5 клас Етика | |||
15.05 | Як правильно ходити в гості? Як влаштувати свято вдома чи в школі? | Написати програму свята на вибір | |
22.05 | Повторення та узагальнення вивченого за другий семестр | Скласти кросворд |
5 клас Історія України | |||
14.05 | Узагальнення із тем: «Дослідники історії», «Усе має минуле» | Повторити параграф 20-25 | |
21.05 | Практичне заняття «Ігри і дозвілля мої та моїх близьких» | Прочитати параграф 27 | |
28.05 | Практичне заняття «Ігри і дозвілля мої та моїх близьких» | Переглянь перелік рекомендованої для читання художньої літератури ст.271 |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
12.05 | М.Вінграновський. «Сіроманець». Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи | Конспект підручника с. 225 - 227 | с.225 - 227, дати відповіді на запитання с.226 |
14.05 | М.Вінграновський. «Сіроманець». Гуманізм повісті | Опрацювання матеріалу с.227- 233, скласти план до твору | Опрацювати с. 227-233,скласти кросворд до теми |
19.05 | М.Вінграновський. «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка | Опрацювання матеріалу с.234- 241 | с.234 - 241, дати відповіді на запитання с.241, скласти сенкан до твору |
21.05 | М.Вінграновський. «Сіроманець». Здатність Сашка на самостійні вчинки | Опрацювання матеріалу с.242- 247,дати відповіді на запитання с. 245 | Підготувати розповідь (письмово) «Значення творчості М.Вінграновського» |
26.05 | Контрольна тестова робота. Творчість Т.Шевченка,Г.Тютюнника, Є. Гуцала, М.Вінграновського | Виконати тестові завдання | Дібрати тестові завдання до вивченої теми |
28.05 | Повторення та узагальнення вивченого матеріалу | Скласти висловлювання «Світ української літератури» | Повторити теоретичний матеріал |
5 клас українська мова
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
12.05 | Діалог. Тире при діалозі | с. 222-225, виконати вправу513, 514 с. 222 | Повторити правила. Виконати вправу515 с.223 |
13.05 | Діалог. Тире при діалозі | с. 222-225, виконати вправу516 с. 223 | Повторити правила про діалог, скласти кросворд до теми «Пряма мова. Діалог» |
15.05 | Синтаксис і пунктуація | Повторити правила с. 175-225, виконати вправу 405, 406 с.177 | Скласти висловлювання про дружбу, повторити теоретичний матеріал |
18.05 | Синтаксис і пунктуація | Повторити правила с. 175-225, виконати вправу 415, 416 с.181-182 | Повторити правила. Виконати вправу 417,418 с.182 |
20.05 | Лексикологія. Будова слова й орфографія | с. 36 - 65, виконати вправу 62, 64 с. 37 -38 | Повторити правила, виконати вправу 66 с. 38 |
22.05 | Фонетика та графіка. Орфоепія та орфографія | с. 89-121, виконати вправу 179,180 с.91 | Повторити правила, виконати вправу 182 с.92 |
25.05 | Пряма мова та діалог | Скласти висловлювання «Мудрі батькові поради» | Повторити правила, дібрати до теми завдання |
26.05 | Повторення та узагальнення вивченого матеріалу | Повторити вивчений теоретичний матеріал | Скласти сенкан до теми «Лексикологія» |
27.05 | Контрольна тестова робота. Пряма мова та діалог. Повторення та узагальнення матеріалу в кінці року | Виконати тестові завдання | Скласти діалог «Джерело знань…» |
29.05 | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік | вивчений теоретичний матеріал | Дібрати завдання до однієї з вивчених тем |
1. 13.05. Охорона природи. Червона книга України. Завдання
2. 18.05. Практична робота. Складання Червоної книги своєї місцевості.
3. 20.05. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі.
4. 25.05. Навчальний проект. Смітити не можна переробляти (про «друге життя» побутових речей).
5. 27.05. Підсумковий урок. Узагальнення знань. Літні завдання.
