12 травня
1. Читання- Позакласне читання. Читаємо вірші на тему «Літо»
2. Укр. мова – Мої навчальні досягнення, с. 108
3. Матем – с. 127 № 3 – усно, зош. №181 (1), 182, 183
4. Я досліджую світ – зош. с.47
13 травня
1. Матем – с. 128, № 2-3 – усно, зош №186 (1), 187-188
2. Укр. мова – с.108 Повторюємо вивчене, впр.277
3. Я досліджую світ – зош. с. 48
14 травня
1. Читання – с.138 Як звучить дощ.запитання.
2. Я досліджую світ – зош. с. 49
15 травня
1. Читання – с. 139 Б. Харчук «Ромашка», запитання
2. Укр. Мова – с.109, Мрію, описую, розповідаю…
впр. 278
3. Матем – с. 129 № 2-3 – усно, вивчити таблицю,
зош. №190 - 192
18 травня
1. Читання – Мої навчальні досягнення, с.140 завдання 1-6
2. Укр. мова – Повторюємо вивчене с.3-5 правила, впр.7
3. Матем – с. 130 № 1 – усно, зош. №195 – 197
19 травня
1. Читання - Мої навчальні досягнення,
с.141 завдання 7 - 12
2. Укр. мова – Повторюємо вивчене с.6-8 правила, впр.22
3. Матем – с.131 № 2-3 – усно, зош. №198 - 201
4. Я досліджую світ – зош. с. 50
20 травня
1. Матем – с.132 № 2 – 4 – усно (з таблицею знайомимося), № 203 - 206
2. Укр. мова – Повторюємо вивчене с.11 - 15 правила, впр.38
3. Я досліджую світ – зош. с. 51
21 травня
1. Читання – Хрестоматія. Л. Воронина «Слон Ґудзик і весняна квітка», переказ.2. Я досліджую світ – зош. с. 52
22 травня
1. Читання – Читання для себе. Дитяча література
2.Укр. мова – Повторюємо вивчене с.18 - 25 правила, впр.68
3. Матем – с. 133 № 1- 3- усно, зош. №208 (1), 209 - 210
25 травня
1. Читання – Складання віршів і загадок.
2. Укр. мова – Повторюємо вивчене с.29 - 34 правила, впр.86 - 87
3. Матем – с. 134 № 2 – усно (Знайомимося з таблицею), зош. № 212 – 215
26 травня
1. Читання- Поетична вітальня. Вірш напам’ять. (зробити аудіо або відеозапис)
2. Укр. мова – Повторюємо вивчене с.35 - 45 правила, впр.113, 115
3. Матем – с.135 № 1 – 3 – усно, зош. № 217 - 219
4. Я досліджую світ – зош. с. 53
27 травня
1. Матем – Діагностична робота (завдання скину за день)
2. Укр. мова – Повторюємо вивчене с.46 -74 правила, впр.175
3. Я досліджую світ – зош. с. 54
28 травня
1. Читання – Читання для себе. Дитяча література
2. Я досліджую світ – зош. с. 55 - 56
29 травня
1. Читання – Читання для себе. Дитяча література
2.Укр. мова – Повторюємо вивчене с.75 -88 правила,впр.209, 214
3. Матем – с. 136 № 1 – 3 – усно, зош. №220 - 223
Дата | Тема | Завдання |
13.05.2020 | В яку погоду береш з собою парасольку? | Впр. 1. с.107 прослухай та покажи (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 2, с.107 (прочитай і добери). РЗ впр 1,2 с.88. |
15.05.2020 | Діагностична робота з говоріння | Повторити слова по темі «Їжа» |
18.05.2020 | Story time | Впр.1,2 с.108 прослухай та прочитай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 3, с.108 (усно). РЗ впр.1, с.89 |
20.05.2020 | Діагностична робота з письма | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 20 травня) |
22.05.2020 | Into your portfolio “In spring I put sandals on my doll” | Виготовити паперову ляльку та три предмети одягу для неї. Назвати ці предмети одягу |
25.05.2020 | Діагностична робота з теми «Пори року та погода» | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 25 травня) |
