Українська мова
1. 12.05. Контрольне списування. Завдання у Viber.
2. 13.05. Аналіз контрольної роботи. Завдання. Скласти та записати 4 речення про дружбу, надписавши частини мови над словами.
3. 15.05. Що ми знаємо про прикметник. Завдання. С. 182, вправа 415.
4. 18.05. Що ми знаємо про займенник. Завдання С. 182, вправа 416, скласти 4 речення із займенниками.
5. 19.05. Контрольний диктант. Завдання у Viber.
6. 20.05. Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про числівник. Завдання. С. 183, впр. 417.
7. 22.05. Що ми знаємо про дієслово. Завдання. С. 184, впр. 418, 419.
8. 25.05. Розвиток зв’язного мовлення. Складання письмового висловлювання типу розповіді з елементами опису. Завдання. С. 185, впр. 420.
9. 26.05. Повторення й узагальнення вивченого про прислівник. Уживання прислівників під час побудови текстів. Завдання. Скласти 4 речення з прислівниками, позначити будову 4 прислівників.
10. 27.05.
11. 29.05. Повторення і узагальнення вивченого. Підсумок за рік.
Літературне читання
1. 13. 05. Оповідання. Микола Носов. Мишкова каша (Скорочено). Перевірка навички читання вголос (усно). Контрольна робота. Завдання. С. 481, читати в посібнику «Найкраще».
2. 14. 05. Оповідання. Микола Носов. Мишкова каша (Скорочено). Завдання. С. 159- 162, читати, переказувати.
3. 15. 05. Повість-казка. Льюїс Керролл. Аліса в Країні Чудес (Частина І. У кролячій норі). Завдання. С. 162 – 164, читати.
4. 18. 05. Повість-казка. Льюїс Керролл. Аліса в Країні Чудес (Частина І. У кролячій норі). Завдання. С. 165 – 167, читати.
5. 20. 05. Повість-казка. Льюїс Керролл. Аліса в Країні Чудес (Частина І. У кролячій норі). Завдання. С. 168 – 170, читати.
6. 21. 05. Бібліотечний урок. Позакласне читання. Казки звідусюди. Завдання. С. 468 – 471, читати в посібнику «Найкраще».
7. 22. 05. Анатолій Костецький. Канікули. Завдання. С. 171, читати виразно.
8. 25. 05. Підсумковий урок за розділом «У країні світової літератури». С. 170, давати відповіді на запитання в кінці розділу, намалювати малюнок до твору, що найбільше сподобався.
9. 27. 05. Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота.
10. 28. 05. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань. Завдання. Підготувати 4 прислів’я про читання та пояснити їх зміст.
11. 29. 05. Підсумковий урок за рік.
Математика
1. 12. 05. Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння. Завдання. С. 163, №1051, розглянути, №1052, №1054, №1058, №1056 (усно).
2. 13. 05. Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і розв’язування нерівностей. Завдання. С. 165, №1060, №1061, №1062, №1065.
3. 15. 05. Контрольна робота «Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове».
4. 18. 05. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація з вивченої теми. Завдання. С. 166, №1066, №1067, №1068, №1069.
5. 19. 05. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число (додаткова тема). Задачі з буквеними даними. Завдання. С. 166, №1070 (усно), №1071, №1072, №1074, №1075.
6. 20. 05. Повторення та узагальнення вивченого. Розв’язування вивченого. Завдання. С. 167, №1076 (усно), №1077, №1078, №1079, №1080.
7. 22. 05. Підсумкова контрольна робота.
8. 25. 05. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація з вивченої теми. Завдання. С. 167, №1083, №1084, №1086, №1087 (розглянути усно).
9. 26. 05. Натуральний ряд. Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Завдання. С. 168, №1088, №1090, №1091, №1092.
10. 27. Множення. Закони множення. Ділення. Властивості частки. Розв’язування задач вивчених видів. Завдання. С. 169, №1099, №1101, №1105, №1113.
11. 29. 05. Узагальнення та систематизація. Підсумковий урок за рік.
Основи здоров’я
1. 18. 05. Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя. Завдання. С. 136-139, опрацювати.
2. 25.05. Узагальнюючий урок з теми «Психічна і духовна складова здоров’я». Виконання проекту «Здоров’я – всьому голова» Завдання. Намалювати малюнок за темою.
Природознавство
1. 12.05. Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні? Завдання. С. 163-164, прочитати, дати відповіді на запитання с. 164.
