Українська мова
Дата | Тема | Завдання |
12.05 | Читаю про родину.Інна Кульська « Старший брат», Олена Полянська «Старша сестричка». | Буквар с.97, читати виразно. |
12.05 | Розрізнюю слова, які відповідають на питання Хто? Що? | Пропис с.30-31, впр.1– 4. |
13.05 | Читаю оповідання про дітей. За Оксаною Кротюк «Несправжня вулиця». | Буквар с.98 - 99, читати, дати відповіді на запитання. |
13.05 | Спостерігаю, які слова потрібно писати з великої букви. Правильно записую їх. | Пропис с.32-33, впр.1– 5. |
14.05 | Читаю про дружбу і друзів. За Людмилою Савук «Бігла білка». | Буквар с.100- 101, навчитися читати виразно, Розподілити ролі та прочитати разом з батьками. |
14.05 | Вчуся добирати близькі і протилежні за значенням слова. | Пропис с.34– 35, впр.1– 6. |
18.05 | Читаю про дитячі ігри. Лідія Дяченко «М’ячик-пустунець» | Буквар с.102-103, читати, переказувати. |
18.05 | Досліджую слова, які мають кілька значень. | Пропис с. 36-37, впр.1-3. |
19.05 | Робота з дитячою книжкою. | Читати додаткову літературу |
19.05 | РЗМ. Як я мрію провести літні канікули. | Пропис с.38, впр.1- усно, впр.2- письмово. |
20.05 | Читаю про дитячі ігри. Емілія Саталкіна «Лічилочка». | Буквар с.103, читати виразно. |
20.05 | Добираю слова, які називають ознаки предметів. | Пропис с.39-40, впр. 1- 6. |
21.05 | Читаю про користь спорту. Тамара Коломієць «Ми зі спортом дружимо», Оксана Кротюк «Найдужчий». | Буквар с.104 -105,читати виразно, дати відповіді на запитання. |
21.05 | Добираю слова, які називають дії предметів. | Пропис с.41 -42, впр.1-5. |
25.05 | Читаю про домашніх тварин. За Оксаною Кротюк « Передумала». За Наталею Марченко «Гарно всім». | Буквар с.106 -107,читати виразно, дати відповіді на запитання. |
25.05 | Добираю слова, які називають кількість предметів. | Пропис с.43- 44, впр.1-3. |
26.05 | Читаю про чарівні слова нашої мови. Анатолій Костецький «Буде день веселий». | Буквар с.106 -107,читати виразно, дати відповіді на запитання. |
26.05 | Повторення вивченого. Списування з друкованого тексту. | Пропис с.44- 45, впр.4-5. |
27.05 | Анатолій Костецький «Канікули». | Буквар с.109,читати виразно. |
27.05 | Вчуся складати і записувати речення. | Пропис с.46- 47, впр.1-4. |
28.05 | Повторення та узагальнення вивченого. Робота з дитячою книжкою | Читати додаткову літературу. |
28.05 | Повторення та узагальнення вивченого. | Пропис с.47- 48, впр.5- 7.. |
Математика
12.05 | Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Складання і розв’язування задач. С.130 | РЗ с.57, №1-задача, №2 – визначити довжину ламаної. |
13.05 | Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. С. 131 | РЗ с.57, №1- обчислити вирази. С. 58, №2 – задача. |
15.05 | Розв’язування задач. Складання схем до задач. С.132 | РЗ с.58, №1-обчислити вирази, №2- порівняти величини |
18.05 | Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини. С.133 | РЗ с.58, №1-обчислити вирази. С.59, №2,3. |
19.05 | Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел.С.134 | РЗ с.59, №1-обчислити вирази. С.60, №2- вписати пропущені числа. |
20.05 | Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». . Обчислення виразів, розв’язування задач. С.135 | РЗ с.60, №1-2. |
22.05 | Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів, розв’язування задач. С.136 | РЗ с.61, №1-3. |
25.05 | Дізнаємося про тривалість доби. Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів, розв’язування задач. С.137 - 138 | РЗ с.61, №1-записати, який час показує годинник.С.62, №2-3. |
26.05 | Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом, розв’язування задач. С.139 | РЗ с. 62, № 1-2,. С.63, №1,2- вправи з монетами та купюрами |
27.05 | Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр». Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. , Розв’язування задач. С.140 | РЗ с.63, №1-2. |