27.05.2020 | Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу | Впр 1, с.110 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 2, с.110 (письмово) РЗ впр 1, с.90. |
29.05.2020 | Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу | Впр 7, с.111 (усно), впр 8, с.105 (прочитай) РЗ впр1, с.91 |
План роботи щодо засвоєння учнем 2 класу Кокшаровим Валерієм навчального матеріалу з англійської мови
Дата | Тема | Завдання |
22.05.2020 | Пори року та погода | Вивчити слова та фрази: - spring– весна - summer – літо - autumn – осінь - winter – зима - It’s hot. – Жарко. - It’s cold. – Холодно. - It’s raining. – Йде дощ. - It’s snowing. – Йде сніг. Писати їх у зошиті. Намалювати улюблену пору року |
27 квітня
1. Читання – Оповідання з Хрестоматії С. Дерманський «Про двох джинів»
2. Укр. мова – Зош. з розвитку мовлення с. 45-48
3. Матем – с.120 №1-усно, зош. №157-159
28 квітня
1. Читання- Оповідання з Хрестоматії Л. Ніцой «Страшне страховисько»
2. Укр. Мова – списати каліграфічно текст з читанки с. 23 «Якими були перші книжки»
3. Матем – с.121 №1-3 – усно, зош. № 160-162
4. Я досліджую світ – зош. с.40-41
29 квітня
1. Матем – с.122 №1-2 – усно, вивч. таблицю множення на 3, зош.№164-166
2. Укр. Мова – с.105 впр.268
3. Я досліджую світ – зош. с. 42
30 квітня
1. Читання – с.133 – 134, запитання (Далекий голос зозулі)
2. Я досліджую світ – зош. с. 43
4 травня
1. Читання – с.134-136 (Іди, іди, дощику)
2. Укр.. мова – с. 105 впр. 269
3. Матем – с.123 вивч. таблицю ділення на 3, № 6-8
5 травня
1. Читання- с. 136 – 137,
2. Укр. Мова – с.106-107 впр.272-274
3. Матем – с.124 №3 – усно; зош. №169-172
4. Я досліджую світ – зош. с. 44
6 травня
1. Матем – с.125 № 3-4 – усно, зош. № 173-175
2. Укр. Мова –с. 107 -108 впр. 275 – 276
3. Я досліджую світ – зош. с. 45
7 травня
1. Читання – скласти міні-твір «Ким для мене є мама…»
2. Я досліджую світ – зош. с. 46
8 травня
1. Читання – Перевірна робота. Читання вголос за 1 хвилину. (результат скинути у Вайбер)
2. Укр. Мова – Зош. з розвитку мовлення с.53-55
3. Матем – с. 126 №2 – усно, вивч. таблицю множення та ділення на 4, зош. № 176-180
Англійська мова.
Дата | Тема | Завдання |
27.04.2020 | Що ти вдягаєш сьогодні? | Намалюй та підпиши 6 предметів одягу Повтори слова с.105 |
29.04.2020 | Діагностична робота з аудіювання | Повтори слова та фрази із заднього форзацу підручника. Намалюй , що ти вдягаєш у спекотну погоду. |
04.05.2020 | Де його чоботи? | Впр. 1-3 с.106 прослухай та прочитай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас) РЗ впр 1, с.87 |
06.05.2020 | Де його чоботи? | Впр. 4,5, с.106 прослухай та прочитай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас) РЗ впр 2, с.87 |
08.05.2020 | Діагностична робота з читання | Опрацювати текст (текст буде викладено у Viber та Google classroom 8 травня) |
План роботи щодо засвоєння учнем 2 класу Кокшаровим Валерієм навчального матеріалу з англійської мови
Дата | Тема | Завдання |
08.05.2020 | Мій улюблений фрукт | Повторити назви фруктів слова: - apple – яблуко - banana – банан - pear – груша - strawberry – полуниця - cherry – вишня - orange – апельсин Писати їх у зошиті. Вивчити фразу My favorite fruit is…- Мій улюблений фрукт - це… Вживати її разом із назвами фруктів. Записати речення про свій улюблений фрукт. |
6 квітня
1. Читання –Позакласне читання. Оповідання про дружбу.
