Завдання для учнів з 16.03.2020 по 03.04.2020 року
6 клас українська література
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
17.03 | Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Роздуми про уяву,фаетазію у житті сучасної людини | С. 178 -180, дати відповіді на запитання с.180 | Опрацювати с.178-180, читати і переказувати с.178-193 |
20.03 | Література рідного краю. Анна Коршунова. «Комп і компанія» | Опрацювати біографію письменниці | Прочитати твір, дати характеристику головних героїв |
31.03 | Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне товариство боягузів…» - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності ТЛ.: сюжет, його елементи | с. 194-196, дати відповіді на запитання с.196 | с.196-212. Читати і переказувати |
03.03 | Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне товариство боягузів…». Клим Джура – рятівник світу, його друзі й вороги | Дати характеристику головним героям, виконати тестові завдання | Читати і переказувати с. 196-212, дати відповіді на запитаннч с. 211 |
Завдання для учнів з 16.03.2020 по 03.04.2020 року
6 клас українська мова
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
16.03 | Прикметник. Систематизація та узагальнення вивченого | с.128-159, виконати вправу422, 427 | с.128-159, виконати вправу421 с. 158 |
17.03 | Прикметник. Систематизація та узагальнення вивченого | с.128-159, виконати вправу 334, 319, 320 | с. 128-159, виконати завдання с.160-161 |
19.03 | Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | с. 164-167, 431, 432 | с. 264-167, виконати вправу437 с.167 |
30.03 | Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | Виконати вправу 433, 436 с.166-167 | Повторити правила, виконати вправу 434 с. 166 |
01.04 | Числівники кількісні і порядкові | с.168-170, виконати вправу 440, 441 с. 160-161 | с. 168-170, виконати вправу |
02.04 | Числівники прості, складні і складені | С. 170-174, виконати вправу 453, 455 | Повторити |
Дата | Тема | Завдання |
16.03.2020 | Множення раціональних чисел. | П.28; № 1265;1267 |
17.03.2020 | Розв’язування вправ. | П.28;№1270;1273 |
18.03.2020 | Розв’язування вправ. | П.28; № 1279;1282 |
19.03.2020 | Ділення раціональних чисел. | П.29; № 1316;1321 |
30.03.2020 | Розв’язування задач. | П.29; № 1324;1326 |
31.03.2020 | Розв’язування задач. | П.29; № 1330;1332 |
01.04.2020 | Розв’язування задач. | П.29; № 1335;1340 |
02.04.2020 | Розв’язування задач. Домашня самостійна робота №8. |
Дата | Матеріал для опрацювання | Домашнє завдання |
18.03.2020 | Голонасінні. Лабораторне дослідження будови пагонів і шишок хвойних рослин. | Опрацювати §42; мал.179 с. 186; записати нові терміни в зошит; скласти сенкан шишка; завдання письмово «заповнити таблицю» с.189 |
20.03.2020 | Покритонасінні (Квіткові) | Опрацювати §43, повторити – 42; завдання письмово «заповнити таблицю» с.193 |
01.04.2020 | Покритонасінні (Квіткові) | Повторити §43, §44. |
03.04.2020 | Практична робота 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. | Повторити § 39, 41, 43. Виконати завдання на картках. |
6 клас.Основи здоров`я. | ||||
20.03 | Безпека в побуті. Правила користування водогоном, тепловими мережами. | с. 110-112 | ||
03.04 | Правила користування електричними приладами. | с. 112-114 Виконати проект с.114 «Бережемо електроенергію» |
Зарубіжна література 6 клас
Дата | Тема | Завдання |
16.03 | Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату»Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.). Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. | Опрацювати матеріал с. 197 - 201 |
19.03 | Твір за розділом «ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ» | Написати твір за однією з тем с.205 |
30.03 | ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ Р. Д. Бредбері «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. | Опрацювати матеріал с. 208 - 215 |
02.04 | Р. Д. Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору | Дати відповіді на питання с.215 |
6 клас
Дата | Тема | Завдання |
17.03.2020 | Пороги і водоспади. Живлення і водний режим річок. | Підручник В.М.Бойко. Опрацювати п.47-48;скласти конспект;накреслити схему «Елементи річки». |
19.03.2020 | Озера, їх різноманітність. | Опрацювати п.49; скласти конспект; виписати у зошит найбільші озера України. |
31.03.2020 | Болота. Штучні водойми. | Опрацювати п.50-51; скласти конспект; накреслити схему « Утворення болота». |