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
13.05.2020 | Міста та села України. Звичаї та традиції українців | Впр.5(а), с.212, (читати та перкладати) | Впр.5 (b), с.213 (письмово) |
15.05.2020 | Тур Україною. Плани на літо | Впр.1, с.216 (ознайомитися з таблицею), впр.3, с.217 (письмово) | Записати до словника та вивчити слова, с.219, впр. 4, с.217 (письмово) |
18.05.2020 | Куточок граматики. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі | Впр.5, с.221 (письмово), впр.1, с.223 (письмово), записати до словника та вивчити слова, с.225 | Впр. 2, с.224 (читати, перекладати) |
20.05.2020 | Контроль аудіювання | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 20 травня) | |
22.05.2020 | Контроль читання | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 22 травня) | |
25.05.2020 | Контроль письма | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 25 травня) | |
27.05.2020 | Контроль говоріння | Оцінка буде виставлена по поточним оцінкам учнів до карантину | |
29.05.2020 | Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік | Повторити слова по темі «Подорож» |
12.05 | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу | Повторити розділ «Казки народів світу». Написати у зошиті 4-5 назв картин художників, у яких утілені казкові сюжети. |
14.05 | Літературне свято „Землю прикрашає казка» | Повторити твори О. Пушкіна, записати визначення понять «антитеза» та «алегорія» |
09.05 | Презентація проекту „Бал літературних героїв” | Повторити твори Г. К. Андерсена, О. Уальда, Записати у зошити відповідь на питання «Чому навчає мене казка О. Уальда «Зоряний хлопчик»? |
21.05 | Презентація проекту „Бал літературних героїв” Рекомендація літератури для читання влітку | Повторити розділ «Природа і людина». |
28.05 | Узагальнення і систематизація навчального матеріалу | Записати у зошит завдання для читання влітку |
5 клас Основи здоров'я | ||||
18.05 | Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні засоби. Контрольна робота. | Опрацювати §28. Скласти памятку поводження під час сильного вітру, грози, підтоплення. | ||
25.05 | Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді. | Дотримуватись правил техніки безпеки в побуті та на вулиці під час літніх канікул |
5 клас трудове навчання | ||||
14.05 | Застосування шва «вперед голкою» та «назад голкою» для виготовлення гольниці. | Підготувати проект до захисту. | ||
21.05 | Оздоблення гольниці. Остаточна обробка виробу. Захист проекту. | Підготувати розповідь про культуру споживання їжі. | ||
28.05 | Культура споживання їжі. Технологія сервірування столу. | Складати серветки для сервірування столу. |
5 клас музичне мистецтво | ||||
15.05 | Музика і хореографія. І. Тарнавська « Світ шкільний» - розучування.Й. Штраус. Полька « Полювання» - слухання.Хореографія. | Прослухати Польку Й. Штрауса | ||
22.05 | Назустріч канікулам.І. Тарнавська « Світ шкільний - виконання. Н. Май « Я бажаю вам добра» - слухання. Повторення вивчених пісень. | Прослухати пісню «Я бажаю вам добра» | ||
29.05 | Музика та інші види мистецтва. Узагальнення знань. Сприймання музики та виконання пісень на вибір учнів. | Виконувати пісні за бажанням. |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
28.04 | Максим Рильський. «Осінь-маляр із палітрою пишною…» Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям | Конспект підручника с. 210-212 | с.210-212, дати відповіді на запитання с.211, вивчити вірш напам”ять |
30.04 | Григір Тютюнник. «Дивак». Коротко про письменника. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини | Опрацювання матеріалу с.214-216, короткий конспект матеріалу | Опрацювати с. 214-216,скласти кросворд до теми |
