16.03 | Узагальнення знань із теми «Козацька Україна наприкінці 50 – х років XVII на початку XVIII століття» | Повторити тему розділу 4 | |
30.03 | Гетьманщина у 20 – 40 роках XVIII століття | Прочитати параграф 30 та виконати завдання до нього | |
Всесвітня історія 8 клас | |||
19.03 | Узагальнення із теми « Османська імперія. Країни Східної Європи у XVII першій половині XVIII століття» | Повторити тему розділ 4 | |
02.04 | Просвітництво і промислова революція | Прочитати параграф |
Хімія 8 клас
Дата | Матеріал для опрацювання | Домашнє завдання |
18.03.2020 | Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами. | |
20.03.2020 | Узагальнення та систематизація знань з теми «Загальна характеристика оксидів, кислот і основ» | Повторити §21-§30; виконати завдання на картках. |
01.04.2020 | Фізичні та хімічні властивості середніх солей (взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями) | Опрацювати §34, схему 16 розглянути с. 174, мал. 45 с. 176 (письмово) |
03.04.2020 | Фізичні та хімічні властивості середніх солей (взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями) | Опрацювати §41, повторити – 34, скласти конспект, схему на с. 217 переписати, завдання № 155, № 157, № 158, № 159* с.219 |
8 клас алгебра | ||
17.03 | Формула коренів квадратного рівняння | §18, № 742(2 ст.); 746; 748 |
20.03 | Теорема Вієта | §19, № 764: 769; 773 |
31.03 | Розв'язування вправ на застосування теореми Вієта | §19, № 775; 778; 780 |
03.04 | Розв'язування задач і вправ на застосування формул коренів квадратного рівняння та теореми Вієта. | §18-19, № 743; 782; 784 |
8 клас геометрія | ||
18.03 | Розв’язування задач на застосування формули для обчислення площ прямокутника та паралелограма | §16(1-3), № 549; 551 |
19.03 | Площа трикутника | §17(1), № 574; 576; 586 |
01.04 | Площа ромба | §17(1), №580; 591; 595 |
02.04 | Розв’язування задач на обчислення площ фігур | §16-17, № 555;559; 590. |
8 клас фізика | ||
16.03 | Послідовне з'єднання провідників | §31, вправа 31( 2;3) |
19.03 | Розв’язування задач на послідовне з'єднання | §31, вправа 31( 4-6) |
30.04 | Паралельне з'єднання провідників | §32, вправа 32( 2;3) |
02.04 | Розв’язування задач на паралельне з'єднання | §32, вправа 32( 5-7) |
Завдання для учнів з 16.03.2020 по 03.04.2020 року
8 клас українська мова
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
18.03 | Односкладні речення. Речення з однорідними членами, зі звертаннями, вставними словами | Опрацювати с. виконати вправу 70-94, виконати вправу 156, 159 с.75-76 | Виконати вправу 226, 229 с.105 |
20.03 | Односкладні речення. Речення з однорідними членами, зі звертаннями, вставними словами | Опрацювати с. виконати вправу 70-136, виконати вправу 161, 164, 169 с. 76-79 | Опрацювати с. виконати вправу 70-94, виконати вправу 174, 16 с.80 |
01.04 | Поняття про відокремлення | с.144-146, виконати вправу 312, 317, 319 с.146-148 | С. 144-146, виконати вправу327, 337 с.150,153 |
03.04 | Відокремлені другорядні члени речення | с.144-146, виконати вправу332, 336, 337 с.153-154 | с.143-167.виконати вправу 339, 338 с. 155 |
Завдання для учнів з 16.03.2020 по 03.04.2020 року
8 клас українська література
Дата | Тема | ||
17.03 | Олександр Довженко. «Ніч перед боєм» Твір про героїзм, самовідданість, патріотизм у творі | с. 205-210 | с.210-216, дати відповіді на запитання с.216 |
19.03 | Олександр Довженко. «Ніч перед боєм». Образи діда Савка та Діда Платона. | С.205-210 | Читати і переказувати твір, скласти кросворд до теми |
31.03 | Література рідного краю Людмила Ромен. Любов до краю у поезіях | Опрацювати біографію Л. Ромен | Скласти висловлюваня «Значення творчості Л.Ромен |
02.04 | Ніна Біічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей | С.220-221 | С.221-240 |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Повторення вивченого матеріалу | Впр.1,2,3 с.174 (усно); впр.4 с. 175-176 (читати і перекладати) | Впр.5,9 с.175-177 (дати відповіді на запитання); виконати завдання на картці №1 |
17.03.2020 | Друковані видання | Впр.1а с. 182 (письмово); впр.16 с.182-183 (читати і перекладати); впр.2,3 с.183 (письмово) | Впр.4,5 с.184 (письмово); вивчити с.184 Remember! |
19.03.2020 | Українська преса | Впр.1 с.185 (письмово); впр.2 с.185-186 (читати і перекладати); впр.3 с.187 (усно) | Вивчити Vocabulary Box с.185; впр.4,5,6 с.187-188 |