02.04.2020 | Льодовики. Багаторічна мерзлота. | Опрацювати п.52; скласти конспект. |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Громадський транспорт | Впр.5, с.104 (усно), впр1, с.105 (читати) впр 2, с.105 (письмово), впр 3, с.106 (читати) | Впр.6, с.104 (письмово), вивчити слова, с.105, |
18.03.2020 | Подорожі поїздом | Впр.4, с.107 (усно), впр 5,6, с.108 (усно), впр2,3, с.109, 110 (усно) | Впр.7, с.108 (письмово),впр.1, с.109 (усно), впр.5, с.111(письмово) |
20.03.2020 | Поїздки по місту | Впр.2, с.113 (читати), впр 4, с.114 (читати), впр 5 , с.114 (усно) | Вивчити слова с.112, впр.6, с.114 (письмово) |
30.03.2020 | Велика Британія. Лондон. Визначні місця Лондона | Впр 1, с.120 (усно), впр 2, с.121 (читати), впр.4, с.121 (усно) | Впр.3, с.121 (усно), впр.5 с.121 (письмово) |
01.04.2020 | Віртуальна мандрівка Лондоном | Впр.1,2, с.123 (усно), впр 4, с.124 (читати), впр. 5, с.125 (усно) | Впр.3, с.124 (усно), впр6, с.125 (усно) |
03.04.2020 | Музеї Лондона | Впр1, с.127 (усно), впр.2, с.128 (читати), впр.3 с.128 (письмово) | Впр.1, с.130 (усно), впр.4,6, с.132 (письмово) |
6 клас Етика | |||
1 | 20.03 | Коли доречно користуватись телефоном? | Скласти і записати невилику розповідь про користування телефоном. |
2 | 03.04 | Які є основні правила невербального спілкування? | Виписати в зошит етикетні вислови, та запамятати їх значення. |
Дата | Тема | Завдання |
13.03.2020 | Болота. | Підручник В.М.Бойко. Читати п.50. |
20.03.2020 | Льодовики.Багаторічна мерзлота. | Читати п.52. |
03.04.2020 | Штучні водойми. Підземні води. | Читати п.53. |
Дата | Тема | Завдання |
06.04 | Р. Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві | Підготувати на матеріалі інтернет – ресурсу виступ з теми «Життєвий і творчий шлях казкаря Р. Шеклі». https://naurok.com.ua |
09.04 | Р. Шеклі «Запах думки». Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму | Прочитати оповідання Р. Шеклі «Запах думки». Підготувати відповідь на питання « В чому полягає гуманістичний зміст оповідання «Запах думки»? |
13.04 | Р. Шеклі «Запах думки». Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму | Скласти розповідь «Майбутнє людства і людини за версією Р.Шеклі» |
16.04 | А. Ліндґрен «Міо, мій Міо» Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах А. Ліндгрен. | Підготувати добірку цікавинок з інтернет – ресурсу «А. Ліндґрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах». Прочитати статтю про Ліндгрен у підручнику. |
20.04 | А. Ліндґрен «Міо, мій Міо» Моральні цінності у творі А. Ліндгрен. | Прочитати твір «Міо, мій Міо» А. Ліндгрен. Визначити у чому полягають моральні цінності твору. |
23.04 | А. Ліндґрен «Міо, мій Міо» Образи головних героїв | Написати твір «Мій улюблений герой твору А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» |
08.04 | Коли і як виникло Християнство? | Опрацювати тему 5 |
09.04 | Практичне заняття «У чому цінність культури Стародавнього Риму?» | Опрацювати тему 5 |
15.04 | Чому занепала Західна Римська Імперія? | Опрацювати тему 5 |
16.04 | Практичне заняття «Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя , і духовний світ давніх слов’ян?» | Підготуватися до узагальнення знань |
22.04 | Узагальнення із теми: «Римська імперія» | Повторити тему 5 «Римська імперія» |
23.04 | Причини зникнення стародавніх цивілізацій | Опрацювати тему 6 |
6 клас Етика | |||
10.04 | Чому одяг є виявом індивідуальності? | Скласти порівняльну таблицю на тему «Мода та етикет» | |
17.04 | Що треба пам’ятати відвідуючи хворого? | Скласти пам’ятку « Правила відвідування хворого» | |
24.04 | Якими є особливості поведінки в дні смутку і печалі? | Вивчити поняття |
Завдання для учнів з 06.04.2020 по 24.04.2020 року
6 клас українська література
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
07.04 | Леся Воронина . «Таємне товариство боягузів…». Еволюція Клима від боягуза до героя | с. 194 -212, дати відповіді на запитання с.210 | Опрацювати с.194 - 212, читати і переказувати |
10.04 | Леся Воронина . «Таємне товариство боягузів…». Роль родини у формуванні життєвих переконань людини | с. 194 -212, аналіз твору | Прочитати твір, дати характеристику головних героїв |
14.04 | РМ. Написання листа літературному герою | Написати лист літературному герою | Скласти висловлювання «Світ літературних новин» |
17.04 | Жанрова різноманітність гумористичних творів. | с. 214 -216 | Читати і переказувати с. 214-216 |
21.04 | Леонід Глібов – визначний український байкар. ТЛ.: гумор, сатира, байка | с. 214 -218 | с. 214 -218, виконати завдання с.218 |