2. 14.05. Яка погода в Карпатських і Кримських горах? Завдання. С. 165-168, виконати завдання в зошиті.
3. 19.05. Які природні заповідники є в Україні? Завдання. С. 170-171, дати відповіді на запитання с. 171.
4. 21.05. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини – України? Контрольна робота. Природа України.
5. 26.05. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань. Завдання. С. 173, дати відповіді на запитання, підібрати мудрі вислови про природу.
6. 28.05. Навчальний проект «Добра справа для природи». Завдання. Посадити деревце та виростити квітку.
Я у світі
1. 14.05. Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. Завдання. Підготувати розповідь про безкорисливий вчинок людей.
2. 21.05. Практична робота. Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну. Завдання. С. 139-144, прочитати, написати лист.
3. 28.05. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
12.05.2020 | Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «Подорож» | Впр.3, с.187, (читати та перекладати, записати чи твердження під текстом є правдивими) | Впр.6, 7, с.189 (письмово) |
14.05.2020 | Контроль читання | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 14 травня) | |
19.05.2020 | Контроль аудіювання | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 19 травня) | |
21.05.2020 | Контроль письма | Опрацювати завдання (завдання буде викладено у Viber та Google classroom 21 травня) | |
26.05.2020 | Контроль говоріння | Оцінка буде виставлена по поточним оцінкам учнів до карантину | |
28.05.2020 | Узагальнення вивченого | Впр 4, с.188 (прочитати, сказати чи погоджуєшся ти з даними твердженнями,усно) |
1. 27. 04. Роль прислівників-синонімів і прислівників-антонімів у мовленні. Завдання. С. 170, впр. 386, 387.
2. 28. 04. Складання речень із прислівниками. Завдання. С. 176, впр. 402.
3. 29. 04. . Узагальнення і систематизація знань з теми «Прислівник». Завдання. Скласти та записати текст на тему «Птахи навесні», використовуючи прислівники.
4. 04. 05 Розвиток зв’язного мовлення Удосконалення написаного тексту. Завдання. С. 168, впр. З82 (Скласти текст «Як чепурили їжачка»)
5. 05. 05. Повторення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про текст, речення, слово. Завдання. С. 180, впр. 412 – 413.
6. 06. 05. Розвиток зв’язного мовлення Складання привітання до Дня матері. Завдання. Скласти та записати привітання до маминого свята.
7. 08. 05. Повторення вивченого. Що ми знаємо про іменник. Завдання. С. 181, впр. 414, виконати тести письмово.
1. 27. 04. Повість-казка. Віктор Близнець. Земля світлячків (Уривки). Завдання. С. 145- 147, читати, запам’ятати визначення «повість-казка».
2. 29. 04. Повість-казка. Віктор Близнець. Земля світлячків (Уривки). Завдання. С. 148-149,читати, переказувати.
3. 30. 04. Повість-казка. Віктор Близнець. Земля світлячків (Уривки). Завдання. С. 150 – 151, читати, давати відповіді на запитання на с. 151-152.
4. 04. 05. Підсумковий урок за розділом «У країні знань». С. 152 – давати відповіді на запитання, підготувати повідомлення на тему « Цікаве з життя рослин (тварин)».
5. 06. 05. Позакласне читання. У кожного своя жар-пташка. Завдання. С. 529 – 537 – читати у навчальному посібнику «Позакласне читання. Найкраще».
6. 07. 05. У країні світової літератури. Твори зарубіжних письменників. Оповідання. Микола Носов «Мишкова каша» (Скорочено). Завдання. С. 153-155 – прочитати, переказувати.
7. 08. 05. Оповідання. Микола Носов «Мишкова каша» (Скорочено). Завдання. С. 156-158 – читати, переказувати.
1. 27. 04. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення). Завдання.
С. 157, № 996 – 1003.
2. 28. 04. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння. Завдання. С. 158, № 1004 – 1012.
3. 29. 04. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного. Завдання. С. 159, № 1013 – 1019.
4. 04. 05. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв’язування задач. Завдання. С. 160, № 1020 – 1027.
5. 05. 05. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач. Завдання. С. 161, № 1028 – 1035.
6. 06. 05. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць. Завдання. С. 162, № 1036 – 1042.
7. 08. 05. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв’язування задач. Завдання. С. 163, 1043 – 1050.
1. 28. 04. Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини? Завдання.