30.03.2020 | Преса Великої Британії | Впр.2,3 с.189-190 (письмово); впр.4,5 с.190 (дати відповіді на запитання) | Вивчити Vocabulary Box с.189 |
31.03.2020 | Граматичний практикум | Впр.1,2,3,4 с.191-192 (письмово) | Впр.5,6,7 с.193 (письмово); повторити минулі граматичні часи |
02.04.2020 | Преса США | Впр.1,2,3а с.194 (усно); впр.3в с.195 (письмово) | Впр.4в с.196 (створити презентацію улюбленого журналу) |
Основи здоров`я .8 клас | ||||
17.03 | Мотоцикл і безпека. Правила мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані. | с.102-106 | ||
31.03 | Забруднення навколишнього середовища і здоров`я. Питна вода і здоров`я. Небезпека купання у забруднених водоймах. | с.107-111 Розв`язати ситуаційні завдання стор. 111 |
Зарубіжна література 8 клас
Дата | Тема та завдання. |
16.03 | Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд) Д/з:опрацювати матеріал підручника с. 220 - 223 |
18.03 | Із лірики європейського бароко. Луїс де Гонгора-і-Арготе «Галерник». Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя Д/з:підготувати виступ із зазначеної теми |
30.03 | Джонн Донн «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова Д/з:опрацювати матеріал підручника с. 233 - 235 |
01.04 | Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Д/з:опрацювати матеріал підручника с. 239 - 245 |
Дата | Тема | Завдання |
17.03.2020 | Кількість населення в світі та в Україні. | Підручник Г.Д.Довгань. Опрацювати п.43; с.217-218; скласти конспект. |
19.03.2020 | Чинники, що впливають на кількість населення. | Опрацювати п.43, с.219-220; скласти конспект. |
31.03.2020 | Природний рух, міграції населення. Демографічна політика. | Опрацювати п.43; с.221-222; скласти конспект. |
02.04.2020 | Механічний рух населення. Українська діаспора. | Опрацювати п.45,скласти конспект; скласти у зошитах схему « Центри міграції». |
8 клас. Біологія.
Дата | Тема | Завдання |
18.03.2020 | Гігієна слуху. | Опрацювати п.44; скласти конспект, заповнити таблицю « Гігієна слуху», с.196. (Підручник В.І.Соболь). |
20.03.2020 | Сенсорні системи смаку та нюху. | Опрацювати п.45; скласти конспект , порівняти письмово за таблицею смакову та нюхову сенсорні системи, с.200. |
01.04.2020 | Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. | Опрацювати п.46; скласти конспект , підготувати цікавий матеріал про морську хворобу ( письмово в зошитах). |
03.04.2020 | Тестування з теми « Сенсорні системи». | С.210, виконати тест –конструювання письмово в зошитах. |
Дата | Тема | Завдання |
06.04 | Мольєр . «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво | Опрацювати статтю підручника про Мольєра, скласти хронологічну таблицю про нього. Підготувати повідомлення про вплив відкриттів Мольєра на світове театральне мистецтво (матеріали інтернет – ресурсу) |
08.04 | Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. | Прочитати комедію «Міщанин-шляхтич». Вичначити її проблематику та загальнолюдське значення. |
13.04 | Основні образи комедії «Міщанин-шляхтич». (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.) | Скласти план характеристики образу пана Журдена, підібрати цитати для характеристики його. |
15.04 | Основні образи комедії «Міщанин-шляхтич». (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.) | Підібрати цитати для характеристики пані Журден, графа Доранта, графині Дорімени, Клеонта. |
20.04 | Основні образи комедії «Міщанин-шляхтич». (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.) | Підготувати усну характеристику одного з образів комедії за власним вибором |
22.04 | Розвиток мовлення (усно). Віртуальна подорож до епохи класицизму | Підготувати усну віртуальну подорож до епохи класицизму |
06.04 | Лівобережна та Слобідська Україна в другій половині XVІІІ столітті | Опрацювати параграф |
13.04 | Південна Україна | Опрацювати параграф |
17.04 | Правобережна Україна та Західноукраїнські землі | Опрацювати параграф |
09.04 | Освічений абсолютизм | Опрацювати параграф |
16.04 | Міжнародні відносини у XVІІІ столітті | Опрацювати параграф |
23.04 | Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність ( 1775-1783). Утворення США | Опрацювати параграф |
8 клас алгебра | ||
07.04 | Квадратний тричлен | §20,№ 802, 804,806 |
10.04 | Розкладання квадратного тричлена на множники | § 20,№805(1ст.), 807(2ст.) |
14.04 | Розв’язування задач на розкладання квадратного тричлена на лінійні множники | §20, № 808,810,812 |
