміщений на гуглкласрум за посиланням https://classroom.google.com/c/NjgxODE4MjI2OTJa

6 клас українська мова

Дата

Тема

Опрацювання

Домашнє завдання

13.05

Написання разом і через дефіс неозначених займенників

Опрацювати теоретичний матеріал с.190-201

Повторити правила про займенник, скласти завдання для товаришів до даної теми

14.05

Правопис заперечних займенників

Опрацювати теоретичний матеріал с.201-204, виконати вправу526, 527 с.202

Опрацювати теоретичний матеріал с.201-204, виконати вправу528 с.203

18.05

Написання займенників із прийменниками

Опрацювати теоретичний матеріал с.205-207, виконати вправу539, с.206

Скласти висловлювання «У колі друзів»

19.05

Контрольний диктант

Написати диктант

Повторити правила про займенник

20.05

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу

Опрацювати теоретичний матеріал с.190-211, виконати вправу 548, с.209

Повторити правила с. 190-211, виконати вправу 549 с. 210

21.05

Контрольна тестова робота. Морфологія. Орфографія. Займенник

Виконати тестові завдання

Повторити правила с. 200-211, виконати вправу 557 с. 213

27.05

Аналіз контрольної тестової роботи

Опрацювати с.200-212, виконати вправу 558, 214

Повторити правила с. 200-212, виконати тестові завдання

с. 214-215

28.05

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік

Опрацювати теоретичний матеріал, вивчений протягом року

Опрацювати теоретичний матеріал, вивчений протягом року

6 клас українська література

Дата

Тема

Опрацювання

Домашнє завдання

12.05

Степан Руданський. «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад,негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору,вміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність

Опрацювати біографію С.Руданського, конспект с.223-225

Прочитати с 223- 225, дати відповіді на питання с. 225

15.05

ЛРК. Ознайомлення із творчістю письменників- земляків, їхніми гумористичними творами

Опрацювати біографію письменників- земляків. Конспект

Скласти висловлювання «Сумщина багата на таланти»

19.05

Павло Глазовий. Стисло про письменника. «Еволюція», «Найважча роль». Основні ідеї . Художні особливості гуморесок.

Опрацювати біографію С.Руданського, конспект с.230

Прочитати

с. 230-231, дати відповіді на питання с. 231

22.05

Павло Глазовий «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних та сатиричних творів

с.225-229., художній аналіз гуморески «Запорожці у короля»

с.225-229., вивчити гумореску напам”ять

26.05

Контрольна тестова робота. Творчість Л.Глібова, С.Руданського, П.Глазового

Виконати тестові завдання

Повторити вивчений матеріал

29.05

Виразне читання. Свято українського гумору

Опрацювати

с. 214-235

Повторити вивчений матеріал Скласти висловлювання «Гумор – успіх

6 клас

Історія України. Всесвітня історія

13.05

У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю?

Повторити параграф 21. Складіть розповідь-детектив про подорож торгівельного каравану Великим шовковим шляхом

14.05

Практичне заняття «Зіставити господарство, суспільне життя і культуру населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого»

Скласти кілька задач на лічбу часу із ключовими датами з історії антів. У задачах використовуйте раніше вивчені події з історії інших народів стародавнього світу.

20.05

Узагальнення із теми «Витоки Європейської та інших сучасних цивілізацій»

Повторити розділ 3. Виконати завдання ст.217-219

21.05

Повторити тему «Первісні спільноти. Археологічні культури»

Повторити параграф 4-7

27.05

Повторити тему «Де і як жили первісні люди на території сучасної України?»

Повторити параграф 8, ст.34

29.05

Повторити тему «Антична грецька цивілізація класичної доби»

Повторити параграф 35-37

6 клас Етика

12.05

Віртуальне спілкування у всесвітній мережі - інтернет

Поспілкуватися завдяки мережі – інтернет з однокласниками

26.05

Повторення та узагальнення вивченого за другий семестр

Скласти кросворд

Кiлькiсть переглядiв: 712

Коментарi