29.05 | Повторення вивченого . С. 141-143 | РЗ с.64, №1-2. |
Я досліджую світ
13.05 | Ми всі різні, а світ у нас один на всіх. С. 78- 79. Зош.с.62- 63 | С. 78- 79 - опрацювати. |
15.05 | Пори року. Дні тижня. Доба. | Скласти розповідь про улюблену пору року. |
18.05 | Чемність завжди у пошані. | Дібрати прислів’я про чемність. |
20.05 | Режим дня школяра. | Скласти свій режим дня під час канікул. |
22.05 | Відпочинок у лісі та біля водойми. | Скласти правила поведінки під час відпочинку. |
25.05 | Як цікаво провести час улітку. Дитячі розваги. | Скласти розповідь «Як я мрію провести канікули». |
27.05 | Правила поведінки у громадських місцях. | Знати і виконувати правила поведінки у громадських місцях. |
29.05 | Правила для пішоходів. | Знати і виконувати правила для пішоходів. |
Образотворче мистецтво
15.05 | Зустрічаймо літо! Малювання яскравого метелика. | Намалювати метелика. |
22.05 | Зустрічаймо літо! Малювання яскравих квітів. | Намалювати літні квіти. |
29.05 | Малювання за власним задумом. | Намалювати малюнок на вільну тему. |
Дизайн і технології
14.05 | Виготовлення картини з пластиліну «Квіти і метелики на луках». | |
21.05 | Виготовлення аплікації «Бджілка». | |
29.05 | Виготовлення аплікації «Дельфін». |
Дата | Тема | Завдання |
12.05.2020 | Давай поговоримо! | Впр.1-5, с.98-99, прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас). Впр.6,7, с. 99, прослухай, повтори та спробуй прочитати (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас). РЗ впр.1-4, с. 77-78 |
14.05.2020 | Чим ти любиш займатися? | Впр.1,2, с.100,1,2, с.101 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас). Впр.5,6, с. 100, впр.4,5, с.101, прослухай, повтори та спробуй прочитати (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас). РЗ впр.2, с. 79, впр 1,2, с.80 |
19.05.2020 | Час історій | Впр.1, 2 с. 102,103 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), впр.4, с.103 (усно). РЗ впр 3, с.81, впр.1, с.82 |
21.05.2020 | Повторення | Впр.1, с.104 прослухай та назви номер малюнка (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), впр 2,4, с. 104-105 (усно), впр.5, с.105 прочитай. РЗ впр 1, с.83 |
26.05.2020 | Виконання вправ. Повторення пісень та віршів | Повторити слова с.106-107 |
28.05.2020 | Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань | Повторити слова с.108-109 |
Дата | Тема | Завдання |
27.04 | Читаю авторську казку. Ольга Зубер «Як заєць сон шукав» | Буквар с.88-89, читати, дати відповіді на запитання. |
27.04 | Правильно пишу слова з ЬО. | Пропис с.14-15, впр.1– 6. |
28.04 | Читаю авторську казку. Ольга Зубер «Як заєць сон шукав» | Буквар с.88 - 89, читати, переказувати. Намалювати малюнок до казки (за бажанням). |
28.04 | Правильно пишу слова з ЙО. | Пропис с.16-17, впр.1– 4. |
29.04 | Читаю вірші про пори року. Федір Петров «Від зими і до зими». За К.Перелісною «У якому місяці?» | Буквар с.90- 91, навчитися читати виразно, запам’ятати назви місяців. |
29.04 | Правильно пишу слова з буквами я, ю,є, ї. | Пропис с.18– 19, впр.1– 4 |
30.04 | Читаю про дні тижня. Степан Жупанин «Хто молодець?» | Буквар с.92-93, читати виразно, дати відповіді на запитання. Запам’ятати назви днів тижня. |
30.04 | Правильно пишу слова з апострофом. | Пропис с. 20-21, впр.1-5 |
04.05 | Робота з дитячою книжкою. | Читати додаткову літературу |
04.05 | РЗМ. Вчуся бути хорошим другом (хорошою подругою). | Пропис с.22 – 23, Скласти розповідь про свого друга (свою подругу ) за запитаннями. Впр.3, скласти і записати два речення, використовуючи подані слова. |
05.05 | Читаю про кольори у природі. Єлизавета Гуменко «Олівці» | Буквар с.94, прочитати. Скласти розповідь за малюнком. |
05.05 | Правильно вимовляю слова зі звуками ДЖ, ДЗ і записую їх. | Пропис с.24-25, впр. 1-4 |