17.04 | Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних | §21(1,2),№ 825,827,829 |
21.04 | Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних | §21(3), № 835,845,847 |
24.04 | Квадратне рівняння та рівняння, які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач | §22(1,2), № 866, 870, 872,876 |
8 клас геометрія | ||
08.04 | Площа трапеціі | §17,№583,596,604 |
09.04 | Розв’язування задач на обчислення площ прямокутника та паралелограма | Повт.§16,оправ.§18,№ 621,628 |
15.04 | Розв’язування задач на обчислення площі ромба та трапеціі. | Повт.§17,18,№ 592,605 629, |
16.04 | Розв’язування задач на обчислення площі трикутника | §17,18, № 618, 626,630 |
22.04 | Розв’язування задач на тему: «Многокутники площі многокутників.» | §16-18,ст..193 задачі: 1-6 |
23.04 | Многокутники та іх властивості | §1-5,№26,51,89,132,162 |
8 клас фізика | ||
06.04 | Розв’язування задач на закон Ома для ділянки кола. | §29,№ 14.14,14.24,14.15(зб.) |
09.04 | Розв’язування задач | §27-29, тест для самоперевірки ст..94-95)(зб.) |
13.04 | Розв’язування задач на послідовне , паралельне та змішане з'єднання провідників | §31,32, № 15.17,15.31,15.39(зб.) |
16.04 | Розв’язування задач з теми: « Електричний струм» | §27-32,тестові завдання ст..220-221(по рівням)(підр.) |
23.04 | Робота і потужність електричного струму | §33,вправа 33(3-5)(підр.) |
Завдання для учнів з 06.04.2020 по 24.04.2020 року
8 клас українська мова
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
08.04 | Розділові знаки при відокремлених членах речення | Опрацювати с. 143 – 145, виконати вправу 310, 311 с. | Виконати вправу 313 с.145 |
10.04 | Розділові знаки при відокремлених членах речення | Опрацювати с. 143 -147, виконати вправу 315, 316 с. 146 | Опрацювати с. 143 – 147, виконати вправу 317 с.148 |
15.04 | Відокремлені другорядні члени речення | с.146-158, виконати вправу 331, 332,333 с.152-153 | с. 146-158, виконати вправу 335 с.154 |
17.04 | Відокремлені другорядні члени речення. Відокремлені означення | с.146-152, виконати вправу 318, 319, 320 с. 147 - 148 | с.146 -152.виконати вправу 321, 322 с. 149 |
22.04 | Відокремлені другорядні члени речення. Відокремлені обставини | с.159-163, виконати вправу 356, 357, 358 с. 159 - 160 | с.159-163, виконати вправу 359 с. 161 |
24.04 | Відокремлені другорядні члени речення. Відокремлені обставини | с.159-163, виконати вправу 360, 361, 362 с. 161 | с.159-163, виконати вправу 363, 364 с.162 - 163 |
Завдання для учнів з 06.04.2020 по 24.04.2020 року
8 клас українська література
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
07.04 | Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Образи головних героїв | с. 220-243 | с.220-243, дати відповіді на запитання с.243 |
09.04 | Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті | с.220 - 243 | Читати і переказувати твір, скласти кросворд до теми |
14.04 | Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Проблема особистості в сучасному світі | с.220 - 243 | Написати продовження твору |
16.04 | Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи й неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії | с.243-245 | с. 243-245, дати відповіді на запитання с. 244 |
21.04 | Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи й неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії | с. 245 - 251 | с. 245-251, дати відповіді на запитання с. 251 |
23.04 | Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві | с.251 - 253 | с. 251 – 253, скласти тестові завдання до теми |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
06.04.2020 | Який ти читач? | Впр.1,2, с.194 (усно) | Фіолетовий РЗ: впр.13-16, с.73. Жовтий РЗ: впр.17,18,19 с.70-71 |
07.04.2020 | Улюблені журнали | Впр.3 а, с. 195 (читати та перекладати), впр.3b, с.195 (письмово) | Впр.4, с.196 (написати про улюблений журнал) |
09.04.2020 | Улюблені газети та журнали підлітків | Впр.5,6,7 с.197 (усно); впр.8, с.198 (читати та перекладати) | Вивчити Vocabulary Box с.197; Фіолетовий РЗ: впр.17,18,19 с.73-75. Жовтий РЗ: впр.20-22, с.73, впр.23,24, 25,26, с.74. |
13.04.2020 | Інформаційна сторінка в газеті | Впр.1 а, 2, с.199 (читати). | Написати статтю в газету за зразком впр.1, с.199; Фіолетовий РЗ: впр.20,21, с.75-76. Жовтий РЗ: впр.1,3, с.75. |
14.04.2020 | Урок домашнього читання. Повторення вивченого матеріалу | Впр.1,4,с. 225-226 (письмово), впр. 5, с.227 (відповісти на запитання) | Впр.6, с.227 (описати газету свого регіону). |
