Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
12.05.2020 | Контроль письма | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 12 травня) | |
14.05.2020 | Контроль говоріння | Оцінка буде виставлена по поточним оцінкам учнів до карантину | |
19.05.2020 | Контроль читання | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 19 травня) | |
21.05.2020 | Контроль аудіювання | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 21 травня) | |
26.05.2020 | Повторення. Аналіз контрольних робіт | Читати та перекладати текст с.128 | Намалювати та підписати пори року |
28.05.2020 | Підсумковий урок. Тренувальні вправи | Читати та перекладати текст с.129 |
3 клас Я у світі
1. 13.05. Навчальний проект «Чим цікаві традиції та звичаї європейських народів». Завдання. С. 146-149, прочитати.
2. 20.05. Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями. Соціальна (екологічна) акція. Завдання. С. 155-156, прочитати. Посадити деревце та виростити квітку.
3. 27.05. Практична робота «Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?». Завдання. С. 152-153, прочитати.
3 клас Основи здоров’я
1. 15.05. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Психічна і духовна складові здоров я»
2. 22.05. Проект «Прагнемо бути здоровими!»
3. 29.05. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Дата | Тема | Домашнє завдання |
27.04 | Контрольне списування | С. 153, «Василько» |
28.04 | Завершена та незавершена дія дієслів. | С. 154, впр. 366,367 |
30.04 | Завершена та незавершена дія дієслів | С. 154-155, впр.368,370 |
04.05 | Написання не з дієсловами. | С. 156-157, впр. 372,374,вивчити правило |
05.05 | Написання не з дієсловами. | С. 157-158, впр. 375,377 |
07.05 | РМ. Складання привітання до Дня матері. | С. 158, впр. 378, виконати завдання в зошиті з РМ |
08.05 | Написання не з дієсловами. | С. 159, впр. 379,380 |
Літературне читання
Дата | Тема | Домашнє завдання |
28.04 | Контрольна робота. Робота з літературним твором. | Прочитати текст «Крадений віл», виконати завдання до нього |
29.04 | Поняття «гумористичний твір». Грицько Бойко «Отакий у мене ніс». | С. 162-165, виразно читати |
30.04 | Грицько Бойко «Отакий у мене ніс». Як розуміти фразеологізми. | С. 166, виконати завдання 1,3 в друк. зош |
05.05 | Зустріч з персонажами М. Носова. М. Носов «Витівники»
| С.166-168, прочитати оповідання |
06.05 | М. Носов «Витівники» | С. 166-168 ,скласти план до твору , уміти переказувати |
07.05 | Перевірка навички читання вголос | Онлайн-перевірка у месенджері Viber |
08.05 | «Материнська любов» (Українська народна казка) | С. 514-515,«Найкраще», читати,написати висловлювання «Мама для мене…» |
Математика
Дата | Тема | Домашнє завдання |
27.04 | Розв’язування рівнянь ,в яких один із компонентів- вираз. Розв’язування задач. | С. 149-150, №985,986,991 |
28.04 | Розв’язування рівнянь , в яких один із компонентів- вираз.Розв’язування задач двома способами | С.150-151,№992,993,995 |
29.04 | Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач. | С. 151 ,№999,1000,1002 |
04.05 | Частини цілого: утворення і запис. Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів із чисельником 1. Знаходження части від числа. Складання і розв'язування задачі за коротким записом. | С.152-153, №1007(усно),1008,1010 |
05.05 | Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь | С. 154-155,№1016(усно), 1017,1019 |
06.05 | Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом добору. Розв’язування задач. | С. 155-156,№1027,1029,1035 |
08.05 | Знаходження числа за величиною його частини.Розв'язування задач,які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною. Розв’язування нерівностей. | С. 156,№1036,1037,1039 |
Природознавство
Дата | Тема | Домашнє завдання |
27.04 | Травна система. | С. 149-151,відповідати на запитання, переглянути відео |
30.04 | Травна система. Правила здорового харчування. | С. 152-154 , скласти раціон здорового харчування |
04.05 | Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. | С. 155-156,виконати завдання 3 |
07.05 | Кровоносна система. Значення крові в організмі людини. | С. 157-159, намалювати кровоносну систему людини |
3 клас Основи здоров’я
1. 08.05. Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного перенапруження. Способи занепокоєння. Практична робота «Створення колажу «Що приносить мені радість» Завдання С. 134-137, читати.