24.04 | Леонід Глібов «Щука». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника | с. 218-219, дати відповіді на запитання с.219 | Повторити теоретичний матеріал, вивчити вірш напам”ять «Щука» |
Завдання для учнів з 06.04.2020 по 24.04.2020 року
6 клас українська мова
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
06.04 | РМ. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень | Опрацювання теоретичного матеріалу с.234 - 236 | Виконати вправу 604 с. 237 |
07.04 | Відмінювання числівників | с.168-170, виконати вправу 452,453 с.171 | с. 128-159, виконати завдання с.160-161 |
08.04 | Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках | с. 171-174, 454, 456 с 172 - 173 | с. 171-174, виконати вправу 457 с.173 |
09.04 | Роздільне написання складених числівників | Виконати вправу 465, 466 с.174-175 | Повторити правила, виконати вправу 467,470 с.176 |
13.04 | Написання разом порядкових числівників з - тисячний | с.177-181, виконати вправу 473, 474 с. 177-178 | с. 177-181, виконати вправу475 с. 178 |
15.04 | Узгодження числівників з іменниками | с. 181-184, виконати вправу 485, 486 с.181-182 | Повторити правила про числівник, виконати вправу 487 с.183 |
16.04 | Узгодження числівників з іменниками | с. 181-184, виконати вправу 488, 489 с.183 | с. 181-184, виконати вправу 491, 492 с.183-184 |
21.04 | Узагальнення вивченого матеріалу про числівник | с. 184-187, виконати вправу 495, 496 с.184 -185 | с. 184-187, виконати вправу 498, 499 с. 185-186, |
22.04 | Займенник | с. 190-192, виконати вправу 502, 503 с.190 - 191 | с. 190-192, виконати вправу 504, с.192 |
23.04 | Розряди займенників за значенням | с. 191-193, виконати вправу 505, с.192 | с. 191-193, виконати вправу 506 с.193 |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
06.04.2020 | Обираємо маршрут | Впр.1, с.130 (записати фрази з перекладом), впр3, с.131 (читати, перекладати), впр 2, с.105 (письмово), впр 5, с.132 (усно) | Написати твір «Цікаві місяця Лондону», вивчити слова с.130 |
08.04.2020 | Парки Лондона | Впр.1, с.133 (читати, перекладати, записати вставлені слова у правильному порядку), впр 2, с.134 (читати, перекладати), впр. 3, с.134 (усно) | Впр.5, 6 с.135 (письмово) |
10.04.2020 | Україна. Київ. Визначні місця Києва | Впр.1, с.138 (усно), впр.2, с.138 (читати, перекладати, записати підставлені речення), впр.3, с.138 (письмово) | Впр.5,с.139 (читати, перекладати), впр.6, с.139 (письмово) |
13.04.2020 | Мандрівка Києвом | Впр 1, с.140 (письмово), впр 3, с.141 (читати, перекладати) | Впр.4, 6 с.142 (письмово) |
15.04.2020 | Києво-Печерська Лавра | Впр.1, с.143 (читати, перекладати, дати письмові відповіді на питання після тексту), | Впр.3, с.144 (читати, перекладати), впр. 5, с.145 (письмово) |
17.04.2020 | Запитуємо про напрямок | Впр1, с.145 (вивчити фрази) впр.2, с.146 (письмово) | Впр.4, 5, с.148 (письмово) |
22.04.2020 | Вуличний рух | Записати до словника та вивчити слова, с.149, впр1, 2 с.149 (письмово), впр.3, с.150 (читати, перекладати) | Впр.5, с.151 (письмово), вивчити слова, с.149 |
24.04.2020 | Візит до Києва | Впр.2, с.152 (прочитай, підстав слова з рамочки, запиши), впр.3, с.152 (читати, перекладати) | Впр.4, с.153 (письмово), впр.6, с.154 (письмово) |
Дата | Матеріал для опрацювання | Домашнє завдання |
08.04.2020 | Практична робота 4. Вибір кімнатних рослин для вирощування в певних умовах. | Опрацювати с. 210-211; виконати практичну роботу в зошиті; скласти сенкан квітка. |
10.04.2020 | Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури) | Опрацювати §45, с.196-200 (до життєвих форм ); повторити – 42; скласти схему екологічні форми рослин |
15.04.2020 | Життєві форми рослин. Рослинні угрупування. | Опрацювати §45 с. 200-201; §46 розг. мал.с. 198-205; скласти схему до мал.206 с.208. |
17.04.2020 | Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини | Повторити § 39-46. Підготувати повідомлення з даної теми |
22.04.2020 | Контрольна робота. (Картки-завдання) | Повторити §38-46 |
24.04.2020 | Гриби. Особливості живлення, життєдіяльність грибів. | Опрацювати §47, розгул. мал. с.207, переписати в зошит таблицю с.218; скласти сенкан «гриб» |
6 клас. Основи здоров'я. | ||||
10.04 | Правила безпечного користування газовими приладами | Опрацювати §25 Скласти пам’ятку: «Дотримання правил користування газовими приладами» | ||
1 | Безпека під час користування засобами побутової хімії | Опрацювати §26 Дати відповіді на питання в кінці параграфа | ||