16.04.2020 | Географічне положення Ірландії та України. Населення Великої Британії. | Впр.1, с.200 (усно); впр.2, с.200-201(письмово); впр.3,4 с.201-202 (письмово). | Впр.5, с.202 (письмово); вивчити правило с.201; Фіолетовий РЗ: впр.22-26, с.77-80. Жовтий РЗ: впр.4-8, с.77-79. |
21.04.2020 | Подорож країнами | Впр.1, с.203-204 (письмово); впр.2, с.205 (прослухати текст); впр.3, с.205 (письмово). | Вивчити с.203; Фіолетовий РЗ: впр.1-4, с.81-83. Жовтий РЗ: впр.9-13, с.80-82. |
| Люди, мова та столиці кожної частини Великої Британії. | Впр.5, с.205 (вивчити); впр.6, с.206 (прослухати та заповнити таблицю). | Вивчити Vocabulary Box с.206; Впр.7,с.207 (прослухати та заповнити пропуски); впр.8, с.208 (усно); Фіолетовий РЗ: впр.5-8, с.84-86. Жовтий РЗ: впр.14-18, |
Дата | Матеріал для опрацювання | Домашнє завдання |
08.04.2020 | Практична робота 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. | Виконати завдання на аркушах. (надсилатимуться учням) |
10.04.2020 | Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук | Опрацювати §43, схему 18 розглянути с. 223; завдання письмово № 167, № 169 (а) с.227 |
15.04.2020 | Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук | Опрацювати §43, схему 19 переписати с. 226; завдання письмово № 168, № 169 (б), № 170 с. 227 |
17.04.2020 | Розрахункові задачі. Обчислення за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій | Повторити §24-28, виконати завдання письмово № 165 с. 223, завдання на картках. |
22.04.2020 | Розрахункові задачі. Обчислення за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій | Повторити §24-28, виконати завдання завдання на картках. |
24.04.2020 | Поширеність у природі оксидів, кислот, основ і середніх солей. | Опрацювати §47, 48; переписати схему 20 с.242, схему 21 с. 243, схему 22 с. 244, схему 23 с. 249; виконати завдання № 179, № 181, № 183 с. 245 та № 186 с. 251 |
8 клас .Основи здоров'я. | ||||
07.04 | Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я.Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. | Опрацювати §24 Виконати завдання в друкованому зошиті. | ||
14.04 | Вплив забруднення грунтів на здоров’я. | Опрацювати §25 Виконати завдання в друкованому зошиті. | ||
21.04 | Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх. Види правопорушень. | Опрацювати §26 Виконати завдання в друкованому зошиті. |
8 клас мистецтво | ||||
08.04 | Стиль романтизму у живопису | Опрацювати тему за підручником | ||
15.04 | Стиль романтизм в музиці і театрі. | Написати міні- твір на тему «Особливості стилю романтизму» | ||
22.04 | Стиль реалізм | Письмово проаналізувати характерні риси стилю архітектури та скульптури. |
8 клас трудове навчання | ||||
06.04 | Процес виготовлення основи виробу. | Виготовити виріб будь – якою з освоєних технік | ||
13.04 | Технологічний етап проектування виробу. | Продовжити роботу над виробом |
Дистанційне навчання учнів 8 класу
з фізичної культури на період
з 6 квітня по 24 квітня 2020 року
З метою попередження дитячого травматизму, будь ласка, зверніть увагу на техніку безпеки під час проведення фізичних вправ. Більша частина завдань мають теоретичний характер, тому самостійно організовуйте свою рухову активність протягом дня. Не забувайте, що активний рух – запорука здоров’я людини!
Щоденно рекомендовано виконувати комплекс вправ ранкової зарядки:
1. Вправи для м’язів шиї: вихідне положення (в. п.) – основна стійка, руки на поясі, 1 – зробити нахил голови направо, 2 – зробити нахил голови наліво, 3 – зробити нахил голови вперед, 4 – зробити нахил голови назад.
2. Вправи для м’язів шиї: в. п. – основна стійка, руки на поясі, 1 – зробити колові оберти головою зліва направо; 2 – зробити колові оберти головою справо наліво.
3. Рухи руками вперед і назад: в. п. – основна стійка, руки відведені назад. 1 – змахнути руками вперед; 2 – змахнути руками назад, повторити 8-10 разів.
4. Нахили тулуба вперед: в. п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилити тулуб уперед; 2 – випрямитись у в. п., повторити 4 рази.
5. Нахили тулуба в сторони: в. п. – основна стійка. 1 – нахилити тулуб праворуч; 2 – повернутись у в. п.; 3–4 – ті самі дії виконати ліворуч, повторити 8-10 разів.
6. Напівприсідання та присідання: в. п. – основна стійка, руки на поясі. 1–2 – напівприсідання; 3 – присісти, покласти руки на коліна; 4 – повернутися у в. п., повторити 8-10 разів.