3 клас Я у світі
1. 29. 04. Україна – європейська держава. Завдання. С. 142 – 145, прочитати
2. 06. 05. Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти. Завдання. С. 146 – 147, читати.
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
28.04.2020 | Незабаром літо! Скоро канікули! | Впр.1, с.121 (записати в словник та вивчити слова), впр 3 с.121 (усно) | Впр.4, с.122 (читати й перекладати) |
30.04.2020 | Моє літо | Впр.1, с.124 (усно), повторити слова, с.121 | Впр.4., с.125 (письмово), |
05.05.2020 | Як я купаюсь | Читати та перекладати текст с.126 | Впр.5, с.125 (письмово) |
07.05.2020 | Узагальнюючий урок з теми: «Природа й навколишнє середовище» | Читати та перекладати текст с.127 | Повторити слова с.110-111, с.118, с.121 |
Образотворче мистецтво 3 клас
Дата | Тема | Завдання |
29.04 | Роль костюма в розкритті образу театрального героя. | Намалювати костюм театрального героя |
06.05 | Різновиди ляльок в театрі. | Конструювання лялькового персонажа |
Українська мова
Дата | Тема | Домашнє завдання |
06.04 | РМ Написання переказу за прочитаним твором без зачину і кінцівки | С. 144, впр. 343 |
07.04 | Дієслова-антоніми | С. 144-145, впр. 3344,345 |
09.04 | Дієслова-антоніми | С. 146, впр.346,повт.антоніми |
10.04 | Дієслова-синоніми | С. 147, впр. 350,351 |
13.04 | Дієслова-синоніми | С. 148, впр. 352, повт.синоніми |
14.04 | Змінювання дієслів за часами | С. 148-149, впр. 353,354, вивчити правило |
16.04 | Змінювання дієслів за часами | С. 149-150, впр. 336,337355,356 |
17.04 | Змінювання дієслів за часами | С. 150, впр. 357,358 |
21.04 | РМ Складання висловлювання про прочитаний твір | С.151,впр.360 |
23.04 | Закріплення й узагальнення вивченого. | С. 151-152, впр. 361,362 |
24.04 | Закріплення й узагальнення вивченого. | С. 152-153, впр. 364,365 |
Літературне читання
Дата | Тема | Домашнє завдання |
07.04 | М. Трублаїні «Шоколад боцмана» | С.141-142,намалювати ілюстрації |
08.04 | Життя і творчість Є. Гуцала. Жанрові особливості загадки. Створення оповідання за аналогією. Є. Гуцало «Прелюдія весни». | С. 142 -143, виразно читати, переказувати уривок, виписати цікавинки про письменника |
09.04 | Є. Гуцало «Прелюдія весни». Збірки українських народних загадок | С. 144 -145, відповідати на запитання, виконати завдання 1-3 в друк.зош. |
10.04 | Лічилка там, де дитяча гра. Є. Гуцало «Котилася торба»*. Особливості лічилки. Народні ігри за змістом оповідання | Вивчити лічилку |
14.04 | Про життя лелек, материнську турботу і біль за долю дитини. Життя та творчість Ю. Збанацького. «Лелеки» | С. 145 -147,читати ,переказувати |
15.04 | Ю. Збанацький «Лелеки» | С. 148 -149,відповісти на запитання |
16.04 | Коли твір відкриває свої таємниці. Г. Демченко «Лелеки». Образ лелек | С. 149– 151, виконати завдання 1,4 в друк. зош |
17.04 | Цікавий та незабутній світ дитинства у творах В. Чухліба. Розуміння природи приходить у дитинстві. В. Чухліб «Равлик» | С. 151 - 153,намалювати ілюстрації |
21.04 | Світ такий цікавий. Хто маленькому про все розкаже? Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» | С. 153 – 156, переказувати,виконати завдання 1,4 в друк. зош |
22.04 | Про твоїх ровесників. О. Буцень «Айстри». Життєвий і творчий шлях письменника | С.156-157,висловіть свої міркування щодо прочитаного |
23.04 | Повість. Про дитинство письменника. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Поняття «повість», «автобіографічна повість» | С.158-159, вивчити, що таке повість |