24.04 | Пожежна безпека оселі. Причини вини кнення, стадії розвитку пожежі. План евакуації з будинку. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. Засоби пожежогасіння | Опрацювати §27 Скласти кросворд по даній темі. |
Індивідуально (6 клас) українська література (Мороз Володимир) | |||
03.04 | Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера». Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків. | с. 179-193 | |
10.04 | Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Побудова байки. | с. 216-222 | |
17.04 | Степан Руданський. Коротко про письменника. Показ кмітливості народу у співомовці «Добре торгувалось». | с. 223-225 | |
Індивідуально (6 клас) українська мова (Мороз Володимир) | |||
06.04 | Роздільне написання складених числівників | опрацювати с.179, впр. 478 (письмово), 479(усно) | |
07.04 | Правильне вживання числівників на позначення дат і часу | опрацювати с. 180, впр. 483, 485 | |
13.04 | Узгодження числівників з іменниками | опрацювати с. 185, впр. 497 | |
14.04 | КТР №3. Прикметник. Числівник. | виконати тестові завдання | |
21.04 | Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | с.190, вивч.правило, с.192, впр. 504 |
6 клас музичне мистецтво | ||||
09.04 | Зустріч з увертюрою. Характерні ознаки жанру увертюри. Історія розвитку жанру. Увертюра як самостійний жанр симфонічної музики. Композиційна будова (форма) увертюри. Г.Свиридов. Оркестрова увертюра до фільму «Час, уперед!»; В.Дашкевич. Увертюра до фільму «Шерлок Холмс та Доктор Ватсон». «Козацька пісня» муз. та сл. А.Мігай. Проект «Моя колекція телевізійних увертюр» | Заспівайте «Козацьку пісню» разом з рідними. | ||
16.04 | Концерт для друга. Характерні ознаки жанру концерт. Види концерту. Композиційна будова (форма) концерту. К. Сен-Санс. Концерт №2 для ф-но з оркестром ІІІ ч.. «Цвіт землі» муз. О.Золотник, сл. М.Сингаївського. Проект «Концерт для друга» | Підготувати повідомлення про М.Равеля Співати пісню «Цвіт землі» | ||
23.04 | Симфонічні варіації. Характерні ознаки жанру симфонічної варіації. Композиційна будова (форма) поеми. М.Равель «Болеро» - фрагменти. «Цвіт землі» муз. О.Золотник, сл. М.Сингаївського. Проект «Танцювальна музика» | Знайти цікаву інформацію про «Балеро» М.Равеля. |
6 клас трудове навчання | ||||
06.04 | Виготовлення деталей листівки. Поняття про шаблон. Інструменти для розмічання. Виготовлення листівки (клейовим способом). | Провести самооцінку виготовленої листівки | ||
13.04 | Остаточна обробка виробу. Захист проекту. Самооцінка виготовленого виробу. | Підготувати повідомлення про бісероплетіння. |
Дистанційне навчання учнів 6 класу
з фізичної культури на період
з 06 квітня по 24 квітня 2020 року
З метою попередження дитячого травматизму, будь ласка, зверніть увагу на техніку безпеки під час проведення фізичних вправ. Більша частина завдань мають теоретичний характер, тому самостійно організовуйте свою рухову активність протягом дня. Не забувайте, що активний рух – запорука здоров’я людини!
Щоденно рекомендовано виконувати комплекс вправ ранкової зарядки:
Стоячи на місці, руки внизу, ноги повинні знаходитися на ширині плечей. Робимо вдих, потягуємося, руки піднімаємо вгору і злегка прогинає спину. Видихаючи - у вихідне положення (чотири-шість разів).
Ноги знаходяться на ширині плечей, стоячи на місці, дихання не затримуємо, руки на поясі. Робимо головою спокійні кругові рухи в сторони (в одну, потім в іншу). У кожну сторону повторюємо 6-8 разів.
Руки на поясі, дихання спокійне, ноги повинні бути розташовані на ширині плечей. Робимо нахили в різні сторони - назад (обережно), вперед, вліво, вправо. У кожну сторону нахиляємося 4-8 р.
Ноги ставимо на ширині плечей. Вдихаючи, піднімаємо вгору руки і прогинаємося. Видихаючи, нахиляється вперед, по можливості намагаємося пальцями рук торкнутися підлоги, повертаємося в ІП (темп спокійний, 6-8 р).
Руки вперед, ноги ставимо на ширині плечей. Піднімаємо ногу так, щоб носком дотягнутися до долоні. Повторюємо вправу іншою ногою. Вправу повторюємо кожною ногою 4-6 разів, темп спокійний.
Руки на поясі, ноги при цьому на ширині плечей, роблячи вдих робимо ногою крок уперед і згинаємо її. Видихаючи, повертаємося в ІП. Кожною ногою повторюємо 6-8 р.
Лежачи на спині, плечі притиснуті до підлоги щільно, руки вздовж тулуба (долоні повинні дивитися вгору). Від підлоги піднімаємо ноги і імітуємо їзду на велосипеді. Темп середній, вправа виконується близько 30 секунд.