С. 152- 154, прочитати.
2. 30. 04. Чому природну зону назвали лісостеповою? Завдання. С. 155 – 157, давати відповіді на запитання в кінці параграфа.
3. 05. 05. Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини? Завдання. С. 158 – 159, прочитати.
4. 07. 05. Яка природа в степу? Завдання. С. 160 – 162, опрацювати.
1. 27.04. Шануй себе та інших. Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. Практична робота. Виконання проекту «Моя мета». Завдання С. 128-131 – прочитати, виконати завдання в зошиті.
2. 04.05. Звички і здоров’я. Формування звичок. Практична робота. Виконання проекту з формування корисної звички. Завдання С. 132-135, читати, дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
30.04. Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Завдання С. 132-134 – прочитати.
07.05. Навчальний проект «Українці яких знає світ». Завдання С. 135-139 – читати, підготувати розповідь чи презентацію про життя відомих українців.
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
28.04.2020 | Люблю подорожувати. На вокзалі | Впр.1 , с.163 (записати до словника та вивчити слова) ), впр.2, с.163 (читати й перекладати), впр.3, с.164 (письмово) | Впр.1 , с.166 (записати до словника та вивчити слова), впр.2, с.166 (встав слова з рамочки і запиши) |
30.04.2020 | Міські види транспорту. В аеропорту | Впр.1 , с.169 (записати до словника та вивчити слова) впр.2, с.169 (читати й перекладати), впр.3, с.170 (письмово) | Впр. 5, с.171 (читати та перекладати), впр.6, с.173 (письмово) |
05.05.2020 | Видатні місця Лондона | Впр 3, с.179 (вивчити 3 форми дієслів) | Впр.4, с.180 (письмово) |
07.05.2020 | Мої враження від подорожі | Впр.1, с.181 (читати та перекладати, впр.2, с.182 (письмово) | Впр.4, с.183 (з’єднай, щоб утворився діалог), впр.1, с.184 (читати та перекладати), |
Українська мова
1. Розвиток зв’язного мовлення. Складання письмового висловлювання типу розповіді за малюнками. 06. 04. Завдання С. 149, впр. 340 – скласти та записати тест про дружбу двох хлопчиків.
2. Прислівник як частина мови. Робота з прислів’ями. 07. 04. Завдання С. 166, вивчити правило, виконати вправи 378, 379.
3. Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників. 08. 04. Завдання С. 167, впр. 380, 381, виконати завдання до них.
4. Зв'язок прислівників із дієсловами. Складання речень. 10. 04. Завдання С. 168-169, вивчити правило, впр. 383, 384, 385.
5. Прислівники, близькі й протилежні за значенням. 13. 04. Завдання С. 172-173, впр. 391, 392, 393.
6. Поширення речень прислівниками. Усний переказ тексту. 14. 04. Завдання С. 173, впр. 395, 396,397.
7. Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-опису. 15. 04. Завдання С. 157-158, впр. 361, скласти текст-опис за репродукцією картини І. Гончара «У полі» (6 речень)
8. Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. 17. 04. Завдання С. 174, впр. 399 (усно), впр. 400, 401.
9. Спостереження за роллю прислівників у тексті. 21. 04. Завдання С. 177, впр. 404, 406, 407.
10. Вибір із поданих прислівників тих, які відповідають, які відповідають меті й типу висловлювання. 22. 04. Завдання С. 178, впр. 408, 409, впр. 410 (усно), впр. 411.
11. Правопис найуживаніших прислівників. 24. 04. Завдання С. 171, впр. 388,389, прочитати поради «Спілкуймося красно!».
Літературне читання
1. Позакласне читання. Жартівливі вірші. 06. 04. Завдання . Читати віршовані твори з навчального посібника «Позакласне читання. Найкраще»
2. Твори з науковою інформацією. Вступ до розділу «У країні знань» 08. 04. Завдання С. 129- опрацювати матеріал.
3. Науково-художні оповідання. Анатолій Давидов. Свідки минулих епох. 09. 04. Завдання С. 130-132 прочитати, скласти план до прочитаної частини.
4. Науково-художні оповідання. Анатолій Давидов. Свідки минулих епох. 10. 04. Завдання С. 133- 135, читати, скласти план до ІІ частини, переказувати.
5. Паола Утевська. Гості з далеких берегів. 13. 04. Завдання С. 135-137 – прочитати.