7. В. п.: стоячи, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – на вдиху розвести руки і відвести праву ногу убік, 2 – на видиху повернутися у вихідне положення (виконуємо вправу 8-10 разів в помірному темпі).
8. В. п.: стоячи, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – на видиху пружинно присісти і торкнутися підлоги руками 3 рази, 2 – на вдиху прийняти вихідне положення (виконуємо вправу швидко 8-10 разів).
9. В. п.: стоячи, ноги на ширині плечей, руки вздовж тулуба. 1 – на вдиху нахилитися в праву сторону і одночасно опустити ковзаючим рухом по тулубу праву руку вниз, а ліву – підняти вгору, 2 – на видиху повернутися у вихідне положення. Те саме виконати в іншу сторону (повторюємо вправу в помірному темпі 8-10 разів).
10. В. п.: стоячи, ноги широко розставлені, руки вздовж тулуба.1 – на видиху пружинно нахилитися 3 рази вперед, одночасно торкаючись підлоги. 2 – на вдиху прийняти вихідне положення (виконати вправу швидко 6-8 разів).
Стрибок у висоту з місця, відштовхуючись двома ногами:а) з глибокого присіду: за допомогою рук 6-8 разів (4-5 підходів); без допомоги рук 6-8 разів (4-5 підходів);б) з присіду (кут між стегном і гомілкою 90): без обтяження 6-8 разів (5-6 підходів)
Дата | Тема уроку | Завдання для виконання |
06.04.2020 | Жонглювання м'ячем ногою, стегном і головою. Удари правою та лівою ногами у різний спосіб на дальність. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
07.04.2020 | Ривки до м'яча з наступним ударом по воротах. Удари правою та лівою ногами у різний спосіб на дальність. Фінт «відходом». Елементи гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення та вибивання м'яча | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
10.04.2020 | Стрибки з імітуванням удару головою. Удари правою та лівою ногами у різний спосіб на дальність. Елементи гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення та вибивання м'яча. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
13.04.2020 | Стрибки з розбігу з ударами головою по м'ячах, які підвішені на різній висоті. Удари правою та лівою ногами у різний спосіб на точність. Фінт «ударом». Елементи гри воротаря: вибір правильної позиції під час кутового, штрафного та вільного ударів. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
14.04.2020 | Удари правою та лівою ногами у різний спосіб на точність. Елементи гри воротаря: вибір правильної позиції під час кутового, штрафного та вільного ударів. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
17.04.2020 | Удари правою та лівою ногами у різний спосіб на точність. Фінт «зупинкою». | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
21.04.2020 | Удари правою та лівою ногами у різний спосіб на точність. Елементи гри воротаря: організація атаки під час уведення м'яча в гру. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
24.04.2020 | Ведення м'яча. Удари головою по м'ячу середньою частиною лоба у стрибку. Взаємодія з партнерами під час організації атаки. | Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. По можливості виконувати вправи з відео. |
Дата | Матеріал для опрацювання | Домашнє завдання |
29.04.2020 | Використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини. Навчальний проект: «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини» | Опрацювати §47, §48, виконати завдання № 181, № 183 с. 245; № 185 с. 251. Підготувати проект. |
06.05.2020 | Значення експериментального методу в хімії. Технологія розв’язування експериментальних задач. | Опрацювати §45, скласти конспект. Виконати завдання № 1 з лаборат.досліду 9 с. 233 |
08.05.2020 | Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач. | Виконати завдання за посиланням розміщеним на веб-сервісі«Google Classroom |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
27.04.2020 | Граматичний практикум | Впр.1, с.208 (вивчити правило); впр.2b, 3,с.209 (письмово); впр.4, с.209-210 (письмово) | Впр.5-9, с.210-211 Фіолетовий РЗ: впр.9, с.87-88. Жовтий РЗ: впр.19 с.84 |
28.04.2020 | Об’єднане королівство Великої Британії та Північної Ірландії (географія і клімат) | Впр.1, с.212 (письмово, вивчити); впр.2 а, с.212 (вивчити); впр.2 b, с.212-213 (читати) | Вивчити слова с.213; впр.3, с.214 (письмово відповісти на запитання); Фіолетовий РЗ: впр.10-12, с.89-91. Жовтий РЗ: впр.1-4 с.85-86 |
30.04.2020 | Клімат та географічне положення України | Впр.4 а, с.214 (вивчити); впр.4 b, с.215 (читати та перекладати); впр.5, с.216 (письмово) | Вивчити Vocabulary Box с.216; впр.6,с.216 (письмово відповісти на запитання) Фіолетовий РЗ: впр.1-4 с.92-93. Жовтий РЗ: впр.5-7, с.87-88 |