Робимо різноманітні стрибки, стрибаємо, в тому числі через 5-10 сантиметрів. предмети, дихання не затримуємо. Робимо близько тридцяти стрибків.
Трихвилинна спокійна ходьба. На голові можна додатково тримати коробку. Щоб зберегти рівновагу, голову потрібно тримати прямо.
Дата | Тема уроку | Завдання для виконання |
07.04.2020 | Футбол. Прискорення та ривки з м'ячем. Фінт «випадом». Удари по м'ячу ногою у русі.
| Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
08.04.2020 | Техніка пересування: поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по нерухомому м’ячу внутрішньою, середньою та зовнішньою частинами підйому. Зупинка м’яча підошвою. Жонглювання м’ячем. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
09.04.2020 | Відпрацьовувати техніку ведення м’яча. Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом». Вдосконалення вивчених способів відбирання м'яча. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
14.04.2020 | Відпрацьовувати техніку ударів по нерухомому м’ячу різними частинами підйому. Техніка гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення м’яча без падіння. Відпрацьовувати техніку ведення м’яча . Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом». | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
15.04.2020 | Відпрацьовувати техніку ударів по нерухомому м’ячу різними частинами підйому. Техніка гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення м’яча без падіння. Відпрацьовувати техніку ведення м’яча . Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом». | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
16.04.2020 | Удари по м'ячу ногою на точність. Фінт «ударом ногою» з прибиранням м'яча під себе. Елементи гри воротаря: кидки м'яча рукою.
| Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
21.04.2020 | Удари по м'ячу ногою на точність. Укидання м'яча з різних вихідних положень. Елементи гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення м'яча без падіння. Вибір позиції у захисті. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
22.04.2020 | Естафета з м'ячем. Удари по м'ячу ногою на точність. Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом». Укидання м'яча з різних вихідних положень. Вибір позиції у захисті. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
23.04.2020 | Прискорення та ривки з м'ячем. Жонглювання м'ячем ногою, стегном, головою. Контрольний норматив із передач м'яча з місця на точність партнерові з відстані 7м.
| Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
Дата | Матеріал для опрацювання | Домашнє завдання |
29.04.2020 | Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Розмноження та поширення грибів. | Опрацювати § 48, повторити § 47, перемалювати мал. 209 с. 219, розглянути мал. 210 с. 219, скласти коротенький конспект, записати в зошиті та вивчити нові поняття. Дати відповідь усно на питання в кінці параграфа с. 221. |
06.05.2020 | Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби. | Опрацювати §49, розглянути мал. 211-214 с. 222-223. Скласти казку про гриб. |
08.05.2020 | Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів. | Виконання лабораторного дослідження за завданням яке буде розміщено на гуглкласрум за посиланням https://classroom.google.com/c/NjgxODE4MjI2OTJa; повторити §48, §49. |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
27.04.2020 | Мандрівка Києвом | Впр.2, с.155 (читати, перекладати), впр 3, с.155 (письмово) | Впр.6, с.157 (письмово) |
29.04.2020 | Шкільне життя. Шкільні предмети. Розклад уроків | Впр.1, с.160 (з’єднай назви шкільних предметів з картинками, запиши), впр 3, с.161 (читати, перекладати), впр. 4, с.161 (письмово) | Впр. 6 с.162 (читати, перекладати, записати підставлені слова) |
04.05.2020 | Географічні цікавинки | Впр.1, с.167 (з’єднай слова з картинками, запиши), впр.2, с.168 (письмово) | Впр.1,с.171 (з’єднай слова з їх визначеннями, запиши), впр.2 с.171 (письмово) |
06.05.2020 | Урок фізкультури | Впр 1, с.174 (з’єднай слова з картинками, запиши), впр 2, с.175 (читати, перекладати) | Впр. 3, с.175 (письмово) |
08.05.2020 | Урок фізкультури | Впр.4, с.176 (читати, перекладати, записати підставлені слова) | Впр.6, с.177 (читати, перекладати, записати підставлені слова) |
27.04 | А. Ліндґрен «Міо, мій Міо»Перемога добра над злом. | Скласти план уривку казки з теми «Перемога добра над злом», переказувати цей уривок |
30.04 | К. Нестлінґер . «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. | Прочитати твір К. Нестлінґер . «Конрад, або Дитина з бляшанки» |
04.05 | К. Нестлінґер . «Конрад, або Дитина з бляшанки».Конрад і його становлення у світі. | Охарактеризувати образ Конрада |
07.05 | К..Нестлінґер . «Конрад, або Дитина з бляшанки».Конрад і його становлення у світі. | Скласти розповідь про становлення Конрада у світі |