6. Паола Утевська. Гості з далеких берегів. 15. 04. Завдання С. 138- 140 – читати, давати відповіді на запитання.
7. Позакласне читання. Наша слава не вмре, не загине. В. Рутківський «Джури козака Швайки» 16. 04. Завдання С. 308 у навчальному посібнику «Позакласне читання. Найкраще».
8. Історичні оповідання. Антін Лотоцький. Ольга Перевізниківна. 17. 04. Завдання С. 141-142 – читати, переказувати.
9. Історичні оповідання. Антін Лотоцький. Ольга Перевізниківна. 22. 04. Завдання С. 143-144 – читати, виконати завдання на с. 144.
10. Повість-казка. Віктор Близнець. Земля світлячків. 23. 04. Завдання С. 145-147 – читати, переказувати.
11. Повість-казка. Віктор Близнець. Земля світлячків. 24. 04. Завдання С. 148-151 прочитати, давати відповіді на запитання на с. 151-152.
Математика
1. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння. 06. 04. Завдання С. 144, №903 розглянути, №904, 905, 906, 909, 910.
2. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій. Розв’язування задач. 07. 04. Завдання С. 145, № 912, 913, 915,916, 920.
3. Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями. 08. 04. Завдання С. 146, № 1, 3, 5, 8.
4. Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом. 10. 04. Завдання С. 147, № 921 – прочитати, № 923, 924, 925, 926, 927.
5. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа (загальний випадок). Задачі на знаходження числа за двома різницями. 13. 04. Завдання С. 148, № 930, 931, 932, 933, 934.
6. Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями. 14. 04. Завдання С. 149, № 936 (усно), № 937, 938, 939, 940, 941.
7. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями. 15. 04. Завдання С. 150, № 942, 943 (усно), № 944, 945, 946, 948, 949.
8. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рівномірний прямолінійний рух. Знаходження значень виразів на сумісні дії. 17. 04. Завдання С.151, № 952 (розглянути), № 953, 954, 955, 957, 958.
9. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рівномірний прямолінійний рух і знаходження площі. 21. 04. Завдання С. 152, № 959 (розглянути і порівняти), № 960, 961, 962, 966, 967.
10. Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. 22. 04. Завдання С.154, № 978 (прочитати пояснення ділення), № 979, 980,№ 981 (усно), № 983, 985, 986.
11. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення). 24. 04. Завдання С. 155-156, № 987 (прочитати), № 988, 989; № 991 (розглянути знаходження середнього арифметичного), № 992, 994, 995.
Природознавство
1. Як відрізнити рівнинну річку від гірської? 07. 04. Завдання С. 136 – 137- прочитати, скласти пам’ятку про економне використання води в побуті.
2. Чому Чорне й Азовське моря неповторні? 09. 04. Завдання С.138-139 – опрацювати, с. 140- дати відповіді на запитання.
3. Яке значення водойм для життя людей? 14. 04. Завдання С.141-142 – прочитати; підібрати загадки, приказки, прислів’я про воду й водойми.
4. Які є види ґрунтів в Україні? Охорона ґрунтів. 16. 04. Завдання С. 144-146 – опрацювати, дати відповіді на запитання.
5. Про що розповідає карта природних зон України? Природні зони України. 21. 04. Завдання С.147-148, прочитати, вивчити основні природні зони України.
6. Яка природа в Поліссі? 23. 04. Завдання С.149 – 150 прочитати, підготувати презентацію «Червона книга Полісся».
Основи здоров’я
1. Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість. 06. 04. Завдання С. 120-123 – прочитати.
2. Хочу, можу, треба. Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я людини.13. 04. Завдання С. 124-127- опрацювати.
Я у світі
1. За скоєне відповідають перед законом. 09. 04. Завдання. С. 108-114 – прочитати.
2. Навчальний проект «Сім чудес України». 16. 04. Завдання. С. 123-129 – опрацювати, підготувати презентацію чи повідомлення про одне із чудес України.
3. Земля – спільний дім для всіх людей. Україна і світ. 23. 04. Завдання. С. 130-131- прочитати.
Інформатика
1. Комп’ютерні презентації, її об’єкти. 09. 04. Завдання. С. 132-137 - прочитати
2. Середовище редактора презентацій. 16. 04. Завдання. С. 138- 140- опрацювати, спробувати створити просту презентацію з 5 слайдів.
3. Анімація об’єктів слайда. 23. 04. Завдання. С. 141-144- прочитати.