2. Укр. мова – с.83,85,86-повтор. правила, впр.237,238
3. Матем – с.110 №2,3-повтор.напамять,№4-усно,№5,6-письмово
7 квітня
1. Читання- с.126 «Вербна неділя»,запитання
2. Укр. Мова – с.95-вивч. правило.; впр.241-243
3. Матем – с.111№3,4,5-усно,№6-письмово;Зош.с.35 №126,127,128
8 квітня
1. Матем – с.112№2,3-усно,№4,5,6-письмово;Зош.№129,130
2. Укр. Мова – с.96, впр.244-245
9 квітня
1. Читання – с.126-127, вірші, намалювати вербові котики
10 квітня
1. Читання – с.127-128 «Великдень», усна розповідь про свято
2. Укр. Мова – с.97-правило, впр.246-248
3. Матем – с. 113№1,2-усно№3,4,5-письмово;Зош.№135
13 квітня
1. Читання – Позакласне читання. Українська народна казка
2. Укр.. мова –впр.249-251
3. Матем – с.114№1-4-усно,№5-письмово;Зош.№138,139
14 квітня
1. Читання- с.128,вірш, запитання
2. Укр. Мова – с.100-правило, впр.252-254
3. Матем – с.115№2,3-усно;Зош.№140-142
15 квітня
1. Матем – с.116№1-3-письмово,№4-5-усно,вивч. правило
2. Укр. Мова –Розвиток мовлення за впр. 255
16 квітня
1. Читання – с.129-вірш, намалювати писанку
17 квітня
1. Читання – с.130-131,переказ.казку
2. Укр. Мова – с.101-правило, впр.256-258
3. Матем – Зош.с.39 №143 – 146
21 квітня
1. Читання- с.131-132, запитання
2. Укр. Мова – впр.259-261
3. Матем – с.117№1-2-усно, вивч.таблицю множення на 2 ,Зош.№148-150
22 квітня
1. Матем – с.118№3-4-усно,вивч.табл.ділення на 2;№5-7-письмово
2. Укр. Мова – с.104-правило, впр.262-264
23 квітня
1. Читання – знайти в Інтернеті і послухати казку Андерсена «Гидке каченя», переказати
24 квітня
1. Читання – знайти в Інтернеті і послухати казку Андерсена «Соловей», переказати
2. Укр. Мова – впр.265-267
3. Матем – с. 119№1-усно,Зош.№152-154
Дата | Тема | Завдання |
06.04.2020 | Макс і Тім – друзі. Уподобання друзів | Впр. 1-3. с.92 прослухай та прочитай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 4, с.92 (прочитай і дай відповіді на питання), впр 1,2, с.93 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр.4, с.93 (усно). РЗ впр 1,2 с.77, впр.1,с.78. |
08.04.2020 | Формування навичок аудіювання. Мої мрії у спекотні дні | Впр. 1-2. с.94 прослухай та прочитай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 3, 4, с.94-95 (усно), повтори слова с.90-91. РЗ впр1, с.79 |
10.04.2020 | У твоє портфоліо: «Моя тарілка». Опитування «Як ми знаємо наших друзів» | Впр.1, с.96 виготуй та карточками з малюнками , впр 2,3, с.96 (усно). РЗ впр.1, с.80 |
13.04.2020 | Виконання діагностичної роботи по темі «Мої уподобання в їжі». «Мої уподобання в їжі». Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. | Впр 1, с.97 (намалюй та назви фрукти/овочі, частини обличчя), впр 2,3, с.97 (спитай у членів своєї родини, що вони люблять їсти та розкажи про їх уподобання) впр7, с.99 (прочитай) РЗ впр1, с.81 |
15.04.2020 | Пори року та погода. Пори року та погода. Відгадай, яка пора року найкраща для мене. | Впр 1-3 с.100 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр.4, с.100 (усно), впр.1, с.101 прослухай та прочитай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 2, с.101 прочитай та добери назву пори року, впр.5, с.101 намалюйта підпиши пори року. Вивчити слова та фрази (виділені синім кольором) с.100-101 РЗ впр1-3, с.82, впр1, с.83 |