05.05 | РМ. Твір на тему «Співчуття та милосердя – шлях до перемоги добра» | Написати твір «Співчуття та милосердя – шлях до перемоги добра» | Підготувати розповідь «Значення творчості М.Рильського» |
07.05 | Григір Тютюнник. «Дивак». Точність і лаконізм описів природи. Характеристика головних героїв | Повторити с. 214-225, | Читати і переказувати с.214-225, скласти план до твору |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
27.04 | РМ. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення | с. 172-173, Опрацювати текст переказу («Цар Соломон»). | Скласти план до тексту, продовжити опрацьовувати текст переказу |
28.04 | РМ. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення | Написати переказ | Повторити правила про звертання, скласти кросворд до теми «Другорядні члени речення» |
29.04 | РМ. Аналіз письмового переказу | Опрацювати і пояснити правила щодо помилок, допущених у тексті переказу | Скласти висловлювання про тварин, повторити теоретичний матеріал |
30.04 | Складні речення з сполучниковим та безсполучниковим зв’язком | С. 214 – 219, виконати вправу 497, 498 с.215 - 216 | Повторити правила. Виконати вправу 499, 459 с.216 |
04.05 | Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим та сполучниковим зв’язком | С. 214 – 219, виконати вправу 500, 501 с.216 - 217 | Повторити правила, виконати вправу 503 с. 217 |
06.05 | Речення з однорідними членами. Систематизація та узагальнення вивченого | с. 198-202, виконати вправу 466,467 с.201 - 202 | Повторити правила, виконати вправу 468 с.202 |
07.05 | Контрольна тестова робота. Відомості з синтаксису та пунктуації | Виконати тестові завдання | Повторити правила, скласти сенкан до теми «Узагальнюючі слова при однорідних членах речення» |
08.05 | Аналіз контрольної роботи. Складання тексту вітальної листівки з нагоди Дня матері з використанням звертань | Пояснити на прикладах помилки, які допустили при написанні контрольної роботи. Опрацювати матеріал с.210- 211 | Повторити правила с.210-211, виконати вправу 489 с 212 |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
27.04.2020 | Орієнтація у місті. Куточок граматики | Впр.4, с.192 (письмово). Повторити Present Simple, Present Continuous | РЗ впр 3 , с.102-103 |
29.04.2020 | Урок домашнього читання. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі | Впр.5, с.192 (письмово). Повторити Past Simple | РЗ впр 4, с.103-104, впр.6, с.105 |
04.05.2020 | Подорож . Подорож. Відкриваємо Британію. | Впр.3, с.195 читати та перекладати, (з’єднай цифри з картинками та запиши) | Записати в словник та вивчити слова, с.196, впр.4, с.196 (письмово) |
06.05.2020 | Тур Європою. Традиції англійців | Ознайомитися з таблицями с.197, 198,199, впр.2, с.198 (письмово) | Впр 4., с.199 (письмово) |
08.05.2020 | Враження від подорожі до Британії. Україна - моя країна | Впр 2, с.203 (усно), записати в словник та вивчити слова, с.204, впр.3, с.205 (читати, перекладати) | Впр.4, с.206 (письмово) |
5 клас Природознавство
1. 27.04. Екосистеми. Рослинний і тваринний світ своєї місцевості. Завдання С. 167-173, читати, записати підсумки в зошит.
2. 29.04. Навчальний проект. Вирощування найвищої бобової рослини. Завдання. С. 173. Посадити бобову рослину та з’ясувати умови, за яких можна виростити найвищу бобову рослину.
3. 04.05. Людина – частина природи. Зв'язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини. Завдання С. 174-178, читати, давати відповіді на запитання письмово.
4. 06.05. Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів). Практичне заняття. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості. Завдання С. 178-182, читати, скласти розповідь на тему: «Як зробити нашу планету щасливою».