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
07.04.2020 | Лондон – столиця Великої Британії | Впр.1 , с.128, (записати до словника та вивчити слова), впр.2 с.128 (прочитай та відгадай), впр.3, с.129 (читати), впр 1, с.130 (записати до словника та вивчити слова), | Вивчити слова, с.128, впр.4, с.129 (письмово), впр.2, с.130 (читати та перекладати) |
09.04.2020 | Подорож містом | Впр.1, с.132 (записати до словника та вивчити слова), впр.2, с.132 (читати та перекладати), впр.3 с.133 (усно) | Впр. 1, с.134-135 (записати до словника та вивчити слова), впр.2, с.134 (читати та перекладати), впр.3, с.136 (письмово) |
14.04.2020 | Подорож містом | Впр.1, с.137 (записати до словника та вивчити слова), впр.2, с.137 (читати та перекладати), впр.3 с.138 (усно) | Впр.1, с.139 (записати до словника та вивчити слова), впр.2, с.139-140 (читати та перекладати), впр.3 с.140 (письмово) |
16.04.2020 | Вулиця, на якій живу. Як зорієнтуватися у незнайомому місті | Впр.1, с.143 (записати до словника та вивчити слова), впр.3 (а), с.143 (читати та перекладати), впр.3(b) с.143 (письмово) | Впр.1, с.146 (записати до словника та вивчити слова), впр.2, с.146, впр.4, с.148 (читати та перекладати) |
21.04.2020 | У подорож із картою. Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «Місце проживання, помешкання» | Впр 1, с.149, впр.3, с150 (читати та перекладати), впр.4,с.151, впр.1,с.152 (письмово) | Впр.3, с.154 (читати та перекладати) , дати відповіді на питання до тексту (письмово) |
23.04.2020 | Подорож. Люблю подорожувати. На вокзалі | Впр. 1, с.156 (усно), табл. с.157 та впр.2, с.157 (записати до словника та вивчити слова), впр.3,4, с.158 (усно), табл..с.161 (вивчити) | Впр.1, с.160 (записати до словника та вивчити слова), впр.2, с.160 (читати та перекладати), впр.3 с.162 (письмово) |
4 клас музичне мистецтво | |
Музика мандрує світом. Баркарола, увертюра. М. Лисенко«Баркарола».М. Глінка«Арагонська хота». Муз. Г. Гладкова,сл.Ю.Ентіна«Пісенькадрузів»(з мультфільму «Бременські музиканти») | |
Мистецтво, що єднає душі. Духовна музика, хоровий цикл, а капела.С. Рахманінов.«Богородице Діво, радуйся»(з хорового циклу«Всенощне…». Муз.М. Ведмедері,сл. К. Перелісної«Молитва».Колискова. Муз. В. А. Моцарта — Б. Фліса, сл. Ф. Готтера, укр.текст М.Познанської. | |
Музичні подорожі у часі. Історія скрипки. Антоніо Вівальді.«Гроза» (із циклу « Пори року»). Ванесса Мей. « Шторм». Муз. О. Злотника, сл. М. Сингаївського «Цвіт землі» |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 16. 03. | С. 146, впр. 333, 334; розглянути правило . ДПА К. р. №7, варіант 1 |
Майбутній час. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 17. 03. | С. 148, впр. 338, 339, вивчити правило. ДПА К. р. № 7, варіант 2 |
Змінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу за особами. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 18. 03. | С. 150, впр. 342, 344. ДПА К. р. №8, варіант 1 |
Побудова речень із дієсловами теперішнього і майбутнього часу. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 20. 03. | С. 152, впр. 346,347. ДПА К. р. № 8, в. 2 |
Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 30. 03. | С. 154, впр. 350, 351, правило. ДПА К. р. № 9, в. 1. |
Визначення часу, особи й числа дієслів. Редагування тексту. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 31. 03. | С. 155, впр. 354, 355, вивчити правило. ДПА К. р. № 9, в. 2 |
Дієслова на –ся. Спостереження за значенням дієслів на –ся у текстах. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 01. 04. | С. 162, впр. 371, 373, правило. ДПА К. р. № 10, в. 1. |
Дієслова на –ся. Утворення різних форм на –ся в текстах. Розбір дієслова як частини мови. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 03. 04. | С. 164, впр. 375, 377. ДПА К. р. №10, в. 2 |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Г. Вдовиченко «Найдовші вуса» (уривок). (Хрестоматія) | 16. 03. | С. 101-105 - прочитати |