17.04.2020 | Влітку маємо канікули | Впр 1-3 с.102 прослухай та прочитай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр4, 5, с.102 прочитай. Повтори слова та фрази с.100-101. РЗ впр.1,2, с.84 |
22.04.2020 | Одяг Трейсі. Що вдягає Люк? | Впр 1, с.104 прослухай та прочитай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 2-5, с.103-104 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 7, с.104 (письмово). Вивчити слова с.103-104. РЗ впр 1, с.85. |
24.04.2020 | Що ти вдягаєш сьогодні? | Впр 1-3, с.90 прослухай та повтори (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 4, с.105 (усно). Повторити слова с.103-104 Вивчити слова с.105 РЗ впр1,2, с.86. |
Дата | Тема | Завдання |
17.04.2020 | Фрукти у моєму саду | Вивчити слова: - apple – яблуко - banana – банан - pear – груша - strawberry – полуниця - cherry – вишня - orange – апельсин Писати їх у зошиті. Вивчити фразу Ilike…- я люблю… Вживати її разом із назвами фруктів. Намалювати фрукти |
2 клас музичне мистецтво | |||
08.04 | Чарівні перетворення. Тембр, регістр, симфонічна казка, симфонічний оркестр, духові музичні інструменти (гобой, кларнет).C.М.:С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (Теми Качки і Киці). ХТД:: муз. Я. Степового, сл. Т. Шевченка «Зацвіла в долині» - - виконання. | ||
!5.04 | Чарівні перетворення. тембр, регістр, симфонічна казка, симфонічний оркестр, духові музичні інструменти(фагот), мідні духові інструменти (валторна), ударні музичні інструменти (барабан, литаври).C.М.:С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (Теми Дідуся, Мисливців, Вовка).ХТД:українська народна пісня «Ой нагорі жито» - розучування. М/ф «Петрик і вовк»; симфошоу «Петрик і вовк» з пісочною анімацією. | ||
24.04 | Зустрічаємо літо. Філармонія, концерт.C.М.:А. Вівальді «Пори року» Концерт №2 «Літо» ч.1 (фррагмент); ч.2 (фррагмент).ХТД:муз. А. Олєйнікової , сл.. Є. Левченко «Рушничок» - розучування; українська народна пісня «Ой на горі жито» - виконання з рухами. |
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
16.03 | Окличні речення. | с.83, правило впр.212(усно),213-214-письм |
17.03 | Питальні речення | с.85, правило,впр.215(усно), 216,217-письмово |
18.03 | Спонукальні речення | с.86, правило, впр.218(усно),219,220-письмово |
20.03 | Спонукальні окличні та неокличні речення | с.87, правило, впр.221,223-письмово |
30.03 | Розділові знаки в кінці речень | впр.224, 225-письмово |
31.03 | Поширення речень за питаннями та поданими словами | с.90 правило,впр.228(усно), 229,230-письмово |
01.04 | Деформовані речення | впр.231,232-письмово |
03.04 | Складання речень за малюнками | впр.234, 235-письмово |
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
16.03 | Л. Українка. Вечірня година. Була весна. | с. 117-118, запитання |
17.03 | Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напам’ять) | с.118-119 |
19.03 | Т. Шевченко Тече вода з-під явора… | С. 119 |
20.03 | Досліджуємо текст. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні! | с.120, запитання |
30.03 | Г. Бойко. Ділові розмови | с.121,запитання та завдання |
31.03 | Весна очима художників.робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода» | с.122, скласти усний твір про весну |
02.04 | Складання усного твору за планом | с.123, запитання |
03.04 | К. Перелісна. Зима і весна | с.124-125,переказ. за планом |