6 клас українська літератураІндивідуально (Мороз Володимир) | |||
08.05 | Павло Глазовий. Стисло про письменника. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. | с. 229-233 | |
6 клас українська моваІндивідуально (Мороз Володимир) | |||
27.04 | Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійний, вказівні; питальні й відносні; заперечні; означальні й неозначені | с. 194, впр.508 | |
28.04 | Відмінювання займенників | с.195, впр.511; с.197, впр.517(усно) | |
04.05 | Відмінювання займенників | с.201,впр.525(усно); с.203,впр.528 | |
05.05 | Приставний н у формах особових і вказівних займенників | с.205,впр.537(усно); с.206,539 |
Історія України. Всесвітня історія | |||
29.04 | Сучасні цивілізації на мапі світу, головні ознаки Європейської цивілізації та її історичне підгрунтя | Опрацювати параграф 55, ст. 209 | |
30.04 | Практичне заняття «Добрати інформація про правила і переконання, а також елементи побутової культури запозичені українцями в давніх греків і римлян?» | Опрацювати параграф 56, ст. 212 | |
06.05 | У чому особливості цивілізацій Стародавньої Індії? | Повторити параграф 20, ст. 82 | |
| Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії? | Опрацювати параграф 20, с.83-84 |
Образотворче мистецтво 6 клас
Дата | Тема | Завдання |
28.04 | Битва на морі | Намалювати композицію «Битва на морі» |
05.05 | Жанри об’єднуються | Створити композицію за власним задумом |
Образотворче мистецтво 6 клас (за індивідуальною формою навчання з Морозом Володимиром)
Дата | Тема | Завдання |
04.05 | Тематична композиція | Виконати тематичну композицію «Птахи – наші друзі» |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
28.04 | Контрольний твір за літературною спадщиною Лесі Ворониної. «Клим Джура - рятівник світу» | Написати твір за літературною спадщиною Лесі Ворониної «Клим Джура - рятівник світу | Скласти висловлювання «Роль гумору в житті українців» |
05.05 | Леонід Глібов. Повчальний зміст байки «Муха і Бджола», «Жаба і віл» | Опрацювати біографію Л.Глібова, прочитати і зробити аналіз байок | Прочитати твір, дати характеристику головних героїв байки (за вибором) |
08.05 | Позакласне читання. Гумористичні та сатиричні твори. «Козацькі жарти» Павла Ребра | Опрацювати П. Ребра. Читати і аналізувати твір | Читати і переказувати твір, написати продовження твору «Козацькі жарти…» |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
27.04 | Контрольна тестова робота. числівник | Опрацювати тестові завдання | Повторити правила про числівник, скласти завдання для товаришів до даної теми |
29.04 | РМ. Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі | Опрацювати теоретичний матеріал с.239-240 | Написати твір «Нам жити на цій планеті» |
30.04 | РМ. Аналіз контрольних робіт | Опрацювати помилки, допущені в контрольних роботах | Скласти висловлювання «У чому полягає гідність людини» |
04.05 | Розряди займенників за значенням | Виконати вправу 513, 514 с.196 -197. Повторити правила про займенник | Повторити правила с. 190-199, виконати вправу 518 с. 199 |
05.05 | Відмінювання займенників усіх розрядів | Виконати вправу 519,521 с.199 -200. Повторити правила про займенник с.200 | Повторити правила с. 190-200, виконати вправу 523 с. 200 |
06.05 | Приставний Н у формах особових і вказівних займенників | Опрацювати с.200-209, виконати вправу 541, 543 с. 206-207 | Повторити правила с. 200-200, виконати вправу 547 с. 208 |
07.05 | Приставний Н у формах особових і вказівних займенників | Опрацювати с.200-212, виконати вправу 548, 549 с. 209-210 | Повторити правила с. 200-212, виконати вправу 551 с. 211 |
6 клас музичне мистецтво | ||||
30.04 | Шляхами симфонії. Характерні ознаки жанру симфонії. Історія розвитку симфонії в музичному мистецтві. Композиційна будова (форма) квартету. П.Чайковський. Симфонія №6, І ч., експозиція. «На безіменній висоті» муз. В.Баснера, сл. М.Матусовського, переклад Д.Луценка. Ппроект «Музика крізь століття» | Дізнайтесь в інтернеті , або у дорослих – що значить національне свято яке відбудеться 8 травня – День памяті та примирення. Складіть свою музичну програму до цього свята. | ||
07.05 | Українська симфонічна поема. Характерні ознаки жанру симфонічної поеми, фантазії. Особливості композиційної будови (форми) фантазії. С.Людкевич. Дві симфонічні поеми – «Дніпро», і «Пісня юнаків»; Н.Шульман. Фантазії на теми пісень Великої Вітчизняної війни.«На безіменній висоті» муз. В.Баснера, сл. М.Матусовського, переклад Д.Луценка. Проект «Пісні воєнних років» | Співати пісні воєнних років. |
6 клас трудове навчання | ||||
27.04 | Проектування підставки методом фантазування. Графічне зображення. | Виконати графічне зображення підставки. | ||
04.05 | Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення підставки. | Повторити правила техніки безпеки при роботі з ножицями. |