Зірка Мезантюк «Небилиці про рукавиці» (Хрестоматія). | 18. 03. | С. 106 - 109- прочитати |
Зірка Мезантюк «Небилиці про рукавиці» (Хрестоматія). | 19. 03. | С. 109 - 111- прочитати |
Ірина Жиленко. Павучок – рудий бочок. (напам’ять) | 20. 03. | С. 117 – 118 – вивчити вірш напам’ять |
Іван Світличний. Я їм про Хому, а вони про Ярему. | 30. 03. | С. 118 – 119 читати виразно |
Іван Світличний. Стонога. | 01. 04. | С. 119 – 121- читати виразно |
Комічні оповідання. Остап Вишня. Бекас. | 02. 04. | С. 121- 122 – читати, давати відповіді на запитання |
Григір Тютюнник. Біла мара. | 03. 04. | С. 123 – 126 – читати, переказувати |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові та двоцифрові числа. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 16. 03. | № 832, 833, 836 ДПА К. р. № 3, в. 1. |
Знаходження добутку виду 1290 * 70 усним і письмовим способами. Задачі на пропорційне ділення. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 17. 03. | № 841, 843, 844, 845. ДПА К. р. №3, в. 2 |
Повторення вивченого. Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 18. 03. | № 849, 850, 855, 856. ДПА К. р. № 4, в. 1 |
Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 20. 03. | № 858, 859 (усно), № 862, 864,865, 866. ДПА К. р. №4, в. 2 |
Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 30. 03. | № 868 (розглянути усно), № 869, 870, 872, 874. ДПА К. р. №5, в. 1 |
Письмове ділення трицифрових чисел на круглі числа. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 31. 03. | № 876 (усно розглянути), 877, 879, 880. ДПА К. р. № 5, в. 2 |
Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 01. 04. | № 887 , 888, 891, 892. ДПА К. р. №6, в. 1. |
Ділення виду 45780 : 60. Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл в різних напрямках. Підготовка до державної підсумкової атестації. | 03. 04. | № 895 – прочитати пояснення, № ДПА К. р. №6, в. 2 |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Природа України Як знайти Україну на карті? На які корисні копалини багата українська земля? | 17. 03. | С. 128 – 131 – почитати; давати відповіді на запитання в кінці параграфів |
Екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю. | 19. 03. | Підготувати повідомлення про «Форми рельєфу та водойми твоєї місцевості», «Рослини і тварини рідного краю» (за вибором учнів). |
Які водойми є в Україні? Подорож Україною з використанням електронних ресурсів. | 31. 03. | С. 132 – 133 – прочитати. Переглянути сайт: https://www.depo.ua |
Чим схожі всі річки? Будова річки. | 02. 04. | С. 134 -135- опрацювати статтю підручника, дати відповіді на запитання. |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Аварії на дорогах. Дорожньо-транспортні пригоди. Групи дорожніх знаків. | 16. 03. | С. 114 – 117, прочитати |
Повторення та узагальнення вивченого про безпеку руху пішоходів. | 30. 03. | С. 118 - опрацювати |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Про правопорушення. Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння. | 19. 03. | С. 108-115 - прочитати |
Передбачай наслідки своїх вчинків. | 02. 04. | С. 115- 118-прочитати |
Тема уроку | Дата | Завдання |
Алгоритм з циклами. | 19. 03. | С. 118-121 - опрацювати |
Алгоритм з повторенням. | 02. 04. | С. 122-126- опрацювати |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
17.03.2020 | Місце проживання, помешкання. Наша домівка | Впр.2,3 , с.116-117, (читати), впр.5 с.118 (читати) | Вивчити слова, с.116, впр.4, с.117 (письмово) |
19.03.2020 | Англійські домівки | Впр.2, с.119 (читати), табл.. с.120, впр.4 с.120 (письмово) | Вивчити слова с.119, впр.3, с.120 (письмово) |
31.03.2020 | Подорож містом | Впр. 2, с.122 (читати), табл.. с.123, впр.4, с.124 (усно) | Вивчити слова с.122, впр3,с.123-124 (письмово) |
02.04.2020 | Лондон – столиця Великої Британії | Впр. 5, с.125 (письмово), впр 6, с.125 (усно), впр.2, с.126 (усно) | Впр.3-5, с.127 (письмово) |