06.05 | Читаю про кольори у природі. За Миколою Стояном «Розмова кольорів» | Буквар с.95,читати виразно. Намалювати веселку. |
06.05 | Вчуся правильно переносити слова з рядка в рядок. | Пропис с.26 -27, впр.1-6 |
07.05 | Читаю про родину. Леся Вознюк «Татко і матуся» | Читати додаткову літературу |
07.05 | Правильно наголошую слова. Досліджую роль наголосу у словах. | Пропис с.28- 29, впр.1-5 |
27.04 | Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. С. 119 | РЗ с.49, №1-4 |
28.04 | Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. С. 120-121 | РЗ с.50- 51, №1-4 |
29.04 | Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. С. 122 | РЗ с.52, №1-4 |
04.05 | Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації чисел першої сотні. Сума розрядних доданків. С. 123-124 | РЗ с.53- 54, №1-3 |
05.05 | Додаємо і віднімаємо числа . Перетворення одиниць вимірювання довжини. С. 125-126 | РЗ с.54- 55, №1-2 |
06.05 | Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини. С. 127-128 | РЗ с.56, №2-накреслити відрізки, 1- обчислити вирази за схемами |
08.05 | Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами. С. 129 | РЗ с.56, №1-знайти значення виразів, c. 57, №2 – розв’язати задачу. |
27.04 | Про акуратність. С. 68- 69 | Опрацювати вірш Г. Малик «Дивний звір».Познайомитися з правилами акуратності. |
29.04 | Зустрічаємо літо. Ознаки літа. С.70- 71 | За малюнком скласти розповідь про літні розваги дітей. |
04.05 | Сторінка дослідника. Веселка .С.72- 73 | Разом з батьками провести дослім і отримати веселку (за підручником с. 73) |
06.05 | Тварини влітку. С. 74- 75 | Скласти розповідь за малюнками с.74- 75 |
08.05 | Праця людей влітку.С.76- 77 | Скласти розповідь за малюнком. |
08.05 | Веселкове диво. | Намалювати веселку. |
Дата | Тема | Завдання |
28.04.2020 | Я можу гратися. Вивчення літери Yy | Впр.1, 4, 5 с.92- 93, прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас) Вивчи слова та фрази, виділені синім кольором, с.92. Вивчення літери Yy. (посилання https://www.youtube.com/watch?v=L8PdL8ydI28) РЗ впр.1, с. 72 |
30.04.2020 | Я можу кататися на велосипеді. Вивчення літери Zz | Впр. 1, с. 94 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), впр.2, с.94 (усно). Повтори слова с.92 Вивчення літери Zz. (https://www.youtube.com/watch?v=HysVxhemAe4) РЗ впр.1 , с. 73 (cкажи, що роблять діти) |
05.05.2020 | Я маю парасольку! | Впр. 1-8, с.95-96 прослухай та повтори, спробуй прочитати (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), РЗ впр 1-5, с.74-75 |
07.05.2020 | Я люблю гратися | Впр.1, с. 97 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), впр.2, с.97 назви зображених тварин, впр 3, 4 с. 97 прослухай та прочитай (прослухай та повтори, спробуй прочитати (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас). РЗ впр 1, с.76 |
Українська мова
Дата | Тема | Завдання |
06.04 | Апостроф. Вимова слів з апострофом. Читання слів і складів з апострофом. Опрацювання тексту Д.Чередниченка «П’ятеро» та вірша Н.Гуркіна «Маю десять пальців я» | Буквар с.72-73, опрацювати. Вивчити назви пальців на руці. |
06.04 | Письмо складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. | Пропис с.62, виконати завдання. Зробити звуковий аналіз слів м’яч, п’ять, пір’я, хом’як. |
07.04 | Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер». Робота з дитячою книжкою. | Буквар с.74, читати, переказувати. |
07.04 | Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. | Буквар с.74,списати вірш «Маю десять пальців я» |
08.04 | Опрацювання віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати…», В.Зорик «Книжка». | Буквар с.75, навчитися читати виразно. |
08.04 | Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та слів. | Пропис с.63,написати букви, слова |