04.05.2020 | Подорож до Британії | Впр.7, с.216-217 (письмово); впр.8, с.218-219 (читати та перекладати) | Фіолетовий РЗ: впр.5-7, с.94. Жовтий РЗ: впр.8-10, с.89-90. |
05.05.2020 | Ваша уявна подорож | Впр.1, с.220 (усно), впр. 2, с.220-221 (прослухати, письмово T or F) | Впр.4, с.222 (написати доповідь про Велику Британію). Фіолетовий РЗ: впр.8-10, с.95-96. Жовтий РЗ: впр.11-15, с.91-92. |
07.05.2020 | Уявна подорож до країни, яка вам подобається. Написання електронного листа | Впр.1с, с.223 (письмово); впр.2а, с.223-224 (читати) | Впр.3, с.224 (написати листа); Фіолетовий РЗ: впр.11-14, с.97-99. Жовтий РЗ: впр.16-19, с.93-94. |
27.04 | Контрольна робота №2 за розділом «Бароко і класицизм» Розгорнуті відповіді на запитання | Дати розгорнуті відповіді на запитання 1.Визначення, основоположні принципи, часові рамки класицизму як художнього напряму 2.Що тебе приваблює у бароко як художньому напрямі? |
29.04 | ЛІТЕРАТУРА XX–XXI СТ. У ПОШУКАХ СЕБЕ І ВИСОКОГО ПОЛЬОТУА. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» Філософський зміст твору | Опрацювати матеріал про життєвий шлях А. де Сент – Екзюпері Написати діалог = інтервю, у якому уявити себе журналістом, який запитує А. де Сент = Екзюпері про його життя і надіслати з його відповідями |
04.05 | А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». | Прочитати казку – притчу Сент -Екзюпері «Маленький принц».Записати у зошит визначення казки - притчі |
06.05 | А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»Художні образи. | Описати 1-2 визначних художніх образи казки |
28.04 | Розв'язування задач з теми: «Розв’язування рівнянь,що зводяться до квадратних» | §20-22,стор.273 тестові завдання №2 | |
05.05 | Тотожні перетворення дробово-раціональних виразів. | Стор.274-277,№ 7,18,23 стор.290-292 | |
08.05 | Розв’язування дробово-раціональних рівнянь | Стор.278-179,№ 12, 15(1-2),16 стор.290-292 | |
8 клас геометрія | |||
29.04 | Теорема Фалеса | §6-9,№ 304,306 стор.96 | |
30.04 | Подібні трикутники | §10-12,№484,486 стор.148 | |
06.05 | Теорема Піфагора | §13,№488,489 стор. 148 | |
07.05 | Розв’язування прямокутних трикутників | §21,748,749 стор. 228 | |
8 клас фізика | |||
27.04 | Розв’язування задач | §33,вправа 33(6-8) | |
30.04 | Закон Джоуля-Ленца | §34,вправа( 5,6) | |
04.05 | Електричні нагрівальні прилади | §35,вправа(4,5) | |
07.05 | Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів. Закон Фарадея для електролізу | §37,38,вправа 37(4,5) |
8 клас Історія України | |||
27.04 | Розвиток освіти , науки та музичної культури | Опрацювати параграф 33, виконати завдання до нього. | |
04.05 | Архітектура та образотворче мистецтво | Підготуватися до практичного заняття: «Козацькі літописи 17-18 століття, як історичні джерела» | |
08.05 | Практичне заняття: «Козацькі літописи 17-18 століття, як історичні джерела» | Скласти таблиці «Розвиток української літератури в другій половині 18 століття» | |
Всесвітня історія 8 клас | |||
30.04 | Практичне заняття :»Повсякденне життя в країнах Західної Європи у 18 століття» | Підготуватися до уроку узагальнення | |
07.05 | Узагальнення із теми: «Епоха Просвітницва» | Повторити тему 5 |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
29.04 | РМ. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тесту з елементами опису місцевості в художньому стилі | Опрацювати с. 194-195 («Дівчина в степу») | Скласти простий план Написати переказ |
29.04 | РМ. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тесту з елементами опису місцевості в художньому стилі | Написати переказ | Повторити правила про частини мови. Скласти сенкан до теми «Частини мови» |
06.05 | РМ. Аналіз контрольного переказу. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом | Письмово проаналізувати роботу над переказом. Опрацювати правила «Ділові папери» | Виконати вправу 428 (скласти простий і складний план до твору» Цвіте груша») с.191-195 |
08.05 | Контрольна тестова робота | Опрацювати тестові завдання | Доопрацювати записи в словнику. Скласти висловлювання «Біль війни…» |
Дата | Тема | ||
28.04 | Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві | Конспект с.243-251 | с.243-251, дати відповіді на запитання с.251 |
30.04 | Юрій Винничук «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони» | С.254-258. Аналіз 257-278 твору | Читати і переказувати твір, скласти кросворд до теми |
05.05 | Юрій Винничук «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин | С. 257-278, скласти план до твору | Читати і переказувати твір, скласти тестові завдання до твору |