24.04 | Повість. Про дитинство письменника. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Поняття «повість», «автобіографічна повість» | С.160-161, скласти план, переказувати, виконати завдання з рубрики «Повтори і пригадай» |
Математика
Дата | Тема | Домашнє завдання |
06.04 | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове ,виду 39 : 3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою. | С. 137 №887(усно),890,892 |
07.04 | Ділення двоцифрового числа на одноцифрове, виду 72:3, 50 :2. Складання задач за поданим виразом. | С.138,№898,899(усно),901,904 |
08.04 | Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа. | С. 139-140, ,№908(усно),991,91 |
10.04 | Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач,обернених до задач на знаходження суми двох добутків. | С.140-141,№916(усно), 917,919 |
13.04 | Перевірка множення діленням. Складання і розв'язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь. | С. 141-142,№925,926(усно), 929,933 |
14.04 | Ділення виду 360 :3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь. | С. 142-143,№934,935(усно), 937,941 |
15.04 | Ділення виду 64:16 шляхом добору. Розв’язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника. | С. 143-144,№943(усно), 944,947 |
17.04 | Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь. | С. 144 – 145,№ 952,954,959 |
21.04 | Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів.Розв'язування задач.Творча робота над задачею | С. 145 – 146,№ 960,961,964 |
22.04 | Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Ділення круглого числа на кругле виду 90 : 30, 800 : 200(шляхом добору) . Розв’язування задач. | С. 147 – 148,№ 996,970,972, 976 |
24.04 | Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Ділення круглого числа на кругле виду 90 : 30, 800 : 200(шляхом добору) . Розв’язування рівнянь і задач | С. 148 – 149,№ 978,979,984 |
Природознавство
Дата | Тема | Домашнє завдання |
06.04 | Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади. | С. 135-136,відповідати на запитання,переглянути відео про заповідники України |
09.04 | Які легенди про рослин і тварин складали в давнину? | С. 137-138, переказати рідним легенди |
13.04 | Узагальнюючий урок за темою . | С. 140 - 141,відповідати на запитання, скласти казку(завд .2) |
16.04 | Організм людини.Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. | С. 144 – 146, доведіть письмово, що людина є частиною живої природи |
23.04 | Опорно-рухова система. | С.147-148,перевір власну поставу |
3 клас Основи здоров’я
1. Характер людини. 10. 04. Завдання. С. 118-120- прочитати.
2. Самооцінка характеру. 17. 04. Завдання. С. 121 – 123- опрацювати.
3 клас Я у світі
1. Якими правами наділений/наділена як громадянин/громадянка України? 08.04. Завдання. С. 124-125 – прочитати.
2. Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини. 15.04. Завдання. С. 125-127 ; с. 132-135 – опрацювати.
3. Практична робота. Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки. 22. 04. Завдання. С. 128-131; с. 135-137 – опрацювати.
3 клас Інформатика
1. Збереження презентацій. Створення простих презентацій. 09. 04. Завдання. С. 105 – 107 – переглянути, спробувати створити просту презентацію з 5 слайдів.
2. Алгоритми і виконавці. 16. 04. Завдання. С. 110-115 - прочитати
3. Середовище виконання алгоритмів. 23. 04. Завдання. С. 116 – 120 – переглянути, виконати завдання для кмітливих с. 120.