09.04 | Алфавіт. Звуки мовлення. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква Я». | Буквар с.76-77, читати виразно |
09.04 | Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень. | Пропис с. 63, записати речення |
13.04 | Алфавіт. Звуки мовлення. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква Я». | Буквар с.78-79, читати, разом із дорослими підготувати сценку за віршем. |
13.04 | Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень. | Пропис №4,с.1. Пригадати букви українського алфавіту. Виконати впр.1,2. |
14.04 | Читаю і відгадую загадки. Опрацювання тетстів «У лісовій школі», «Солодке слово». | Буквар с.80-81,відгадати загадки, скласти свою загадку про якусь тварину. Прочитати тексти дати відповіді на запитання. |
14.04 | Розрізнюю голосні і приголосні звуки. | Пропис №4 с.2-3. Виконати впр.3-9 |
15.04 | Читаю і слухаю дитячі пісні. «Два півники», «Вийди, вийди, сонечко». | Буквар с.82-83,читати виразно. Одну пісню вивчити напам’ять. |
15.04 | Розумію роль звуків і букв у слові. | Пропис №4 с.4-5. Впр.1,4,5 виконати письмово.Впр.2,3,6 виконати усно |
16.04 | Робота з дитячою книжкою. | |
16.04 | РЗМ. Вчуся бути ввічливим (ввічливою) | Пропис №4 с.6-7. Впр. 1-3, 5-7 виконати усно. Впр.4 виконати письмово. |
21.04 | Читаю лічилки. Леся Вознюк «Раз- метелик…». Оксана Сенатович «Місяць жмурить». Станіслав Шаповалов «Десять, дев’ять, вісім, сім…» | Буквар с.84-85,читати виразно. Одну лічилку вивчити. |
21.04 | Правильно вимовляю слова зі звуками Г, Г і записую їх. | Пропис №4 с.8-9. Впр.2 виконати усно.Впр.1,3-5 виконати письмово. |
22.04 | Читаю українську народну казку «Рукавичка». | Буквар с.86-87,читати, переказувати. |
22.04 | Правильно пишу слова з буквою Щ. | Пропис №4 с.10-11, виконати впр.1-5 |
23.04 | Читаю українську народну казку «Рукавичка». Розігрування в ролях. | Буквар с.86-87,разом з дорослими розіграти казку. |
23.04 | Правильно пишу слова з буквою Ь (знак м’якшення) | Пропис №4 с.12-13, виконати впр.1-5 |
Математика
06.04 | Вимірюємо маси предметів. Кілограм. С. 105 | РЗ с.36, №1-4 |
07.04 | Вимірюємо місткість посудин. Літр. Розв’язування задач. С. 106-107 | РЗ с.37, №1-5 |
08.04 | Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі. С. 108 | РЗ с.38, №1-5 |
10.04 | Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Розв’язування задач. C. 109 | РЗ с.39, №1-4 |
13.04 | Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня. С. 110. | РЗ с.40, №1-4 |
14.04 | Порівнюємо додаємо і віднімаємо десятки. Одержуємо круглі числа. С.111-112 | РЗ с.41-42, №1-6 |
15.04 | Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжин відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини.С.113 | РЗ с.43, №1-4 |
17.04 | Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа.С.114 | РЗ с.44, №1-4 |
21.04 | Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач. C. 115-116 | РЗ с.45-46, № 1-4 |
22.04 | Записуємо числа першої сотні. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. С. 117 | РЗ с.47, №1-4 |
24.04 | Порівнюємо числа в межах 100.С.118 | РЗ с.48, №1-4 |
Я досліджую світ
06.04 | Як ставитися до інших. С. 56 | Опрацювати вірш Г. Бойка «Моє і наше» |
08.04 | Не будь жадібним. С.57 | Дібрати поради для тих, хто не хоче бути жадібним. |
10.04 | Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів. С.58-59 | Дібрати прислів’я про дружбу. Підготувати розповідь про свого друга. |
13.04 | Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. Чарівні слова відкривають серця. С. 60-61 | Cкласти словничок ввічливих слів. |
15.04 | Твоя країна-Україна.С.62-63 | Скласти розповідь про себе за зразком. |
17.04 | Символи держави-прапор, герб, гімн. С. 64-65 | Підготувати розповідь про символи держави. |
22.04 | Я маю право на права. С.66 | Підготувати розповідь «Я маю право…», намалювати малюнок. |