6 клас Основи здоров'я | ||||
24.04 | Пожежна безпека в оселі. Причини виникнення, стадії розвитку пожежі. План евакуації з будинку. Практичне завдання. | Опрацювати §27 Скласти невеликий конспект по даній темі. | ||
08.05 | Проживання у промисловій зоні. Види небезпечних промислових об’єктів. | Опрацювати §28 Записати в зошиті ознаки виникнення аварій на підприємстві. |
12.05 | Позакласне читання №3 Джанні Родарі «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття. | Прочитати Джанні Родарі «Листівки з видами міст» |
14.05 | Розвиток мовлення №2(у.) Створення листівки літературному герою | Написати листівку улюбленому літературному герою |
18.05 | Контрольна робота №3 Розгорнуті відповіді на запитання | Повторити роздід «Людські стосунки». Написати у зошиті визначення понять «художня деталь», «підтекст». |
21.05 | Аналіз контрольної роботи Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. | Повторити роздід «Поетичне бачення світу». Скласти сенкан «Басьо» |
25.05 | Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. | Повторити розділ «Образ майбутнього в літературі» |
28.05 | Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. | Записати у зошит завдання для читання на літо |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
13.05.2020 | Урок англійської мови | Впр.1, с.178 (з’єднай слова з картинками, запиши) | Впр.3, с.179 (письмово) |
15.05.2020 | Урок англійської мови | Впр.4, с.179 (письмово) | Впр.6, с.180 (письмово) |
18.05.2020 | Контроль аудіювання | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Instagram та Google classroom 18 травня) | |
20.05.2020 | Контроль письма | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Instagram та Google classroom 20 травня) | |
22.05.2020 | Контроль читання | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Instagram та Google classroom 22 травня) | |
25.05.2020 | Контроль говоріння | Оцінка буде виставлена по поточним оцінкам учнів до карантину | |
27.05.2020 | Узагальнення та систематизація | Повторити правила вживання Present Simple та Present perfect | Повторити слова по темі «Шкільне життя» |
29.04.2020 | Підсумковий урок | Повторити правила вживання модальних дієслів |
6 клас Основи здоров'я | ||||
15.05 | Безпека руху велосипедиста Контрольна робота. | Опрацювати §29 Вивчити правила їзи на велосипеді | ||
22.05 | Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Повідомлення рятувальним службам. | Опрацювати §30 Скласти алгоритм виклику рятувальних служб | ||
29.05 | Враження електричним струмом, попадання хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП. | Дотримуватись правил техніки безпеки в побуті та на вулиці під час літніх канікул |
6 клас трудове навчання | ||||
18. 05 | Виготовлення підставки під гарячі предмети (горнятко). | Підготувати розповідь про догляд за волоссям. | ||
25.05 | Зовнішній вигляд волосся. Предмети та засоби догляду за волоссям. Догляд за волоссям. | Правильно доглядати за волоссям. |
6 клас музичне мистецтво | ||||
14.05 | Симфонічна сюїта. Характерні ознаки жанру симфонічної сюїти. Особливості композиційної будови (форми) сюїти. М.Римський – Корсаков. Симфонічна сюїта «Шехеразада» (фрагменти) . «Пісня про Україну» сл. і муз. Н.Май. Проект «Альбом музичних казок» | Слухати пісню Н.Май «Пісня про Україну» | ||
21.05 | Звучить симфонічна музика. Узагальнення знань. Повторення основних понять і термінів, які вивчалися протягом року. Ф.Ліст. Концерт №1 для ф-но з оркестром (фрагменти). «Пісня про Україну» сл. і муз. Н.Май. Проект «Моя фонотека» (завершення). Тестові завдання | Співати пісню Н.Май «Пісня про Україну» | ||
28.05 | Урок – концерт. Музична вікторина. Виконання пісень. | Виконувати пісні за бажанням. |
Індивідуально (6 клас)українська література (Мороз Володимир) | |||
1 | 15.05 | Павло Глазовий. Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів | с. 214-235 (повторити) |
2 | 22.05 | КТР № 4. Творчість Леоніда Глібова, Степана Руданського, Павла Глазового | Скласти сенкан на тему: «Література» |
3 | 29.05 | Остап Вишня. Дотепне висміювання ледарів, неуків, хвастунів у гуморесках | |
Індивідуально (6 клас)українська мова (Мороз Володимир) | |||
1 | 12.05 | Приставний н у формах особових і вказівних займенників | опрацювати с.195,впр.509(письм.) |
2 | 18.05 | Написання займенників | опрацювати с.196, впр.514; с.205,впр.537(усно); с.206,впр.539(письм.) |
3 | 19.05 | КТР №4. Займенник | Скласти кросворд «Частини мови» |
4 | 25.05 | Повторення в кінці року | виконати тестові завдання |
5 | 26.05 | Повторення в кінці року |
Дата | Матеріал для опрацювання | Домашнє завдання |
13.05.2020 | Практична робота 5. Розпізнання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості. | Опрацювати § 50, § 51 (скласти конспекти), опрацювати та виконати пр.. роботу 5 на с.247 та за завданням, яке буде розміщено на гуглкласрум за посиланням https://classroom.google.com/c/NjgxODE4MjI2OTJa; виконати завдання письмово 1, 2 с. 234 |