5 клас Основи здоров'я | ||||
27.04 | Інформаційна безпека в інтернеті. Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстримальні ситуації з незнайомцями | Опрацювати §25-26. Записати в зошитах правила при користуванні інтернетом. | ||
04.05 | Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища. Практичне завдання | Опрацювати §27. Записати в зошити способи збереження природного середовища |
5 клас трудове навчання | ||||
30.04 | Добір для роботи конструкційних матеріалів. Виготовлення шаблонів. Розмічання. Розкроювання виробу. | Розкроїти виріб | ||
07.05 | Застосування шва «вперед голкою» та «назад голкою» для виготовлення гольниці. | Виконувати вправи швів «вперед голкою» та «назад голкою» |
5 клас музичне мистецтво | ||||
08.05 | Музика в кіно. Є. Крилатов . Інструментальна музика до телефільму « Гостя з майбутнього» ( три уривки)- слухання.Є. Крилатов « Крилата гойдалка» - розучування.Кіно.Повторення вивчених пісень | Послухати музику з кінофільмів вдома. |
28.04 | Туве Янсон «Капелюх чарівника» Робота над змістом казки. Чарівність художнього світу твору. | Скласти план улюбленого уривку з казки «Капелюх чарівника» і надіслати його. Усно переказувати цей уривок. Повторити відомості про Т. Янсон |
30.04 | Туве Янсон «Капелюх чарівника» Персонажі казки, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. | Скласти розповідь про те, як в персонажах казки втілено ідеї доброти, щирості, сімейних цінностей |
05.05 | Контрольна тестова робота №3 за розділом „У колі добрих героїв”. | Виконати тестову роботу |
07.05 | Позакласне читання №3 П.Маар і його твори про Суботика | Прочитати хоча б 1 твір П. Маара про Суботика |
5 клас Історія України | |||
30.04 | Урок узагальнення з теми: «Дослідники історії» | Повторити параграф 20-23, ст. 194 -227 Виконати домашнє завдання ст. 225-226 | |
07.05 | Праця і господарство : Колись і сьогодні | Опрацювати параграф 24, с. 235-243 Виконати таблицю 5, 6 на ст. 243 |
Образотворче мистецтво 5 клас
Дата | Тема | Завдання |
27.04 | День цирку на фестивалі. | Створити композицію «Улюблений цирковий номер» |
04.05 | Фінальна святкова вистава. | Створити декорації для театральної сцени на космічну тематику |
Англійська мова. 5 клас.
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
06.04.2020 | Відпочинок у таборі минулого літа. Улюблені заняття Кеті | Впр.1,2, с.166,167 (письмово), табл..Прийменники місця, с.167 (вивчити) | Впр.4,5, с.168 (письмово) |
08.04.2020 | Відпочинок за кордоном. Краса природи | Впр.3, с.170 (усно), впр1, с.171 (читати, перекладати, дати письмову відповідь на питання), впр. 2, с.172-173 (читати, перекладати, вставити слова у пропуски) | Записати до словника та вивчити слова, с.173, впр.3,4, с.173 (письмово) |
10.04.2020 | Що це за пора року? | Впр.1,3, с.174 (усно), записати до словника та вивчити слова, с.175, впр.4, с.175 (читати) | РЗ впр 1-3, с.94-95 |
13.04.2020 | Моя улюблена пора року | Записати до словника та вивчити слова, с.176, впр.3, с.176 (усно), впр1, с.177 (читати, перкаладати), впр.4, с.178 (читати, перекладати, вставити слова з рамочки). | Впр 5., с.179 (письмово), впр.9, с.179 (письмово, скласти текст на 5-6 речень на одну з тем) |
15.04.2020 | Урок домашнього читання. Узагальнення та систематизація матеріалу по темі розділу. | Впр 1, с.180 (читати, перекладати), впр.2 с.181 (письмово) | Впр.3, с.181 (переказити текст впр1, с.180 з опорою на малюнки) |
17.04.2020 | Рідне місто. Моє рідне місто. У селі | Записати до словника та вивчити слова, с.185, впр.1, с.184 (усно), впр.3, с.184 (письмово) | Вивчити слова, с.185, впр.5, с.185 (читати, перекладати), впр.6, с.186 (письмово) , |
22.04.2020 | Об’єкти та споруди міста | Записати до словника та вивчити слова, с.187 , впр.1 , с.186-187 (читати, перекладати), впр.3, с.188 (усно) | Вивчити слова, с.187, впр.2, с.188 (письмово) |