24.04 | Про порушення прав дитини (на прикладі казок). С. 67 | Пригадати казки, мультфільми про порушення прав дитини. |
Образотворче мистецтво
10.04 | Герої дитячих книжок. | Намалювати ілюстрацію до прочитаного твору. |
17.04 | Великодні писанки. | Намалювати писанку із візерунками. |
24.04 | У родинному колі. | Намалювати будинок, у якому живе родина. |
Англійська мова.
Дата | Тема | Завдання |
07.04.2020 | Моя улюблена їжа. Повторення лексичних одиниць | Впр.1-4, с.83, прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас). Вивчення літери Qq. (посилання https://www.youtube.com/watch?v=NKAookrRV4s) РЗ впр.1-3, с. 62 |
09.04.2020 | Їжа. Моя їжа. Повторення вивчених лексичних одиниць | Впр.5-8, с.84, прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас). Вивчення літери Rr. (https://www.youtube.com/watch?v=gUSJeivdEH8) РЗ впр.4,5 , с. 63 |
14.04.2020 | Меню. Поговоримо про їжу. Вивчення нових лексичних одиниць, повторення вивчених лексичних одиниць | Впр. 1, с.85 прослухай та вивчи слова (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), впр.2, с.85 (усно), впр. 3, с.85 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), впр.4, с.85 намалюй своє меню; впр 1 , с.86 , впр.1-4 с. 87 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), РЗ впр 1-3, с.64-65, впр.1-3, с.68 |
16.04.2020 | Поговоримо про їжу. Повторення вивчених лексичних одиниць | Вивчення літер Ss, Tt (https://www.youtube.com/watch?v=uSVzk2pqWB4, https://www.youtube.com/watch?v=HHEqOLZ0hr4) Впр.5-8, с. 88, впр.1,2, с.89 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), впр 3, с. 39 (усно). РЗ впр 5-6, с.69, впр.1, с.70 |
21.04.2020 | Я та мої друзі. Час історій | Вивчення літер Uu, Vv (https://www.youtube.com/watch?v=nPJRhEV-kF8, https://www.youtube.com/watch?v=PA47cP88ySw&t=12s) впр.1,2, с.89 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас) РЗ впр.1, с.70 |
23.04.2020 | Повторення | Вивчення літер Ww, Xx (https://www.youtube.com/watch?v=MbUIYnDZZ-M, https://www.youtube.com/watch?v=RX9Pm9qj_QY&t=1s) впр 1,2, с.90-91 (усно) РЗ впр1, с.71, назви продукти (усно) |
1 клас музичне мистецтво | ||
07.04 | Герої дитячих книжок. Балет.C.М.:П. Чайковський. Балет «Спляча красуня» (3 дія), фрагменти («Вовк і Червона шапочка»; «Кіт у чоботях і біла кішечка»; «Попелюшка і принц Фортюне»; «Хлопчик-мізинчик, його брати і Людожер»). ХТД:«Веселкові писанки» муз. і сл. В.Качан, О.Качан - виконання. М/ф «Спляча красуня». | |
14.04 | У родинному колі. Музичний супровід.C.М.:Б. Фільц. «Бабусина казка»; Г. Сасько. «Дідусева казка».ХТД:«Вишиванка» муз. В. Верменича сл. М. Сингаївського розучування, вокальна імпровізація.. | |
21.04 | Ми - українці. Маршова музика (повторення).C.М.:Є.Адамцевич. Запорізький марш. ХТД:інструментальне імпровізування; «Вишиванка» муз. В. Верменича сл.М.Сингаївського виконання; «Будем козаками» муз. і сл. А.Загрудного - розучування; ритмічна імпровізація М/ф «Слово української дитини». |
Дата | Тема | Завдання |
16.03 | Звук [ф], позначення його буквами ф, Ф (еф). Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л.Кондратенко «Жираф». | Буквар с.60-61, опрацювати |
16.03 | Письмо малої букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. | Пропис с.54, виконати завдання. Буквар с.60-списати слова |
17.03 | Закріплення звукового значення букви ф, Ф. Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків» | Буквар с.62-63, опрацювати |
17.03 | Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень. Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень. | Пропис с.55, виконати завдання |
18.03 | Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою. | Буквар с.64-65, опрацювати, навчитися швидко читати скоромовку |
18.03 | Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. РЗМ. | Пропис с.56-57, виконати завдання |
