Робота методоб'єднання

Проблема району

Фізико-математичний цикл:«Використання сучасних освітніх технологій (інтерактивних, інформаційно-комунікаційних, проектних) з метою оптимізації навчання математики»

Природничий цикл: «Творчість як родова риса людини і основа педагогічної діяльності вчителя»

Проблема школи

Науково-методична проблема школи:««Формування висококомпетентної особистості учасників навчально-виховного процесу на основі удосконалення їх інформаційної культури та впровадження інноваційних та інформаційно- комунікативних технологій».

Проблема методоб'єднання

Фізико-математичний цикл: «Використання та застосування сучасних освітніх технологій з метою оптимізації і зацікавленості учнів до навчання математики та фізики.»

Природничий цикл: «Розвиток логічного мислення учнів шляхом застосування активних форм навчання; формування умінь застосовувати теоретичні знання з метою професійного самовизначення у прикладних сферах людської діяльності».

Аналіз

роботи методичного об'єднання вчителів

природничо-математичного циклу

за 2019 – 2020 навчальний рік

та завдання на новий 2020-2021 н.р.

Природничо-математичний цикл наук, що вміщує фізику, математику, хімію, біологію, географію, астрономію, основи здоров’я, природознавство, формує науковий світогляд молодої людини, побудований на науково доведених фактах, теоріях, явищах природи. Саме в цьому полягає значення природничо - математичного циклу, його важливість поряд з іншими дисциплінами.

У 2019-2020 навчальному році до МО вчителів природничо-математичного циклу входили такі вчителі:

Лазебний А.С.- голова МО, вчитель математики та інформатики.

Лазебна Л.Л.- секретар МО, вчитель географії та біології.

Глазова Н.В.- вчитель хімії та біології

Будко Т.О.- вчитель основ здоров`я

Стеценко Т.Ю.- вчитель фізики та математики.

На початку 2019-2020 навчального року було сплановано роботу МО вчителів природничо- математичного циклу, де передбачено орієнтацію на інноваційні технології, інтерактивні методи підготовки й проведення уроків та позакласних заходів, екологічне виховання учнів.

МО вчителів продовжувало працювати над проблемою: «Використання та застосування сучасних освітніх технологій з метою оптимізації і зацікавленості учнів до навчання математики і фізики. Розвиток логічного мислення учнів шляхом застосування активних форм навчання ; формування умінь застосовувати теоретичні знання з метою професійного самовизначення у прикладних сферах людської діяльності.»

У 2019/2020 навчальному році методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу спрямувало свою роботу на:

-методичний супровід забезпечення діяльнісного підходу при викладанні природничо-математичних дисциплін в умовах нового Державного стандарту навчання .

· Удосконалення фахової компетентності вчителів природничо-математичних дисциплін через практичне відпрацювання окремих аспектів змісту природничої освіти.

· Розвиток сучасного стилю педагогічного мислення вчителя і його готовність до професійного самовдосконалення та роботи над собою.

· Забезпечення освітніх компетентностей учнів через розвиток умінь і навичок засобами природничо-математичних дисциплін.

· Оптимізацію системи навчання і оцінювання навчальних досягнень учнів через запровадження особистісно-зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходу.

В умовах карантину, з березня по травень 2020 року, вчителями оперативно було впроваджено дистанційне навчання, з використанням власних освітніх ресурсів (веб-сайтів) та інших сервісів, таких як GOOGLE CLASSROOM, CLASSTIME, PADLET, МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ «НА УКРОК», «ВСЕОСВІТА» та інших.

За навчальній рік проведено 5 засідань МО ( з них 2 – дистанційно), основною тематикою яких були такі напрями роботи :

- Підсумки роботи за минулий навчальний рік та перспективи діяльності у новому навчальному році.

- Ефективність роботи вчителів природничо – математичного циклу для забезпечення соціалізації особистості в громадському суспільстві.

- Формування позитивної мотивації до вивчення природничих наук.

- Організація повторення навчального матеріалу як необхідна складова навчального процесу.

- Формування в учнів навиків самостійного пошуку інформації під час викладання предметів природничо-математичного циклу.