24.04.2020 | Екскурсія містом. Види транспорту у моєму місті | Впр.1, с.189 (усно), впр.2, с.190 (читати, перекладати) | РЗ впр.1,2 ,с.100-101 |
5 клас Основи здоров'я | ||||
06.04 | Дитина в автономній ситуації. | Опрацювати §23 Виготовити рятувальний засіб з підручних матеріалів. | ||
13.04 | Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників | Опрацювати §24 Дослідити безпеку своєї оселі. Дотримуватись правил безпеки удома. |
5 клас Історія України
09.04 | Головні цілі пізнання минулого | Опрацювати тему 5 |
16.04 | Історія, історики, письменники та поети | Опрацювати тему 5 |
23.04 | Практична робота «Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева» | Намалювати родове дерево |
07.04 | Що означає бути вдягненим доречно? | Опрацювати параграф 27 |
14.04 | Що означає бути вдягненим доречно? | Опрацювати параграф 27 |
21.04 | Як треба поводитись в дні смутку та печалі? | Опрацювати параграф 28 |
5 клас українська література
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
07.04 | Павло Тичина. «Блакить мою душу обвіяла». , «Гаї шумлять…». Майстерне відтворення краси природи | Конспект підручника с. 194-199 | с.192-193, дати відповіді на запитання с.199, вивчити вірш напам”ять |
09.04 | Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. «Лось» | Опрацювання матеріалу с.199-200 | Читати і переказувати с.199-200 |
14.04 | Євген Гуцало. «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра.. ТЛ.: оповідання | Опрацювання матеріалу с.200-209 | Повторити конспект . Дати характеристику головним героям твору |
16.04 | Позакласне читання. Євген Гуцало «Сім”я дикої качки» | Прочитати твір | Читати і переказувати твір |
21.04 | РМ. Твір за літературною спадщиною Т.Шевченка | Опрацювати творчість Т.Шевченка | Скласти висловлювання «Шевченко – пророк» |
23.04 | Максим Рильський «Дощ» | Опрацювання матеріалу с.209-210 | Читати і переказувати с. 209-210, дати відповіді на запитання с.210 |
5 клас українська мова
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
06.04 | Звертання. | с. 202 -205, виконати вправу 469, 470 с. 202 - 203 | Повторити правила, виконати вправу 472 с. 204 |
08.04 | Звертання . Поширені й непоширені | с. 202-205, виконати вправу 471, 473,474 с.204 - 205 | Повторити правила, виконати вправу 475 с. 205, дібрати завдання до теми |
10.04 | Розділові знаки при звертанні | Опрацювати теоретичний матеріал про звертання | Повторити теоретичний матеріал, виконати вправу 476 с. 203 |
13.04 | Розділові знаки при звертанні | с. 202 -207, виконати вправу 477 с. 205 | Повторити правила. Скласти діалог |
14.04 | Вставні слова та сполучення слів | с.205-209, виконати вправу 479,480 с.206 - 207 | Повторити правила, виконати вправу 481 с.207 |
15.04 | Виділення вставних слів на письмі комами | с. 205-209, виконати вправу482,483 с.207 - 208 | Повторити правила, виконати вправу 486 с.208 |
17.04 | РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів | Опрацювати матеріал підручника с. 209-211, виконати вправу 487 с.209 | Опрацювати матеріал с. 209-211, виконати вправу 491, 492 с.213 |
22.04 | Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв’язком | с. 214-219, виконати вправу 496, 497, 498 с. 215 - 216 | Опрацювання матеріалу с.214-219, виконати вправу501, 502 с. 217 |
24.04 | Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв’язком | с. 214-219, виконати вправу 499, 500 с. 216 | Опрацювати матеріал с.214-219, виконати вправу504, 502 с. 217 |
5 клас Природознавство
1. Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища. 06. 04. Завдання. С. 141- 145 – читати.
2. Наземно-повітряне середовище та його мешканці. 08. 04. Завдання. С. 146-150 – опрацювати.
3. Водне середовище та його мешканці. 13. 04. Завдання. С. 151 – 156 – прочитати.
4. Ґрунт як середовище життя та його мешканці. 15. 04. Завдання. С. 157- 161 – читати.
5. Чинники живої природи. 20. 04. Завдання. С.162-166 – опрацювати.
6. Екосистеми. 22. 04. Завдання. С. 167 – 172 – прочитати.