19.03 | Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови звуків [дз]. [дз']. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки». Робота з дитячою книгою | Буквар с.66, опрацювати |
19.03 | Письмо буквосполучення дз, слів з ним. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. | Пропис с.58, виконати завдання |
30.03 | Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. Опрацювання вірша Г.Бойка «Горобець»та оповідання Ю.Старостенка «Лісовий майстер». | Буквар с.67, опрацювати |
30.03 | Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. | Буквар с.67,списати вірш «Горобець» |
31.03 | Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль». | Буквар с.68, опрацювати |
31.03 | Письмо буквосполучення дж, Дж. Слів і речень з ними. Побудова і записування речень. | Пропис с.59, виконати завдання |
01.04 | Закріплення звука [дж], буквосполучення дж. Опрацювання тексту «Цілющі джерела». | Буквар с.69, опрацювати |
01.04 | Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. | Буквар с.69,списати два речення |
02.04 | Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». | Буквар с.70-71, опрацювати |
02.04 | Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку. | Пропис с.60-61, виконати завдання |
Математика
16.03 | Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. С. 99 | РЗ с.30, виконати завдання |
17.03 | Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. С. 100 | РЗ с.31, виконати завдання |
18.03 | Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування задач.С.101 | РЗ с.32, виконати завдання |
20.03 | Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів.С. 102 | РЗ с.33, виконати завдання |
30.03 | Порівнюємо число і математичний вираз. С. 103 | РЗ с.34, виконати завдання №1,2 |
31.03 | Порівнюємо математичні вирази. С. 104 | РЗ с.34, виконати завдання №3 |
01.04 | Розв’язування прикладів та задач. | РЗ с.35, виконати завдання №1,2 |
03.04 | Розв’язування прикладів та задач. | РЗ с.30, виконати завдання №3-5 |
Я досліджую світ
16.03 | Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни. С. 44-45 | Спостерігати за змінами в природі навесні. Підготувати розповідь про весняні квіти. |
18.03 | Сторінка дослідника.Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні. С.46-47 | Поставити гілочки верби у кімнаті у воду. Спостерігати, що з нею відбуватиметься протягом тижня . Порівняти з гілочкою на вулиці. |
20.03 | Турботи тварин навесні.Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні. С.48-51 | Спостерігати за тваринами навесні. Переглянути відео «Звірі навесні» |
30.03 | Весняні роботи в місті та в селі. С. 52-53 | Спостерігати за працею людей в місті і селі. Підготувати розповідь. |
01.04 | Святковий календар весни. Писанка-символ Великодня. С.54 | Розмалювати писанку. |
03.04 | Святковий календар весни. Мамине свято. С.55 | Підготувати розповідь про свою маму, дібрати прислів’я про маму |
Дата | Тема | Завдання |
17.03.2020 | Правила ввічливості. Я можу бачити… Повторення лексичних одиниць | Впр.1, 3, 4, с.74 (усно) Впр.1-4, с.75,прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас) РЗ впр.1., с. 55 (усно) |
19.03.2020 | День народження | Впр 5-8, с.76, (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас) РЗ впр. 1-4, с.56-57 |
31.03.2020 | Час історій. День народження. Повторення | Впр. 1, 2, с.77 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), впр.3,4, с.77 (усно); впр 2,3, с.78-79 (усно) РЗ впр 1,2, с.58, впр.1,2, с.59 |
02.04.2020 | Моя їжа. У мене є піца! | Впр 1,3, с.80-81 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 1 клас), впр.2,4 с.81 (усно) РЗ впр1, с.60 |
Дистанційне навчання учнів 1 класу
з фізичної культури на період
з 06 квітня по 24 квітня 2020 року
Шановні учні та батьки!