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
07.04.2020 | Чим ми вчора займалися? Як ти провів вчорашній день? | Впр. 5, с.103 (скласти запитання письмово), впр 1,2, с.104 (усно), впр.3, с.104(письмово) | Впр.4, с.105 (усно), впр.5, с.105 (письмово) |
09.04.2020 | Як ми розважаємося. Узагальнюючий урок з теми «Відпочинок та дозвілля» | Впр.1, с.106 (письмово), впр 2, с.106-107 (усно). | Впр.4., с.107 (письмово), |
14.04.2020 | Природа й навколишнє середовище (пори року). Яка сьогодні погода? | Впр 1,с.108 (читати та перекладати), впр.2,3, с.109 (усно) | Впр.4, с.109 (вивчити вірш), Записати в словник та вивчити слова weather – погода Shine –світити Stay – залишатися |
16.04.2020 | Пори року. Календар | Впр.1,с.110 , впр.3,с.111 (записати в словник та вивчити слова), впр.2, с.110, впр.1,2,с.112 (усно) | Впр 3, с.113 (письмово), впр.4,5,с.113 (читати та перекладати), вивчити слова с.110-111 |
21.04.2020 | У нас незабаром свято. Наші мрії | Впр. 1, с.114 (усно), впр.2, с.114(ознайомитися з табл. «Future Simple tense»), впр.3, с.115 (читати та перекладати), впр.1, с.116 (усно), Впр.2, с.116 (письмово) | Впр.3 с.116, впр 4 (а), с.117 (письмово) |
23.04.2020 | Свята. Великдень | Впр 1, с.118 (записати до словника та вивчити слова), впр.2, с.118 (читати та перекладати), впр.3, с.119 (письмово) | Впр.4, с.119 (письмово), впр.5, с.119 (усно), вивчити слова с.118 |
3 клас музичне мистецтво | ||||
07.04 | Країна чітких кроків. Марш. Маршова музика.Пунктирний ритм. П.Чайковський.Шоста симфонія (ІІІ ч., маршовий епізод). «Раз, два, три, чотири», українська народна лічилка.«Пісня про барабанщика»,муз. Р. Рустамовасл.В.Товаркова. Музика мужніх людей. Виникнення маршу. Марш як основний жанр воєнної музики.Пісня-марш Ф.Шуберт.«Воєнний марш». С.Чарнецький.«Ой у лузі червона калина».«Гей, розвивайся, дуб зелененький», українська народна пісня | |||
14.04 | Марші української землі. Марші у народній і професійній музиці України Є.Адамцевич. «Запорізький марш». Українська народна пісня «Засвіт встали козаченьки». П.Майборода.. «Марш». «Гей, там на горі Січ іде», стрілецька пісня. Парад маршів. Основні види маршів. Маршовість Ф. Мендельсон. «Весільний марш». М.Блантер. «Футбольний марш». «Семеро гномів», муз. і сл. А.Житкевича. | |||
21.04 | Марш на театральній сцені. Маршова музика в опері і балеті. Ж.Бізе. «Марш тореадора». М.Глинка. «Марш Чорномора». «А вже весна», українська народна пісня в обр. М.Лисенка |
Дата | Тема | Домашнє завдання |
16.03 | Змінювання прикметників за родами. Усний переказ тексту. | С. 131, впр. 315,316 |
17.03 | Вправи на визначення роду прикметників. Розбір прикметника як частини мови. | С. 132-133, впр. 318,320 |
19.03 | Родові закінчення прикметників. | С. 133-135, впр.321(усно), 322,323,вивчити правило |
20.03 | РЗМ Написання переказу за колективно складеним планом. | С. 136, впр. 325 |
30.03 | Змінювання прикметників за числами. | С. 137-138, впр. 328,329,331 |
31.03 | Узагальнення знань учнів про прикметник. | С. 139, впр. 332,333 |
02.04 | Дієслово як частина мови. | С. 140-141, впр. 336,337 |
03.04 | Зв'язок дієслова з іменником у реченні. | С. 142, впр. 340,341 |
Дата | Тема | Домашнє завдання |
17.03 | Позакласне читання . Т Шевченко .Вірші. | Підготувати два вірші для виразного читання (на вибір) |
18.03 | Творчість Ю. Старостенка. «Хто це такий?», «І трапиться ж таке…» | С. 132 -133, відповідати на запитання |
19.03 | Творчість Г. Тютюнника. «Бушля» | С. 134 -135, переказувати |
20.03 | Творчість Г. Тютюнника. «Бушля» (продовження) | С. 135 -136, виконати завдання 1-3 в друк. зош. |