5 клас музичне мистецтво | ||||
10.04 | Музика і слово. М. Глінка . Романс «Жайворонок» у виконанні дитячого хору - слухання.О. Злотник « Школярі - школярики» - виконання.Романс. | Послухайте пісню «Школярі-школярики» та заспівайте її своїм рідним. | ||
17.04 | Музика і візуальні види мистецтва. Г. Гладков « Пісенька друзів» - розучування.М. Мусоргський . П'єса № 10 « Богатирські ворота» з фортепіанної сюїти « Картинки з виставки» - слухання. | Підготувати повідомлення про П.Чайковського | ||
24.04 | Музика в театрі. П. Чайковський . Вальс із балету « Спляча красуня» - слухання.Г. Гладков « Пісенька друзів» - виконання.Театр. | Послухайте пісню «Пісенька друзів» та заспівайте її своїм рідним |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
17.03 | Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати». Художня реальність, створена умовою митця за допомогою образної мови. | Конспект підручника с. 191-193 | с.192-193, дати відповіді на запитання с.193, вивчити вірш напам”ять |
19.03 | Виразне читання. Конкурс на кращого декламатора віршів Т.Шевченка | Опрацювання матеріалу «Цікаві сторінки творчості Т.Шевченка» | Зробити художній аналіз вірша « Садок вишневий коло хати…»,скласти кросворд до теми |
31.03 | Література рідного краю. Шевченко і Сумщина | Опрацювати сторінки біографії перебування Шевченка на Сумщині | Повторити конспекти. Підготувати розповідь «Значення творчості Т.Шевченка» |
02.04 | Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. « Не бував ти у наших краях». ТЛ.: ліричний твір | Повторити с.191-192, опрацювати с.194-196 (Усно) | Читати і переказувати с.194-196 |
Завдання для учнів з 16.03.2020 по 03.04.2020 року
5 клас українська мова
№ | Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
1 | 16.03 | Відомості із синтаксису і пунктуації. Другорядні члени речення. Систематизація та узагальнення вивченого | с. 175 -185, виконати вправу 444, 447, 446 | Повторити правила, виконати вправу 441 с. 191 |
2 | 18.03 | Відомості із синтаксису і пунктуації. Другорядні члени речення. Систематизація та узагальнення вивченого | с. 175-187, виконати вправу 439, 440 | Повторити правила, виконати вправу 442, дібрати завдання до теми |
3 | 20.03 | Діалог-розпитування «Твоє улюблене заняття» | Опрацювати теоретичний матеріал про діалог | Скласти діалог про тварин, повторити теоретичний матеріал |
4 | 31.03 | Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами | с. 194 -198, виконати вправу 453, 456, 457 | Повторити правила. Виконати вправу452, 459 с.196, 198 |
5 | 01.04 | Узагальнювальне слово в реченні. Розділові знаки при узагальнюваних словах | с.198-202,виконати вправу 460,462 | Повторити правила, виконати вправу 461с.199 |
6 | 03.04 | Узагальнювальне слово в реченні. Розділові знаки при узагальнюваних словах | с. 198-202, виконати вправу463,464 | Повторити правила, виконати вправу 465 с.200 |
Дата | Тема | Завдання |
17.03.2020 | Додавання десяткових дробів. | П.37; №1242;1244;1247 |
18.03.2020 | Розв’язування задач. | П.37;№1251;1257;1267 |
19.03.2020 | Віднімання десяткових дробів. | П.37; №1272;1274;1276 |
20.03.2020 | Розв’язування задач. | П.37; №1281;1284;1287 |
31.03.2020 | Множення десяткових дробів. | П.38; №1310;1317 |
01.04.2020 | Розв’язування задач. | П.38; №1328;1332;1339 |
02.04.2020 | Ділення десяткових дробів. | П.39; 40; № 1359;1381 |
03.04.2020 | Розв’язування задач. | П.39; 40; №1401;1405 |
№ з/п | Дата | План роботи | Домашнє завдання |
5 клас Історія України | |||
1 | 19.03 | Практична робота: Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник установлений у рідному краї | Підготувати усну розповідь про пам’ятники рідного краю |
2 | 02.04 | Урок узагальнення із теми «Історія України в пам’ятках» | Виконати тести |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Погода у твоєму місті | Вивчити слова, с.145, с. 148, впр.3,с.146 (читати), впр.1, с. 147 (усно), Впр.3,5, с.148,149 (читати) | Впр.4, с.146 (усно), впр.4, с.149 (усно) |
18.03.2020 | Який одяг ми носимо у різні пори року? | Вивчити слова с.153, впр.1, с.152 (усно), впр.2,3 с152,153 (читати) | Впр. 4, с.153 (письмово), повторити Present Continuous Tense |
20.03.2020 | Улюблений одяг. Одяг твого однокласника | Впр.1,2, с.154 (читати), впр.4, с.155 (усно), впр.4, с.156 (усно) | Вивчити слова, с. 155,156, впр.3,с.155 (письмово) |