07.05 | Контрольна тестова робота | Опрацювати тести с. 278 -279 | Скласти висловлювання «Яким я бачу світ довкола» |
8 клас Основи здоров'я | ||||
28.04 | Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі. | Опрацювати §27 Виконати завдання в друкованому зошиті. | ||
05.05 | Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність. | Опрацювати §28 Виконати завдання в друкованому зошиті. |
8 клас трудове навчання | ||||
27.04 | Процес виготовлення дрібних деталей виробу | Продовжити роботу над виготовленням виробу. | ||
04.05 | Монтаж виробу. Оздоблення виробу. | Підготувати виріб до захисту. |
8 клас мистецтво | ||||
29.04 | Стиль реалізму (продовження) | Скласти невеликий конспект з теми: «Стиль реалізм у живописі, музиці і театральному мистецтві» | ||
06.05 | Українське мистецтво | Переглянути в Інтернеті оперу: «Запорожець за Дунаєм» |
Дата | Тема | Опрацювати | Домашнє завдання |
12.05.2020 | Домашнє читання | Впр.1, с.233- 235 (читати та перекладати); впр.2-5, с.236 (усно) | Вивчити слова с.233,234; с.238-240 (усно) |
14.05.2020 | Робота з Європейським мовним портфоліо. | Впр.8, 9, с.228 (письмово); впр.11, с.229 (усно); впр.12, с.229-230 (письмово) | Впр.13, с.230-231 (усно); Фіолетовий РЗ: впр.15-19, с.100-103. |
18.05.2020 | Контроль аудіювання | Test+аудіозапис | Повторити вивчене. Підготуватися до контролю письма. |
19.05.2020 | Контроль письма | Test | Повторити вивчене. Підготуватися до контролю читання. |
21.05.2020 | Контроль читання | Test | Повторити вивчене. Підготуватися до контролю говоріння. |
25.05.2020 | Контроль говоріння | Теми з говоріння | Повторити вивчене. |
26.05.2020 | Повторення вивченого матеріалу | Card | Повторити вивчений граматичний та лексичний матеріал. |
28.05.2020 | Повторення. Підсумковий урок. | Card | Повторити вивчене. |
12.05 | Р. Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті | Прочитати повість Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». Записати у зошит визначення метафора, алегорія |
13.05 | Р. Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана | Прочитати твір Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». Проаналізувати втілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана |
15.05 | Р. Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі | Прочитати твір Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». Записати ознаки притчі у творі |
18.05 | Позакласне читання №2 Б. Космовська .«Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської. Батьки – діти, діди – онуки. Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі. | Прочитати твір Б. Космовської .«Буба: мертвий сезон». Пояснити письмово розкриття ідеї поваги й любові до людини. |
20.05 | Контрольна робота №3. Письмовий контрольний твір за розділами «Література ХХ-ХХІ ст.», «У пошуках себе і високого польоту» | Написати контрольний твір «Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана» |
22.05 | Аналіз контрольної роботи. Завдання для читання на літо. | Записати у зошит завдання для читання на літо |
25.05 | Підсумковий урок . Турнір книголюбів | Повторити розділи ««Середньовіччя» та «Відродження» |
27.05 | Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу | Повторити розділи «Ьароко», «Класицизм» |
8 клас Основи здоров'я | ||||
12.05 | Небезпека залучення до деструктивних небезпечних угрупувань. | Опрацювати §29 Виконати завдання в друкованому зошиті. | ||
19.05 | Загроза тероризму. Контрольна робота. | Опрацювати §29 Виконати завдання в друкованому зошиті. | ||
26.05 | Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. | Дотримуватись правил техніки безпеки в побуті та на вулиці під час літніх канікул |
8 клас трудове навчання | ||||
27.04 | Види зачісок залежно від форми обличчя. Натуральні рослинні засоби для зміцнення волосся та зміни його кольору. | Правильно доглядати за волоссям. | ||
04.05 | Види одягу та взуття. Догляд за одягом та взуттям. Визначення розмірів одягу та взуття. | Правильно доглядати за одягом та взуттям. |
8 клас мистецтво | ||||
13.05 | Романтизм та реалізм у мистецтві Контрольна робота | Повторити про різні стилі в мистецтві. | ||
20.05 | Зустрілися стилі в мистецтві | Підготувати повідомлення на тему: «Мій улюблений стиль мистецтва». | ||
27.05 | Стилі в мистецтві. Підсумковий урок | Слухати улюблену музику. |
Дата | Матеріал для опрацювання | Домашнє завдання |
13.05.2020 | Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач. | Виконати завдання за посиланням розміщеним на веб-сервісі«Google Classroom |