31.03 | Творчість В. Нестайка «Просто Олесь друг» | С. 136 – 137, виконати завдання 1,4 в друк. зош |
01.04 | Творчість В. Нестайка «Просто Олесь друг» (продовження) | С. 138 - 139,намалювати ілюстрації |
02.04 | Творчість М. Трублаїні «Яшка і Машка» | С. 139 – 140, переказувати |
03.04 | Творчість М. Трублаїні «Омар» | С. 140 - 141, переказувати |
Дата | Тема | Домашнє завдання |
16.03 | Множення числа на суму. Множення суми на число. Складання задач. | С. 127- 128, №815,816(усно),817,823 |
17.03 | Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Обчислення значень буквених виразів. | С.130,№834,835(усно),838, вивчити правило |
18.03 | Множення різниці на число. Порівняння виразів. Творча робота над задачею. | С. 131-132, №№843,844(усно),845 |
20.03 | Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків. Розв'язування задач. | С.133,№851,852(усно),854,860 |
30.03 | Множення виду 320*3. Знаходження довжини сторони трикутника. | С. 134,№862(усно),863(усно), 864,868 |
31.03 | Повторення й узагальнення вивченого. | С. 134-135,№871-874 |
01.04 | Повторення й узагальнення вивченого. | С. 135,№875 -878 |
03.04 | Ділення суми на число. Розв'язування задач двома способами. | С. 135 – 136,№ 879,881,886 |
Дата | Тема | Домашнє завдання |
16.03 | Значення грибів для природи. Гриби їстівні та отруйні. | С. 122-123,відповідати на запитання |
19.03 | Бактерії. Значення бактерій для природи і життя людини. | С. 126-127,виконати завдання 4 |
30.03 | Ланцюги живлення. | С. 128 - 129,відповідати на запитання |
02.04 | Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України. | С. 130 – 134,намалювати червонокнижну рослину і тварину |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Вставлення зображень і тексту. | 19. 03. | С. 97 - опрацювати |
Форматування текстових і графічних об’єктів слайду. | 02. 04. | С. 93-96 |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Безпека на вулиці. | 20. 03. | С. 104 – 107 - прочитати |
Безпека на природі. | 03. 04. | С. 108 - 111- прочитати |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Природні скарби України. | 18. 03. | С. 114 – 115 - прочитати |
Навчальний проект « Славетні українці». | 01. 04. | Підготувати розповідь про життя видатного українця |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
17.03.2020 | Де ти був учора? Як т провів минулі вихідні? | Впр.1,2, с.90 (читати), впр 3,4, с.91 (усно), впр.1,2, с.92 (читати) | Впр.3, с.93 (письмово), вивчити слова с.92 |
19.03.2020 | Чим ми займалися вчора? | Впр.1, с.94 (читати), впр 3, с.95 (письмово), | Впр.2., с.94 (письмово), табл..с.94 (читати) |
31.03.2020 | Робота й дозвілля. Чим ти займався вчора? | Впр 1,с.96 (усно), впр.2,3, с.97 (читати), впр.1, с.98 (читати), впр.2, с.99 (читати) | Впр.3, с.97 (читати), впр.4, с.97 (письмово) |
02.04.2020 | Чим ти займався на вихідних? | Впр.1,с.101 (читати), впр.2, с.102 (усно), | Впр 3, с.102 (читати), впр.5,с.103 (усно), вивчити форми дієслів с.101 |
Дистанційне навчання учнів 3 класу
з фізичної культури на період
з 06 квітня по 24 квітня 2020 року
З метою попередження дитячого травматизму, будь ласка, зверніть увагу на техніку безпеки під час проведення фізичних вправ. Більша частина завдань мають теоретичний характер, тому самостійно організовуйте свою рухову активність протягом дня. Не забувайте, що активний рух – запорука здоров’я людини!
Щоденно рекомендовано виконувати комплекс вправ ранкової зарядки:
1. Вправи для м’язів шиї: вихідне положення (в. п.) – основна стійка, руки на поясі, 1 – зробити нахил голови направо, 2 – зробити нахил голови наліво, 3 – зробити нахил голови вперед, 4 – зробити нахил голови назад.