30.03.2020 | Яка сьогодні погода? | Впр 1-3, с.157 (усно), | Впр 4., с.158 (усно), впр.5, с.158 (читати) |
01.04.2020 | Види дозвілля у різні пори року | Впр 1, с.159 (письмово), впр 1,3 с.160 (усно), | Впр 2, с.160 (письмово) , впр5 , с.161 (усно) |
03.04.2020 | Відпочинок у таборі | Впр.1,2, с.162 (усно), впр.4, с. 163 (усно), впр.2, с.164 (читати), | Вивчити слова, с.162,165, впр.3, 163, впр.3, с.165 (письмово), |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Різноманітність організмів: Гриби. | 16. 03. | С. 130 – 133, давати відповіді на запитання |
Практичні заняття. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою електронних колекцій. | 18. 03. | Переглянути за допомогою Інтернет-джерел колекції рослин, тварин, грибів. |
Різноманітність організмів: Бактерії | 30. 03. | С. 134 -136, опрацювати; з додаткових джерел більше дізнатися про значення бактерій |
Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи. | 01. 04. | Опрацювати параграф 38 підручника |
| ||
17.03.. | Опрацювати параграф 25 ст.138 | |
31.03. | Опрацювати параграф 26 ст.146 |
5 клас. Основи здоров`я. | ||||
№ | Дата | Тема | Домашнє завдання | |
1 | 16.03 | Пожежна безпека. Умови і причини виникнення пожеж, принципи запобігання та гасіння | Стор. 123-128 Скласти пам`ятку: «Захист органів дихання від отруйних газів» | |
2 | 30.03 | Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі. | С. 128-132 |
Дата | Тема | Завдання |
17.03 | Позакласне читання №2 Усний переказ епізоду із твору «Аліса в Задзеркаллі». | Прочитати казку Л. Керролла «Аліса в Задзеркаллі», усно переказати 1 із епізодів. |
19.03 | Марина Іванівна Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.). Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі. | Опрацювати матеріал на с. 220 – 224. |
31.03 | Марина Іванівна Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі. | Дати відповіді на питання с. 224. |
03.04 | Розвиток мовлення №2 Твір «Моя улюблена книга». | Написати твір за вказаною темою. |
Дата | Тема | Завдання |
07.04 | СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ (1-2 твори за вибором учнів і вчителя) Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». | Підготувати на матеріалі інтернет – ресурсу виступ з теми «Життєвий і творчий шлях казкаря Р. Дала». Прочитати І частину казки «Чарлі і шоколадна фабрика»(уривки в підручнику, але краще повний текст з інтернет – ресурсуhhps://youtubecom |
10.04 | Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонк | Прочитати повністю казку «Чарлі і шоколадна фабрика» (уривки в підручнику, але краще повний текст з інтернет – ресурсу). Скласти розповідь про життя Чарлі в сім’ї. |
14.04 | Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонка | Підготувати виразне читання уривку про найцікавішу пригоду хлопчика на фабриці містера Вонка hhps:// youtubecom |
16.04 | Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» Доброта і щирість головного героя. | Підібрати цитати для характеристики найкращих якостей Чарлі. Скласти сенкан «Чарлі» |
21.04 | Туве Янсон «Капелюх чарівника» Життя і творчість фінської художниці і казкарки | Скласти хронологічну таблицю «Життя і творчість фінської художниці і казкарки Туве Янсон» |
23.04 | Туве Янсон «Капелюх чарівника» Робота над змістом казки. Чарівність художнього світу твору. | Прочитати казку Туве Янсон «Капелюх чарівника» |
5 клас трудове навчання | ||||
09.04 | Остаточна обробка виробу. Захист проекту. | Підготувати зображення гольниць з інтернету | ||
16.04 | Етапи проектування. Вибыр обекта проектування (виду гольниці). Планування роботи з виконання проекту. | Скласти план роботи проекту по виготовленню гольниці. | ||
23.04 | Проектування форми методом фантазування. Графічне зображення. | Виконати графічне зображення гольниці яку ви обрали для виготовлення |
Дистанційне навчання учнів 5 класу
з фізичної культури на період
з 06 квітня по 24 квітня 2020 року
З метою попередження дитячого травматизму, будь ласка, зверніть увагу на техніку безпеки під час проведення фізичних вправ. Більша частина завдань мають теоретичний характер, тому самостійно організовуйте свою рухову активність протягом дня. Не забувайте, що активний рух – запорука здоров’я людини!