15.05.2020 | Практична робота 3. Розв’язування експериментальних задач. | Опрацювати §45, виконати пр.роботу № 2 експер.задачу № 9, № 10 (а, б, в) с. 234 |
20.05.2020 | Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач. | Виконати завдання за посиланням розміщеним на веб-сервісі«Google Classroom |
22.05.2020 | Контрольна робота | Виконати завдання за посиланням розміщеним на веб-сервісі«Google Classroom |
27.05.2020 | Узагальнення знань з курсу хімії 8 класу | Виконати завдання за посиланням розміщеним на веб-сервісі«Google Classroom |
Дата | Тема | Опрацювання | Домашнє завдання |
13.05 | Повторення відомостей про словосполучення | Опрацювати с. 20-25, виконати вправу39,41 с.23 | Опрацювати с. 20-25, виконати вправу42 с.23 |
15.05 | Контрольний диктант | Написати диктант | Повторити правила про частини мови. Дібрати завдання до теми |
20.05 | Повторення відомостей про просте речення | с. 71-118, виконати вправу 214 с. 95 | Виконати вправу 216 с.95 |
22.05 | Узагальнення та систематизація вивченого | Опрацювати тестові завдання с.169 | Доопрацювати записи в словнику. Скласти висловлювання «В родинному колі» |
27.05 | Контрольна тестова робота. Речення з відокремленими членами. Повторення | Виконати тестові завдання | Повторити теоретичний матеріал. Скласти тестові завдання до однієї з вивчених тем |
29.05 | РМ. Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого матеріалу | Письмово проаналізувати роботи | Повторити теоретичний матеріал |
Дата | Тема | ||
12.05 | В. Чемерис. «Вітька плюс Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі | Конспект с.280-283 | с.280-283, дати відповіді на запитання с.283 |
14.05 | В. Чемерис. «Вітька плюс Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення | с.283-287. Зробити художній аналіз твору | Читати і переказувати твір, скласти кросворд до теми |
19.05 | В. Чемерис. «Вітька плюс Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору | с.283-287. скласти план до твору | Читати і переказувати твір, скласти тестові завдання до твору |
21.05 | Позакласне читання. Життя «Великих людей» (А. Багряна про М. Заньковецьку та М.Приймаченко) | Опрацювати біографічні відомості письменниць | Скласти висловлювання «Талант – запорука успішності» |
26.05 | Контрольна тестова робота. Творчість О.Довженка, Н.Бічуї, В.Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса | Виконати тестові завдання | Дібрати тестові завдання до даної теми |
28.05 | Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість | Дати відповіді на запитання с. 288 | Повторити теоретичний матеріал |
8 клас алгебра | ||
12.05 | Тотожні перетворення виразів,що містять квадратний корінь | Повт.стор. 282-283,№7,11,14 стор.294-295 |
15.05 | Розв’язування квадратних рівнянь | Повт.стор. 284-286,№3,12,14 стор.297-298 |
19.05 | Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь. | Повт.стор. 286-288,№15,20,24 стор.298-299 |
22.05 | Підсумкова контрольна робота | Повт.стор. 274-288 |
26.05 | Розв’язування задач підвищеноі складності | §6,9, №190 стор.63,№ 329 стор.96 |
29.05 | Розв’язування задач підвищеноі складності | §18,№750,752 стор.227 |
8 клас геометрія | ||
13.05 | Многокутники та іх площі | §16-18, № 639,641 стор.197 |
14.05 | Розв'язування задач на многокутники та іх площі | § 16-18, №642,646стор. 197 |
20.05 | Розв’язування задач | § 1-21,№ 647,648 стор. 197 |
21.05 | Підсумкова контрольна робота | § 1-21. |
27.05 | Розв’язування задач підвищеноі складності | §19-21,№ 750,752 стор.229 |
28.05 | Розв’язування задач підвищеноі складності | §19-21,№ 751,754 стор.229 |
8 клас фізика | ||
14.05 | Розв’язування задач | §38,вправа 38(2,3) |
18.05 | Електричний струм в газах. | §39,вправа39(2-4) |
21.05 | Розв’язування задач | §39,вправа39(4-5) |
25.05 | Види самостійних газових розрядів | §40,відповісти на ? стор.217(письмово) |
29.05 | Розв’язування задач з теми : «Електричний струм» | §33-40,завдання для самоперевірки стор.220-221(по рівнях) |
8 клас Історія України | |||
18.05 | Узагальнення із теми «Українські землі у 20-90 роках 18 століття» | Повторити тему 5 | |
22.05 | Практичне заняття «Здійснити уявну мандрівку до історико-культурних пам’яток України» | Відвідайте історико –культурні пам’ятки через інтернет платформи | |
25.05 | Узагальнення до курсу «Історія України в контексті епохи Раннього Нового часу»» | Скласти кросворд за матеріалами розділу | |
Всесвітня історія 8 клас | |||
14.05 | Узагальнення до теми «Ранній Новий час в історії людства» | Повторити розділ 6 | |
21.05 | Китай та Японія в 16-18 столітті | Прочитати тему Китай та Японія | |
28.05 | Індія та Персія в 16-18 столітті | Прочитати тему Індія та Персія |