З метою попередження дитячого травматизму, будь ласка, зверніть увагу на техніку безпеки під час виконання фізичних вправ. Більша частина завдань мають теоретичний характер, тому самостійно організовуйте свою рухову активність протягом дня. Не забувайте, що активний рух – запорука здоров’я людини!
№ | Дата | Тема за календарним планом | Завдання |
Щоденно рекомендовано виконувати комплекс вправ ранкової зарядки: 1. Вправи для м’язів шиї: вихідне положення (в. п.) – основна стійка, руки на поясі, 1 – зробити нахил голови направо, 2 – зробити нахил голови наліво, 3 – зробити нахил голови вперед, 4 – зробити нахил голови назад. 2. Вправи для м’язів шиї: в. п. – основна стійка, руки на поясі, 1 – зробити колові оберти головою зліва направо; 2 – зробити колові оберти головою справо наліво. 3. Рухи руками вперед і назад: в. п. – основна стійка, руки відведені назад. 1 – змахнути руками вперед; 2 – змахнути руками назад, повторити 3–4 рази. 4. Нахили тулуба вперед: в. п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилити тулуб уперед; 2 – випрямитись у в. п., повторити 4 рази. 5. Нахили тулуба в сторони:в. п. – основна стійка. 1 – нахилити тулуб праворуч; 2 – повернутись у в. п.; 3–4 – ті самі дії виконати ліворуч, повторити 4 рази. Напівприсідання та присідання: в. п. – основна стійка, руки на поясі. 1–2 – напівприсідання; 3 – присісти, покласти руки на коліна; 4 – повернутися у в. п. Повторити 4 рази. | |||
06.04.2020 | Стрибки на місці з поворотами праворуч, ліворуч. Рухлива гра «Прапорці» | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики. Виконати 10 стрибків на лівій нозі, 10 стрибків на правій нозі за поворотами ліворуч та праворуч | |
08.04.2020 | Стрибки в довжину з місця, з поворотами кругом, вперед-назад. Рухлива гра «Сірий вовк» | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики. Виконати 15 присідань, зімкнувши руки за головою. Виконати руханку за посиланням | |
10.04.2020 | Стрибки у присіді правим та лівим боком. Рухлива гра «Сірий вовк». | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики. Виконати 10 стрибків у присіді з викиданням рук угору | |
13.04.2020 | Стрибки у довжину з розбігу. Стрибки на скакалці. Рухлива гра «Третій зайвий». | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики. За можливістю виконати 15 стрибків на скакалці або просто 15 стрибків на місці. Виконати руханку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg | |
15.04.2020 | Застрибування на підвищену опору. Вистрибування із присяду. Рухлива гра «Третій зайвий», «Золоті ворота» | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики. Виконати 10 стрибків з напівприсяду та 10 стрибків з повного присяду | |
17.04.2020 | Стрибки через гімнастичну палицю з розбігу. Стрибки на одній нозі | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики. Виконати 10 стрибків на правій нозі, 10 стрибків на лівій нозі | |
22.04.2020 | Зіскок із гімнастичної лави вигнувшись. Стрибки з висоти до 80см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Подоляночка» | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики.Виконати руханку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk | |
24.04.2020 | Різновиди стрибків. Рухлива гра «Кіт та миша» | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики. Виконати підскоки на правій та лівій нозі почергово – 15 разів. Виконати руханку за посиланням |