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
16.03 | Досліджуємо суму однакових доданків | 1. с.103 № 2,3,4-усно; №5 і Зошит №100- письмово |
17.03 | Досліджуємо різницю кількох однакових чисел | с.104 №2,3,4 –усно; Зош.№101,102-письмово |
18.03 | Додаємо і віднімаємо однакові числа | с.105 №1-4-усно; Зош.№ 104,106 - письмово |
20.03 | Розв’язуємо задачі | с.106 №1,2 – усно; Зош.№107,109-письмово |
30.03 | Знайомимось із арифметичною дією множення | с.107 №2-5 (усно); Зош. №111,112,113 - письмово |
31.03 | Знайомимось із арифметичною дією ділення | с.108 №2,3,4-усно; Зош.№115,116,117-письмово |
01.04 | Знайомимося із математичними виразами: добуток і частка | с.109 №1,2,3-усно; Зош.№ 118,119,120 - письмово |
03.04 | Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення | с.110 №2,3-усно; Зош.№122,123,124-письмово |
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
17.03 | Державні символи України | с.98-99, опрацювати |
18.03 | Творчий проект. Державні символи України | підготувати матеріал для лепбука |
19.03 | Пізнаю свій край | опрацювати с. 100-101 |
31.03 | Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощують у нашому краї? | провести дослідження, підготувати розповідь |
01.04 | Київ – столиця України | опрацювати с. 102-103 |
02.04 | Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили? | підготувати розповідь |
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
19.03 | Що таке алгоритм | С.63-64, опрацювати; Пр.р.с.65 |
02.04 | Алгоритми в нашому житті | С.66-67, опрацювати; Пр.р.с.68 |
Дата | Тема | Завдання |
16.03.2020 | Робота над змістом тексту «Фотографії з Африки». Into your portfolio | Впр. 1,2. с.82 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр3, с.82 (прочитай), впр 2,3, с.83 (виготуй книжечку), впр.4, с.83 (усно). РЗ впр 1,с.69, впр.1,с.70. |
18.03.2020 | У твоє порт фоліо: міні альбом з фотографіями. Час обіду | Виготуй маленький альбом із фотографіями членів родини, скажи хто і що робить зазвичай зранку. Впр.2, с.84 (письмово) |
20.03.2020 | Виконання діагностичної роботи по темі «Doing things». Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу | Впр.4,5, с.4 (усно), вп.6, с.84 (прочитай), РЗ впр.1, 2, с.71. Повтори слова с.75,76. |
30.03.2020 | Уподобання в їжі. Вечірка на мій день народження. Фрукти у моєму саду. | Впр1-3, 5, с.86,87 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр. 6, с.87 (письмово),впр 1, с.88 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас) впр.2, с.88 усно, впр.5, с.88 (письмово). РЗ впр1,с.72, впр.2.с.73 Вивчи слова с.88 |
01.04.2020 | Дитяче меню | Впр 1,3 с.89 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр.2,4, с.89 (прочитай), впр.5, с.89 (письмово) РЗ впр1,2, с.74 |
03.04.2020 | Купую овочі у магазині. Мені подобаються банани | Впр 1-3, с.90 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), впр 1-3, с.91 прослухай (аудіододаток до підручника О.Карпюк “English with Smiling Sam”, 2 клас), вивчи слова с.90, 91 РЗ впр1,2, с.75 |
№ з/п | Дата | Тема | Завдання |
1. | 03.04.2020 | Розповідаємо про свій день | Вивчити фрази: -wash my face -вмиваюся; -clean my teeth – чищу зуби; -put on my clothes - одягаюся; - go to school – іду до школи. Писати їх у зошиті. Повторити частини тіла |