- Формування компетентностей учнів, які є наскрізними лініями програми предметів природничого циклу через продуктивну творчу діяльність.

Маємо таку результативність роботи у 2019-2020 навчальному році:

з/п

П.І.П.

вчителя

Олімпіади, конкурси, змагання

Результативність

П.І. учня , клас

1

Глазова Н.В.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії.

Всеукраїнський природничий інтерактивний конкурс « Колосок 2019».

ІІІ м.

2 – відмінні, 4- срібні, 9 - успішні

Шевченко Анна, 8 кл.

3-8 кл.

2

Лазебна Л.Л.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології.

Всеукраїнський природничий інтерактивний конкурс

« Колосок 2019».

Краєзнавчо –дослідницька робота на тему

« Дисидентський рух на Сумщині» у рамках

Всеукраїнської акції учнівської молоді « Українська революція: 100 років надії і боротьби»

( обласний етап).

ІІІ м.

V м.

2 – відмінні, 4- срібні, 9 - успішні

І м.

Ігнатенко Тетяна, 10 клас

3-8 кл.

(15 учнів)

9-10 кл.

3

Лазебний А.С.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики.

Міжнародний конкурс з інформатики « Бебрас».

Міжнародний математичний конкурс

« Кенгуру».

ІІ м.

VІІ м.

VІ м.

VІ м.

VІІ м.

23- відмінні, 5 – добрі, 2 – успішні.

Краснопєєв Ярослав, 10 клас.

Бирченко Назар, 8 кл.

Гончаренко Нікіта, 9 кл.

Черненко Євгеній, 6 кл.

Бережнецький Євгеній, 6 кл.

Учні 2-10 кл.

( 30 учнів)

Учні 2-10 кл.

( 17 учнів)

4

Будко Т.О.

Обласний етап конкурсу відеороликів « Агенти здоров`я».

Всеукраїнський проект учнівської молоді

« Мішечок».

Участь

Участь

Ігнатенко Т,, 10 кл.

Шевченко Анна, 8 кл.

Пальчик Софія, 8 кл.

Кожухар Софія, 6 кл.

5

Стеценко Т.Ю.

Міжнародний математичний конкурс

« Кенгуру».

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики.

VІ м.

ІV м.

V м.

Учні 2-10 кл.

( 17 учнів)

Бирченко Вікторія, 9 кл.

Хісамудінова Руслана, 8 кл..

Бирченко Вікторія, 9 кл.

У наступному 2020-2021 навчальному році вчителі ШМО природничо-математичного циклу будуть працювати над такими завданнями:

1.Формування в учнів сучасного екологічного світогляду та цілісної картини природничо-математичних знань.

2. Спрямування роботи на забезпечення високого рівня викладання природничо-математичних дисциплін.

3. Врахування вікових та індивідуальних психологічних особливостей учнів на уроках, а особливо при адаптації учнів 5-го класу.

4. Удосконалення роботи з обдарованими учнями, підвищення рівня підготовки учнів до олімпіад з математики, фізики, біології.

5. Систематичне вивчення стану навчальних досягнень учнів.

6. Організація самоосвіти вчителів.

7. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій з метою:

· розробки методів самостійної пошукової і дослідницької роботи учнів;

· навчання учнів методами колективного вирішення проблеми;

· поєднання методів загально класної, групової роботи учнів і вчителів;

· організації спільної роботи вчителів різних предметів при інтегруванні навчальних дисциплін;

· підготовки вчителів до роботи з новими методами й організаційними формами навчання, до інтенсивного використання засобів обчислювальної техніки у навчальному процесі.

8. Розвиток у школярів пізнавального інтересу до вивчення предметів природничо-математичного циклу;

9. Продовження роботи над спрямованістю кожного предмету природничо-математичного циклу на розвиток життєвих компетенцій учнів на уроках .

В цілому , враховуючи вищевикладене, можна вважати роботу ШМО вчителів природничо-математичних дисциплін у 2019-2020 навчальному році задовільною.

Голова МО А.С.Лазебний

Секретар Л.Л.Лазебна

Кiлькiсть переглядiв: 571

Коментарi

  • валентина

    2013-10-15 17:06:10

    план роботи...