15.05.2020 | Сапротрофні – цільові гриби, дріжджі. | Опрацювати §52, розглянути мал. 228-233 с. 235-238. Завдання 1-4 с.239 (усно) |
20.05.2020 | Паразитичні гриби (на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини) | Опрацювати §53, розглянути мал. 234-236 с. 240. Запитання № 2 с. 242 письмово. |
22.05.2020 | Лишайники | Опрацювати §54, повторити §53. Розглянути мал. 243-241 с. 243-245. Запитання 1-4 с. 247 усно. |
27.05.2020 | Значення грибів у природі та житті людини. | Опрацювати матеріал розміщений на гуглкласрум за посиланням https://classroom.google.com/c/NjgxODE4MjI2OTJa |
29.05.2020 | Узагальнення. Будова і життєдіяльність організмів. | Опрацювати матеріал розміщений на гуглкласрум за посиланням https://classroom.google.com/c/NjgxODE4MjI2OTJa |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
13.05 | Написання разом і через дефіс неозначених займенників | Опрацювати теоретичний матеріал с.190-201 | Повторити правила про займенник, скласти завдання для товаришів до даної теми |
14.05 | Правопис заперечних займенників | Опрацювати теоретичний матеріал с.201-204, виконати вправу526, 527 с.202 | Опрацювати теоретичний матеріал с.201-204, виконати вправу528 с.203 |
18.05 | Написання займенників із прийменниками | Опрацювати теоретичний матеріал с.205-207, виконати вправу539, с.206 | Скласти висловлювання «У колі друзів» |
19.05 | Контрольний диктант | Написати диктант | Повторити правила про займенник |
20.05 | Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу | Опрацювати теоретичний матеріал с.190-211, виконати вправу 548, с.209 | Повторити правила с. 190-211, виконати вправу 549 с. 210 |
21.05 | Контрольна тестова робота. Морфологія. Орфографія. Займенник | Виконати тестові завдання | Повторити правила с. 200-211, виконати вправу 557 с. 213 |
27.05 | Аналіз контрольної тестової роботи | Опрацювати с.200-212, виконати вправу 558, 214 | Повторити правила с. 200-212, виконати тестові завдання с. 214-215 |
28.05 | Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік | Опрацювати теоретичний матеріал, вивчений протягом року | Опрацювати теоретичний матеріал, вивчений протягом року |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
12.05 | Степан Руданський. «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад,негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору,вміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність | Опрацювати біографію С.Руданського, конспект с.223-225 | Прочитати с 223- 225, дати відповіді на питання с. 225 |
15.05 | ЛРК. Ознайомлення із творчістю письменників- земляків, їхніми гумористичними творами | Опрацювати біографію письменників- земляків. Конспект | Скласти висловлювання «Сумщина багата на таланти» |
19.05 | Павло Глазовий. Стисло про письменника. «Еволюція», «Найважча роль». Основні ідеї . Художні особливості гуморесок. | Опрацювати біографію С.Руданського, конспект с.230 | Прочитати с. 230-231, дати відповіді на питання с. 231 |
22.05 | Павло Глазовий «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних та сатиричних творів | с.225-229., художній аналіз гуморески «Запорожці у короля» | с.225-229., вивчити гумореску напам”ять |
26.05 | Контрольна тестова робота. Творчість Л.Глібова, С.Руданського, П.Глазового | Виконати тестові завдання | Повторити вивчений матеріал |
29.05 | Виразне читання. Свято українського гумору | Опрацювати с. 214-235 | Повторити вивчений матеріал Скласти висловлювання «Гумор – успіх |
6 класІсторія України. Всесвітня історія | |||
13.05 | У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю? | Повторити параграф 21. Складіть розповідь-детектив про подорож торгівельного каравану Великим шовковим шляхом | |
14.05 | Практичне заняття «Зіставити господарство, суспільне життя і культуру населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого» | Скласти кілька задач на лічбу часу із ключовими датами з історії антів. У задачах використовуйте раніше вивчені події з історії інших народів стародавнього світу. | |
20.05 | Узагальнення із теми «Витоки Європейської та інших сучасних цивілізацій» | Повторити розділ 3. Виконати завдання ст.217-219 | |
21.05 | Повторити тему «Первісні спільноти. Археологічні культури» | Повторити параграф 4-7 | |
27.05 | Повторити тему «Де і як жили первісні люди на території сучасної України?» | Повторити параграф 8, ст.34 | |
29.05 | Повторити тему «Антична грецька цивілізація класичної доби» | Повторити параграф 35-37 |
6 клас Етика | |||
12.05 | Віртуальне спілкування у всесвітній мережі - інтернет | Поспілкуватися завдяки мережі – інтернет з однокласниками | |
26.05 | Повторення та узагальнення вивченого за другий семестр | Скласти кросворд |