2. Вправи для м’язів шиї: в. п. – основна стійка, руки на поясі, 1 – зробити колові оберти головою зліва направо; 2 – зробити колові оберти головою справо наліво.
3. Рухи руками вперед і назад: в. п. – основна стійка, руки відведені назад. 1 – змахнути руками вперед; 2 – змахнути руками назад, повторити 3–4 рази.
4. Нахили тулуба вперед: в. п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилити тулуб уперед; 2 – випрямитись у в. п., повторити 4 рази.
5. Нахили тулуба в сторони: в. п. – основна стійка. 1 – нахилити тулуб праворуч; 2 – повернутись у в. п.; 3–4 – ті самі дії виконати ліворуч, повторити 4 рази.
6. Напівприсідання та присідання: в. п. – основна стійка, руки на поясі. 1–2 – напівприсідання; 3 – присісти, покласти руки на коліна; 4 – повернутися у в. п., повторити 4 рази.
7. Загальнорозвиваючі вправи: в.п. – основна стійка. 1 – руки вгору «в замок»; 2-3 – стати навшпиньки, потягнутися, 4 – повернутися у в.п.
8. Стрибкові вправи: в. п. – стійка ноги нарізно. 1-4 – стрибки на обох ногах, 5-8 – стрибки на лівій нозі, 9-12 – стрибки на правій нозі, 13-16 – перехресні стрибки
Дата | Тема за календарним планом | Завдання |
06.04.2020 | Стрибки у довжину з розбігу, трибки у висоту з прямого розбігу, на скакалці. Рухлива гра «Третій зайвий» | Виконати комплекс вправ ранкової зарядки. Виконати по 20 стрибків на скакалці за 2 підходи. Переглянути відео за посиланням |
08.04.2020 | Застрибування на підвищену опору. Вистрибування із присяду. Стрибки у кроці, «по купинах». Рухлива гра «Золоті ворота» | Виконати комплекс вправ ранкової зарядки. Виконати 15 стрибків з напівприсяду та 15 стрибків з повного присяду. Виконайте руханку за посиланням (2-3 рази) |
10.04.2020 | Стрибки через гімнастичну палицю з розбігу. Стрибки з розбігу способом «пересування» | Виконати комплекс вправ ранкової зарядки.Виконати 10 стрибків на правій нозі, 10 стрибків на лівій нозі, 10 стрибків на обох ногах |
13.04.2020 | Зіскок із гімнастичної лави вигнувшись. Стрибки з висоти до 80см із мʼяким приземленням. Серійні вистрибування з упору присівши | Виконати комплекс вправ ранкової зарядки.Виконати 15 стрибків з напівприсяду та 15 стрибків з повного присяду. Перейдіть за посиланням та за можливістю виконайте вправи https://naurok.com.ua/post/korisni-fizkulthvilinki-dlya-pokraschennya-mozkovo-diyalnosti |
15.04.2020 | Стрибки через перешкоди висотою до 50см. Стрибки із присіду в присід у довжину. Рухлива гра «Кіт та миша» | Виконати комплекс вправ ранкової зарядки.Виконати 15 стрибків з напівприсяду та 15 стрибків з повного присяду |
17.04.2020 | Техніка безпеки під час виконань бігових вправ. Біг з високим підніманням стегна. Рухлива гра «Кіт та миша», «Сова» | Виконати комплекс вправ ранкової зарядки. Виконати випади на праву та ліву ногу почергово (по 10 разів на кожну). Виконайте руханку за посиланням (2-3 рази) |
22.04.2020 | Дріботливий біг. Біг з високим підійманням стегна. Ходьба «протиходом», змійкою. Рухлива гра «Подоляночка» | Виконати комплекс вправ ранкової зарядки. Виконати підскоки на місці з високим підніманням стегна (по 20 на кожну ногу) |
24.04.2020 | Рівномірний біг на 400 і 600м. Рухлива гра «Лис і курчата». Різновиди бігових вправ. Ходьба з поворотами | Виконати комплекс вправ ранкової зарядки. За можливості виконати 20 стрибків на скакалці вперед і 10 стрибків назад (з відпочинком) |