Щоденно рекомендовано виконувати комплекс вправ ранкової зарядки: 1. Вправи для м’язів шиї: вихідне положення (в. п.) – основна стійка, руки на поясі, 1 – зробити нахил голови направо, 2 – зробити нахил голови наліво, 3 – зробити нахил голови вперед, 4 – зробити нахил голови назад. 2. Вправи для м’язів шиї: в. п. – основна стійка, руки на поясі, 1 – зробити колові оберти головою зліва направо; 2 – зробити колові оберти головою справо наліво. 3. Рухи руками вперед і назад: в. п. – основна стійка, руки відведені назад. 1 – змахнути руками вперед; 2 – змахнути руками назад, повторити 6-8 разів. 4. Нахили тулуба вперед: в. п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилити тулуб уперед; 2 – випрямитись у в. п., повторити 6-8 разів. 5. Нахили тулуба в сторони: в. п. – основна стійка. 1 – нахилити тулуб праворуч; 2 – повернутись у в. п.; 3–4 – ті самі дії виконати ліворуч, повторити 6-8 разів. 6. Напівприсідання та присідання: в. п. – основна стійка, руки на поясі. 1–2 – напівприсідання; 3 – присісти, покласти руки на коліна; 4 – повернутися у в. п., повторити 6-8 разів. 7. В. п.: стоячи, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – на вдиху розвести руки і відвести праву ногу убік, 2 – на видиху повернутися у вихідне положення (виконуємо вправу 8-10 разів в помірному темпі). 8. В. п.: стоячи, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – на видиху пружинно присісти і торкнутися підлоги руками 3 рази, 2 – на вдиху прийняти вихідне положення (виконуємо вправу швидко 8-10 разів). |
9. В. п.: стоячи, ноги на ширині плечей, руки вздовж тулуба. 1 – на вдиху нахилитися в праву сторону і одночасно опустити ковзаючим рухом по тулубу праву руку вниз, а ліву – підняти вгору, 2 – на видиху повернутися у вихідне положення. Те саме виконати в іншу сторону (повторюємо вправу в помірному темпі 8-10 разів).
Дата | Тема уроку | Завдання для виконання |
06.04.2020 | Відпрацьовувати техніку ударів по нерухомому м’ячу різними частинами підйому. Техніка гри воротаря. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
08.04.2020 | Відпрацьовувати техніку ударів по нерухомому м’ячу різними частинами підйому. Техніка гри воротаря. Вдосконалення вивчених способів відбирання м'яча. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
09.04.2020 | 4. Відпрацьовувати техніку ударів по нерухомому м’ячу різними частинами підйому. Удари по м’ячу головою. Жонглювання мячем. Двостороння гра за спрощеними правилами. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
13.04.2020 | Відпрацьовувати техніку ударів по нерухомому м’ячу різними частинами підйому. Відволікальні дії (фінти): фінти «відходом», «ударом». | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
15.04.2020 | Удари по м'ячу ногою у русі. Відбирання м'яча, атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду. Обманливі дії (фінти) в умовах виконання ігрових вправ.
| Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
16.04.2020 | Удари по м'ячу ногою у русі. Відбирання м'яча, атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду. Обманливі дії (фінти) в умовах виконання ігрових вправ.
| Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
22.04.2020 | Прискорення та ривки з м'ячем. Стрибки з імітуванням удару головою. Удари по м'ячу ногою у русі. Елементи гри воротаря ловіння м'яча збоку.
| Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
23.04.2020 | Удари по м'ячу ногою у русі. Елементи гри воротаря: гра на виході. Двостороння гра у футбол.
| Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
24.04.2020 | Рухлива гра «Ривок за м'ячем». Елементи гри воротаря: відбивання м'яча однією та обома руками. Правильний вибір позиції у захисті.
| Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |